2cb info??

Frisko

Badass junkie
iemand enige info over dit spulletje
iemand van hier ervaringer ermee????
graag wat uitleg hoe het is dan,want kan er voor 10€ per capsul aankomen(15mg?)
betaal ik te veel of niet???

thx alvast :)

Frisko

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
http://www.apollyon.nl/2c-b.html

wat google al niet kan :rolleyes:
duh heb ik al gedaan,maar ik doel op mensen van hier met ervaringen die me kunnen zeggen of ut de moeite loont al dan niet om zo een pilletje aan te schaffen...?

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Frisko zei:
Elektronik_dynamite zei:

duh heb ik al gedaan,maar ik doel op mensen van hier met ervaringen die me kunnen zeggen of ut de moeite loont al dan niet om zo een pilletje aan te schaffen...?
ah ok, dat kan ik je helaas niet verschaffen :(
het lijkt me iig wel interesant om te proberen

Bal0n

Badass junkie
Frisko zei:
Elektronik_dynamite zei:

10 euro voor 15 mg is een redelijke prijs, en ik zou het zeker kopen als ik jou was :)

spacekonijn

Badass junkie
ik zou het ook kopen , ik wil dat ook heel graag hehe , heb er veel over gelezen en het lijkt me echt te gek spul!

bij tripreports heeft bal0n er een tripreportje over geschreven

Frisko

Badass junkie
spacekonijn zei:
ik zou het ook kopen , ik wil dat ook heel graag hehe , heb er veel over gelezen en het lijkt me echt te gek spul!

bij tripreports heeft bal0n er een tripreportje over geschreven
hmmmz ok
maar nog een vraagje...

ik heb nu speed gepakt,gaat die 2cb iets afdoen of zou ik het houden tot ik in nuchtere toestand ben??? :rolleyes: :rolleyes:

parcival

Experimenterende gebruiker
Ja wacht tot je weer nuchter bent. Nooit een goed idee om iets wat je nog niet kent te combineren.

2cb heeft een stijle dosis responce curve. Tussen 10 en 24mg maakt iedere 2mg een verschil.
Ohja kom niet in de verleiding er een lijntje van te snuiven, doet erg pijn.

Frisko

Badass junkie
parcival zei:
Ja wacht tot je weer nuchter bent. Nooit een goed idee om iets wat je nog niet kent te combineren.

2cb heeft een stijle dosis responce curve. Tussen 10 en 24mg maakt iedere 2mg een verschil.
Ohja kom niet in de verleiding er een lijntje van te snuiven, doet erg pijn.
hmmz hmmz,heb ut idd niet gedaan...ik probeer het zondag door de dag wel eens...(is door de dag aan te raden ivm hallucineren??)

is echt knalwit poeder(beetje plakkerig denk ik),hoort dit zo???

oioi :wave: :openmouth:

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Huh, ik volg je even niet.

inname 2cb 10 tot 25 mg voor een redelijk tripje(afhankelijk van je gewicht en de rest vd meuk,weet ik wel) en dan mdma,speed ed,moet je al snel meer van nemen als zo een middeltje lijkt me(kijk naar de andere 2c verwanten)zitten er tussen waar je nog veel en veel minder van moet nemen...

conclusie : lichamelijk minder schadelijk???
of zie ik dit helemaal verkeerd? :)

Bal0n

Badass junkie
Omdat je minder hoeft te nemen voor een degelijk effect wil niet zeggen dat je lichaam het er minder moeilijk mee heeft, ALS het giftig zou zijn. Er zijn immers ook giffen waarbij enkele miligrammen genoeg zijn voor een dodelijk effect (denk aan zenuwgassen e.d.)

Dit zegt echter niets over 2c-x compounds, het verschilt gewoon per stof.

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Omdat je minder hoeft te nemen voor een degelijk effect wil niet zeggen dat je lichaam het er minder moeilijk mee heeft, ALS het giftig zou zijn. Er zijn immers ook giffen waarbij enkele miligrammen genoeg zijn voor een dodelijk effect (denk aan zenuwgassen e.d.)

Dit zegt echter niets over 2c-x compounds, het verschilt gewoon per stof.
hmmz ok,maat dit zal dan niet voor elk middel gelden wss?maar goed,nog een vraagje nu ik toch bezig ben....
de capsulen die ik heb bevatten volgens mn dealer toch maar 10mg...
maar wel 2c-b poeder ipv vermalen pillen ofzo,is dit beter of??,en ik wil die 10mg namiddag gaan proberen,gaat dit effect hebben of gaat ut niet de moeite zijn????

thx en mzzls

Bal0n

Badass junkie
Niemand kan zeggen of het vermalen pillen zijn of pure 2c-b, daar zal je het toch echt voor moeten proeven of laten testen. Maar ja, 10 mg merk je wel, niet heel erg, maar een mooie start dosis.

matthijs

Badass junkie
15 mg was toch een normale dosis...Maar goed. Als je er vaker aan kan komen zou ik eerst eens beginnen met 10 mg.

Bal0n

Badass junkie
Mwah, ligt tussen de 10 en 30, waarbij 30 echt heel intens is. En volgens mij is het al eerder gezegd, maar de dose-response curve is heel erg stijl bij 2c-b.

Bovenaan