• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB, Live

Yoo psychonauten, ik zit nu achter de laptop met een flinke dosis 2cb op, en tering wat ik ben vaag :grin: ,

Hebben jullie nog tips ofzo?

Later!
(Ben een beetje vaag dus, als iemand ff reageert kunnen we lullen:P)

Flameon

Badass junkie
ik zou niet de pc aan zetten ..... gewoon genieten van licht en geluid en gedachten :grin:
Misschien is het buiten ook mooi

Ik kom net van hele avond buiten,

Ik merk dat als je eenmaal ergens mee bezig bent, het je zo fascineert dat je er ook mee doorga , zonder iets anders te willen doen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik snap niet wat mensen toch zo leuk vinden aan een live-tripreport schrijven. Ik zou van mijn trip willen genieten en niet op een forum nutteloos wat rondhangen. Zo verpest je toch je trip ?

Sowieso denk ik dat als je iets zeer intens meemaakt tijdens je trip, je al tijd nodig hebt om het te verwerken, en dan nog meer tijd om de juiste woorden te vinden om de ervaring de beschrijven.

Ik geef toe, op zijn tijd is een grappig live-tripreportje wel eens leuk. Als iemand dan in staat is om het gevoel van de trip over te brengen naar de lezers, dan is het geslaagd.

Maar dit topic gaat nergens over...

Als je nu speed i.p.v. 2c-b gebruikte op dit moment, dan begreep ik je topic wel.

Geniet gewoon lekker van je trip ! :wink:

Drientje

DF-koning
semi-synthetic zei:
Yoo psychonauten, ik zit nu achter de laptop met een flinke dosis 2cb op, en tering wat ik ben vaag :grin: ,

Hebben jullie nog tips ofzo?

Later!
(Ben een beetje vaag dus, als iemand ff reageert kunnen we lullen:P)
Ja hoor, ik heb nog wel tips!

Doe je laptop dicht en zet een zacht muziekje op. Als je een vriendinnetje/vriendje hebt zou ik daar lekker mee in bed gaan liggen met kaarsjes aan. Kruip lekker dicht tegen elkaar aan en geniet!

Als je die niet hebt doe je hetzelfde alleen dan kruip je maar lekker dicht tegen je rechter/linkerhand aan. Works for me.

Hehe, laptoppen werd hem toch niet, was een beetje een impulsieve ingeving, hehe,

Ik en mijn vriendin hebben erg genoten van de trip, we hebben 1x bijgenomen en hebben zo'n 8 uur getript, dit icm een beetje speed. Erg fijne combi, en jointjes roken bij de 2CB is ten sterkste aan te raden! wat een geweldig gevoel!! :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
semi-synthetic zei:
Hehe, laptoppen werd hem toch niet, was een beetje een impulsieve ingeving, hehe,

Ik en mijn vriendin hebben erg genoten van de trip, we hebben 1x bijgenomen en hebben zo'n 8 uur getript, dit icm een beetje speed. Erg fijne combi, en jointjes roken bij de 2CB is ten sterkste aan te raden! wat een geweldig gevoel!! :grin:

Bravo ! :grin:

Mijn vriendin en ik zijn hierdoor een een LSD ervaring (4 weken terug) geintireseerd geraakt in psychedelica. Ik heb nu 1x 100mcg LSD gebruikt, en een keer 25-30mg 2Cb, Wat zou een logische volgende keuze qua psychedelica om te proberen?

Misschien een andere 2c soort?

Iemand suggesties?

CIaao

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Met 2c-b heb ik slechts een ervaring dus daarvan kan ik het niet zeggen. Ook weet ik niet tot welke dosis je max. mag gaan.

De trip van LSD verandert wel degelijk bij een hogere dosis, je kunt nog veel harder gaan. :)

Ik lees met veel interesse de reports over 2C-B en wordt er steeds nieuwsgieriger naar. Zolang je niet te ver boven de 12 Mg komt vallen de hallucinatie's wel mee. Maar alleen kan je er volgens mij zeer moeilijk aankomen ! Op Pillsreport zie je ze de laatste tijd helemaal niet meer. Met MDMA van rond de 130 Mg gooien ze je mee dood :wink: Maar 2C-B helaas niet :confused:

spacelord

Wijs gebruiker
lolnoob zei:
Of je probeert een keertje paddo's/truffels.

Er zijn zoveel trippende middelen, leef je uit :rock:

Ik zou ook voor truffels gaan. Indien je dat te zwak vindt, kan je nog altijd mescaline, salvia of DMT (als je het weten te vinden)etc gebruiken.

@Sublimo: wat ik meestal doe als ik een live reportje schrijf, is gewoon om de zoveel tijd het report updaten. Je hele trip achter de pc hangen zou ook gewoon droevig zijn :rolleyes:
Het kan soms goed doen als je alleen tript even contact te hebben of df :grin:

luchtigtoetje

Badass junkie
spacelord zei:
Je hele trip achter de pc hangen zou ook gewoon droevig zijn :rolleyes:

niet mee eens. ik heb mn live report op truffels toen gedaan, toen ik zo tering diep ging. ik had niet eens door dar ik op de laptop aan het typen was. Maar ik lag wel lekker onder een dekentje met mn warme hangkleding aan enzo.. lekker thee erbij enzo. maar ik heb toen ook de hele avond lopen typen en vertellen. ik heb avonturen hier op dit forum beleefd waar je eng van word :grin:

dus hoeft niet per se droevig te zijn, vond het wel cool :)

Bovenaan