ja dat is nou juist het moeilijke, omdat ik tijdens mijn trip ging mediteren, raakte er er nog dieper in, en hoe dieper ik erin raakte hoe moeilijker alles werd te beschrijven
je hebt gewoon normaal 4 dimensies: hoogte, lengte, diepte en tijd
maar ik had er nog 2 bij, bij 1 leek het net of ik de binnenkant van alles zag, en de ander was een veel groter geheel, die had niks met lengte of tijd te maken, een soort van cyclus was het, een cyclus van alles wat ik deed, een cyclus van alles in het leven, waarin wij gevangen zaten, en zodra ik daar uit brak zag ik die 6de dimensie, een soort van groot geheel
normaal heb ik altijd tijdens een 2cb trip dat bij elke diepe psychologische gedachte, krijg ik een hallicunatie, daarom teken ik wel eens wat ik zie, en als ik er later op terug kijk, zie ik allemaal patronen die wij in ons leven hanteren en dat soort dingen, ik zie hoe dingen in elkaar zitten
deze trip was heel anders, deze liet mij gewoon letterlijk alles wat er was ervaren, jammer genoeg stond ik zo ongelooflijk versteld van alles dat ik heel erg veel vergeten ben
wat ik nog wel heel goed weet, is dat mijn trip ergens naar toe opbouwde, en zodra ik daar was, zodra het spel als het ware gespeeld was, kwam ik een een wereld van vrede, alle innerlijke behoeftes waren weg, een soort van verlichting leek het wel
haha sorry voor de superonduidelijke uitleg, het is voor mij ook moeilijk te bevatten