2cb meerdere dimensies

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Gister had ik maar weer eens wat 2cb op, en dit keer had ik iets wat ik nog nooit heb gehad, ik zou zweren dat er 6 dimensies waren!
Daarnaast heb ik ook nog eens een kleine rondleiding door mijn hoofd gehad

Het is moeilijk uit te leggen zo de dag erna, maar zijn er mensen die dit ook wel eens hebben gehad?

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb wel bij paddo's het gevoel gehad dat andere mensen in een totaal andere dimensie zaten, maar niet zelf meerdere dimensies meegemaakt.

Ik kan me wel herinneren dat iemand een keer een tripreport heeft geschreven over Yopo, die de 12 dimensies van de string theory beschreef.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Kan je het mischien iets uitgebreider beschrijven? Wat je voelde/zag?
Het is iig voor mij nu te vaag om er iets over te zeggen...

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
ja dat is nou juist het moeilijke, omdat ik tijdens mijn trip ging mediteren, raakte er er nog dieper in, en hoe dieper ik erin raakte hoe moeilijker alles werd te beschrijven

je hebt gewoon normaal 4 dimensies: hoogte, lengte, diepte en tijd
maar ik had er nog 2 bij, bij 1 leek het net of ik de binnenkant van alles zag, en de ander was een veel groter geheel, die had niks met lengte of tijd te maken, een soort van cyclus was het, een cyclus van alles wat ik deed, een cyclus van alles in het leven, waarin wij gevangen zaten, en zodra ik daar uit brak zag ik die 6de dimensie, een soort van groot geheel

normaal heb ik altijd tijdens een 2cb trip dat bij elke diepe psychologische gedachte, krijg ik een hallicunatie, daarom teken ik wel eens wat ik zie, en als ik er later op terug kijk, zie ik allemaal patronen die wij in ons leven hanteren en dat soort dingen, ik zie hoe dingen in elkaar zitten

deze trip was heel anders, deze liet mij gewoon letterlijk alles wat er was ervaren, jammer genoeg stond ik zo ongelooflijk versteld van alles dat ik heel erg veel vergeten ben
wat ik nog wel heel goed weet, is dat mijn trip ergens naar toe opbouwde, en zodra ik daar was, zodra het spel als het ware gespeeld was, kwam ik een een wereld van vrede, alle innerlijke behoeftes waren weg, een soort van verlichting leek het wel

haha sorry voor de superonduidelijke uitleg, het is voor mij ook moeilijk te bevatten

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je voelde jezelf één worden met het grotere geheel? Ja dat is wel herkenbaar ja.. Heb ik dan niet meegemaakt op 2cb maar wel op lsd en paddo's. Erg bizarre ervaringen altijd, zeker als je net uit de trip komt en eigenlijk geen idee hebt wat je net is overkomen.

azgaza

Badass junkie
Doet me denken aan de LSD trip waar ik ineens 4 dimentionaal kon denken, en bij mij telde tijd toen niet als dimentie, het was werkelijk nog.. iets anders dan lengte breedte en diepte, maar wel in die trant. Hoe het kon weet ik niet, hoe het er uit zag wel, best vet opzich, ik dacht toen ook even dat echt iets heel bijzonders gevonden had maar achteraf dacht ik gewoon heel scheef.

Wel leuk om te lezen dat ik niet de enige was die een extra dimentie vond in een trip :)

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Dumpy zei:
Je voelde jezelf één worden met het grotere geheel

ja dat ook inderdaad, ik was het geheel, en nu ik het een beetje verwerkd heb, bedenk ik me ook, op een gegeven moment voelde ik mijn lichaam niet meer, ik voelde mij als de hallucinaties die ik zag, ik zweefde rond als een bolletje energie helemaal in vrede met zichzelf

Bovenaan