2cb op een feest

KoxBox

Badass junkie
lovely space zei:
Is 2cb onder de 15 Mg geschikt voor een feest?
In lage dosissen lijkt het nogal op MDMA heb ik mij laten wijsmaken, dus waarschijnlijk zal dit wel moeten lukken.

kenneh

Experimenterende gebruiker
van 15mg merk ik zelf niet veel, dus ja :grin:

misschien best eerst eens checken hoe je er op reageert in rustige omgeving

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dan zou ik geen 15 nemen maar 10. Werkt stimulerend.
Met 15mg kom je al heel snel tegen de visuals aan.

Bijnemen heeft (naar eigen ervaring) ook niet zo gek veel zin.
Overschat het niet, in 1 keer 20mg is echt trippen.

Arizona

Bewuste gebruiker
als het je eerste x 2c-b is, raad ik je aan niet over de 15 mg te gaan, als het gewend bent kan je wel iets meer nemen 20 ofzo. nog beter de eerste x in een prive setting uitproberen, dan kan je wel 25 nemen, dat is een hele lekkere dosis :wink:

Nathaniel

Wijs gebruiker
En beter niet op een halloween/horror thema feest zoals die Nicolette deed bij spuiten&slikken..

Damn wat was dat een domme actie, en dat programma wil ons dan verantwoord met drugs om leren gaan. :rolleyes:

Pim

Experimenterende gebruiker
15 mg is echt ideaal.. doe je ietstjes te veel dan sta je te trippen. en soms is dat niet echt leuk op een feestje

Jeller

Badass junkie
2c-b is wel redelijk easy op een feest, makkelijker dan lsd allessinds en dat vind ik met een normale dosis zelfs redelijk easy

hangt meer van het feest af dan van de drugs zelf wel imo

Falkor86

Newbie
Laat zeker een tripreportje achte, 2c-b staat ook nog op mijn to-do lijst :grin: Alleen nog er zien aan te geraken, hier in Vlaanderen is het niet zo bekend vrees ik

tripkop

Belezen gebruiker
In die dosis is het zeker te doen, heel euforisch en sociaal dus uitermate geschikt voor op een feest.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Falkor86 zei:
Laat zeker een tripreportje achte, 2c-b staat ook nog op mijn to-do lijst :grin: Alleen nog er zien aan te geraken, hier in Vlaanderen is het niet zo bekend vrees ik

Dude je woont in Antwerpen :tearsofjoy:

KoxBox

Badass junkie
Jaaaja. In heel Vlaanderen is alles te krijgen, het is gewoon een kwestie van connecties hebben.
En ik ben aardig dronken ja. :flushed: Excuses, maar ik vond het wel een geslaagde, als je bedoelde dat Antwerpen niet in Vlaanderen lag. :grin:

Falkor86

Newbie
Lol :grin: ja, sorry dat ik niet gans de onderwereld ken é :P 'k vindt dat het toch moeilijk is tegen over een jaar of twee terug. En ze smeren je alleen maar rommel in je nek

tripkop

Belezen gebruiker
Lavalamp zei:
Falkor86 zei:

Dude je woont in Antwerpen :tearsofjoy:

Exactly my thoughts :tongueout:

En rommel 2cb? Dat is serieus het eerste dat ik daar van hoor. De 2cb in poedervorm die ik al heb gehad is altijd pure as the driven snow geweest. Met pillen maar één enkele ervaring maar die waren ook in orde. (wel laag gedoseerd)

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Even een beetje offtopic, maar ik koop binnenkort 2cb aan in poedervorm... en daarbij rees de volgende vraag: Ik ga NIET aan de uppers zoals Speed of whatever, maar soms kan een beetje energie geen kwaad.

Als ik 2c-B in lage dosis neem, (10mg?) verbruikt het dan (als upper) nog steeds geen Serotonine?

Vanwaar komt die energie dan? :)

tripkop

Belezen gebruiker
Het 'up-effect' van uppers heeft doorgaans meer te maken met het loslaten of de heropname remmen van dopamine dan met serotonine. En van lage dosis 2cb krijg je zeker wel energie, daarvoor hoeft het geen serotonine te verbruiken hoor. (Als ik het goed heb werkt 2cb wel op je serotonine receptoren, maar dan op dezelfde manier als lsd, namelijk door de serotonine-molecule na te bootsen op je receptoren, maar met de precieze werking van 2cb ben ik niet tot in de details bekend)

Duifje

Belezen gebruiker
Na een aantal pillen en teveel bier was ik al zo wasted op awakenings (paar duizend mensen)
dat ik gewoon in 1x nog 2 2c-b pillen naar binnengewerkt had
met het idee van het moet op voordat ik thuis ben (too wasted)
uiteindelijk de 2c-b ingeslagen kon ik de lasers niet eens meer volgen waar ze heen gingen.
ik liep achter 2 mensen en ik zag hun hoofd veranderen naar een soortevan 2 enge monster hoofden, hun nek draaide 180 graden en ze keken me aan, in die seconde dat ze me aankeken zoog ik een lucht naar binnen van schrik en dacht meteen 'oke-2cb-rustig-blijven' . iets later sjalaliesjalala kijk ik gewoon en ineens de hele zaal alle hoofden draaiden met supergrote doppen en bleven me aanstaren en toen zoog ik weer een lucht naar binnen van schrik en dacht precies als de vorige situatie en de rest van de avond als mensen hun hoofd zag draaien en naar mij kijken bleven ze grote doppen houden en mij aanstaren, wat niet echt fijn was maar het was te accepteren.
Ik raad het je niet af maar weet wel waar je het doet, wou wel even mijn ervaring met je delen :)

Immo

Badass junkie
Ik vind het niet echt een drug voor op feesten, en waar mensen het vandaan halen dat het op mdma lijkt snap ik al helemaal niet.

S0s_90

Bewuste gebruiker
bij lage doseringen voel ik me eerder stoned als een mdma achtig gevoel, en zodra ik meer pak duurt het even voordat ik snap wat ik zie en hoor. dus naar mijn mening niet echt iets voor op feestjes

Telpeva

Belezen gebruiker
Mijn eerste keer 2C-B was op een feestje, capsule met 23mg [ik bleek eerder tamelijk ongevoelig voor 2C-I, vandaar dat ik deze dosis makkelijk aandurfde].

Ik werd er een klein beetje wappie van, klein beetje warm gevoel, mooie intense kleuren, maar verder niet heel erg veel bijzonders. In mijn ogen erg safe om op een feestje te doen, maar; iedereen reageert natuurlijk anders!
Verder werd een andere keer muziek wel heel erg intens door 2c-b, dus het zou eigenlijk best een goede combi moeten zijn!

Bovenaan