2cb op verjaardag

Fakkelbrigadier

Experimenterende gebruiker
Hey
Ik heb hier 2 2cb pillen met een rolex teken erop.
Zaterdag is een vriend van me jarig en wilde ze eigenlijk daar uitproberen.
Nou zegt hij dat er geen drugs gebruikt mag worden omdat zn ouders er ook rondlopen.

Is het net als bij xtc/mdma dat je grote ogen ervan krijgt en gaat kauwen? en kan je erna gewoon slapen of houd het je ook wakker?

Ik heb het hier proberen te zoeken, maar zonder resultaat. Hopelijk kan iemand me dit vertellen..

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Je ziet het niet zo duidelijk als met xtc/mdma op, maar je pupillen staan toch niet helemaal normaal.
Ik zou het toch afraden, mbt je gedrag, daaraan is bij 2cb vaak wel af te leiden dat je drugs op hebt: de ongecontroleerde lachkicks, de rare opmerkingen, hoe je om je heen kijkt, hoe je loopt en noem maar op
helemaal als het je eerste keer is

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja als ouders en rondlopen zou ik het niet daar uitproberen, ik zou het op een rustige plek doen.
want je krijgt er ook wel grote pupillen van, een vriend van me had ze ook op en hij had toch serieus grote kette.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De mens maakt zichzelf dom. Magnetronmaaltijden, televisies met tachtig zenders, vaatwassers, tomtom, vmbo.. well you get the point. Gemak dient de mens? My ass.

Fakkelbrigadier

Wacky zei:
Waarom maken ze mensen zo dom tegenwoordig ? :(

Waarom nou zon lullig antwoord?

Ik vraag of je het vanaf de buitenkant kan zien. Zodat ik weet of ik moet opletten als die ouders komen. Ik heb redelijk wat ervaring met drugs dus kan me opzich wel normaal houden als ze beneden komen. Desnoods ga ik anders ff buiten roken.

Maar het is geen groot feest en iedereen die er is ken ik. Zijn ouders zijn boven en komen af en toe een keer naar beneden.

Opzich zou het dus wel kunnen? Of zeggen jullie van: beter een andere keer/ of later op de avond en dan ergens anders heen gaan..

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Nou, ik heb het nog maar een keer geprobeerd maar ik kon me, samen met mijn vrienden, echt niet normaal meer gedragen.. Houd ook rekening met sterke visuals dus ik vind het echt geen aanrader en zeg, bewaar het voor een andere keer..

Peace

Funky Monkey

Badass junkie
Misschien kan je deze lijn wel tegenkomen op die verjaardag:
Ja echt een heel leuk feest mevrouw *vul achternaam naar keuze in*!
Zware mannen stem antwoord:
Bedankt, geen bier meer voor jou jonge man.

azgaza

Badass junkie
Ik zou het niet op een druk feest doen maar gewoon met een klein groepje vrienden op een plek waar je geen rekening hoeft te houden met hoe je doet en hoe je er uit ziet, misschien kom je er wel mee weg maar gewoon los laten en op gaan in het effect lijkt me veel fijner.

J0rrit

Badass junkie
Gast???

Het lijkt me wel duidelijk nu dus dat de grote pupillen niet eens het grootste probleem zijn van 2cb nemen op zon verjaardag. Het is een TRIPmiddel, denk daar maar eens goed over na.

Spor

Wijs gebruiker
Nouja, iedereen hier zal het wel niet met me eens zijn maar ik zou wat 2c-b primaaaaa kunnen handelen tijdens een verjaardag of ander druk evenement. Ik zou niet bij voorbaat de eerste keer daar doen, maar ik zou zeker niet zeggen dat het niet kan. Ik kan heel normaal doen als ik trip als ik dat wil, VOORAL met 2c-b. Met 2c-e en lsd al minder, maar kan ook nog als het moet

Fakkelbrigadier

Ja ik heb ook al wat ervaring met lsd.
Kom dan meestal nog redelijk normaal over als het ff moet.
Tijdje geleden zat ik zonder licht op de fiets en werd aangehouden door politie, ik voelde me plots heel zenuwachtig. maar heb toch nog een normaal gesprek kunnen houden en ben er zonder boete vanaf gekomen.

daarom dacht ik dat als die ouders komen, dan ga ik als ik het niet trek naar buiten en anders gewoon beetje uit de weggaan.

Atropa

Bewuste gebruiker
2CB moet je met je lief nemen en dan samen chill wegdromen in elkaars armen. Voor plezier of losraken vind ik het niet geschikt, want je wordt best hangerig. Het heeft van weg van die tederheid van MDMA maar zonder de strakgespannen spieren en energie. De visuals zijn trails die een milde afgeleide zijn van mescaline.

Bovenaan