2CB oplossen.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo (na een lange tijd, druk met school maar ga nog 1 keer los voor examen)

Ik heb redelijk dunne kleine pilletjes met 2CB erop (wit) en wil die gaan proberen. Ik heb al wat ervaring met tripmiddelen en heb ook redelijk vertrouwen dat ik niet bad zal gaan, maar ik zit er aan te denken om er 3 te nemen in een keer. ik las ergens dat er 21 mg in die dingen zat (en ook nog mephedrone ofzo en ghb in poeder vorm is dit waar denk je?) maar dat zou betekenen dat ik 63 mg in een keer doe voor eerste keer 2cb (maar wel al paar keer 2ci en verschillende andere tripmiddelen) maar ik ben bang dat 63 mg net iets teveel is, maar ik wil het ook graag in een keer nemen omdat ik las dat bijnemen redelijk zonde is.
Dus ja hoe snel ga je met 2cb te ver? en wat is een dosis waarvan jullie zeggen nou als je dat neemt dan is het misschien toch wel een te hoge dosis?

Ook zei mijn dealer dat 2 pillen wel een mooie dosis is (maar ik ben zo gauw teleurgesteld dus ik wil wel echt vrij heftig trippen) en dan van 1 gruis maken en in je drinken doen en opdrinken en de ander in een keer door slikken als pil.. Wat denken jullie hierover?

Ik heb hier ook redelijk haast in dus vandaar dat ik even een nieuw topic maak ipv het in 2CB topic te doen, ik ben van plan het vanavond of morgenavond al te doen. Als dit opgelost is of als jullie dit echt overbodig vinden kan je dit topic verwijderen.

Alvast bedankt
Peaceee :stoned:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Hoewel 2cb een vrij milde drug is (vind ik) en je niet zo snel bad zal gaan, denk ik toch dat 63mg wel een erg hoge dosis is. Zou gewoon 2 doen, en eventueel oplossen in water (denk wel dat het sneller zal werken.) Anders kan je altijd nog bijnemen, moet je dat wel op tijd doen natuurlijk. Heb nu misschien een tiental keren 2cb genomen en altijd bijgeslikt, en mijn ervaring was dat na het bijslikken de trip toch wel intenser werd.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar wie weet!

Ohja edit
En het lijkt me sterk dat ze 2cb meph en ghb samen gooien. Heb er ook nog nooit van gehoord, dus denk dat dit een dealerpraatje is. Maargoed, dat kan ik je niet verzekeren.
Maar, mocht er wle echt ghb poeder in zitten zou ik wle uitkijken met bijslikken enzo, omdat je van deze stof in tegenstelling tot 2cb wel snel out kan gaan enzo. Maar ik ach de kans dat dit daadwerkelijk zo is klein..

Vaste klant

Bewuste gebruiker
iSmokex zei:
Hoewel 2cb een vrij milde drug is (vind ik) en je niet zo snel bad zal gaan, denk ik toch dat 63mg wel een erg hoge dosis is. Zou gewoon 2 doen, en eventueel oplossen in water (denk wel dat het sneller zal werken.) Anders kan je altijd nog bijnemen, moet je dat wel op tijd doen natuurlijk. Heb nu misschien een tiental keren 2cb genomen en altijd bijgeslikt, en mijn ervaring was dat na het bijslikken de trip toch wel intenser werd.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar wie weet!

Ohja edit
En het lijkt me sterk dat ze 2cb meph en ghb samen gooien. Heb er ook nog nooit van gehoord, dus denk dat dit een dealerpraatje is. Maargoed, dat kan ik je niet verzekeren.
Maar, mocht er wle echt ghb poeder in zitten zou ik wle uitkijken met bijslikken enzo, omdat je van deze stof in tegenstelling tot 2cb wel snel out kan gaan enzo. Maar ik ach de kans dat dit daadwerkelijk zo is klein..

Ik las dat van die ghb en meph op partyflock btw.

Maar ok dan denk ik dat ik voor de 2 ga en misschien bijpakken..
en aangezien jij er ervaring mee heb: Wat zou jij nou zeggen als de minimale tijd die ik moet wachten voor bijpakken en de maximale tijd ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou die pilletjes van je even laten testen, en anders gewoon beginnen met 1. Boven de 60mg kan het al zo zwaar worden dat het gewoon niet meer leuk is.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ok, maar mijn probleem is ook een beetje dat dit mijn laatste trip wordt in tot ongeveer eind juni dus ik wil wel een echt goede trip hebben dus niet half half trippen. Dus voor mij is het geen optie om een keer 1 te nemen en kijken hoe dat gaat.
Maar ik denk dat ik nu ga voor 1 verkruimelen in me drinken en de ander gewoon doorslikken en mocht ik na een paar uur niet genoeg trippen dan neem ik een halve of een hele bij..

Hashja

Bewuste gebruiker
Als je echt een goede trip wil hebben zul je ook tijd in voorbereiding moeten stoppen.
Als je straks te zwaar tript en het niet leuk meer is zit je met een ervaring die nog minder leuk is als 'half half trippen'. 't Is nu 15 april dus wss is deze post toch veel te laat. :beer:
Hoop dat je een goede trip hebt gehad, en als het nog moet komen:
Godspeed son.

Groeten,

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Ik vond 30mg zwaar te veel, en helemaal niets milds aan.

Mij was 30 mg ook bijna te veel geworden, heb heel erg hard getript toen. Terwijl ik in die tijd heel erg regelmatig tripte moest ik toch echt alle zeilen bijzetten om niet op het verkeerde pad te komen. Met beetje hulp van de kat was dat trouwens goed gelukt. :wink: .

Doe dus maar gewoon voorzichtig met 2cb, zeker de eerste keer, als je hard wil trippen moet je iets pakken waar je bekend mee bent en een goede dosering weet. Eerste keren moet je altijd rustig aan doen. Het ene lichaam is het andere niet en ook is het ene stofje het andere niet. Dus iemand die alles aan kan zou bij 30 mg 2cb misschien te veel krijgen en iemand die bij 50 mics lsd het niet meer geregeld krijgt vind 30 mg 2cb super relaxed.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Bedankt :) Het is nog niet te laat het gaat vanavond gebeuren!
Maar jullie posts hebben me wel geholpen, ik besluit het toch maar rustig aan te beginnen en hopen dat als het niet genoeg is bijpakken nog nut heeft voor er tolerantie is opgebouwd.

Bovenaan