• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB- Overdose CODE RED !!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Thanks .... maar 1 stem is niet genoeg ...

allemaal bedankt voor jullie bezorgdheid de les is wel duidelijk hoop:

Weeg zorgvuldig na en controleer het dubbel, beter vraag iemand anders de controle uit tevoeren

Neem een sitter !!

Zorg voor een flesje water.

Draai je tape om ...

Stonie

• Like
Waarderingen: Kwak

azgaza

Badass junkie
Indrukwekkend report, het klinkt als een hel ervaring, en is goed geschreven. Als deze genomineerd wordt voor tripreport van de maand krijg je mijn stem trouwens ook.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Al weer een heftig verhaal, maar wel weer ontzettend goed geschreven.
Blij dat alles nog OK is met je.

Oja, en van die bandrecorder, je kan evt als je een microfoon op je pc hebt aangesloten het programmaatje 'geluidsrecorder' zoeken, zit standaard al in Windows.. moet je even in het startmenu zoeken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
OFF TOPIC:

Radeon915 zei:
Oja, en van die bandrecorder, je kan evt als je een microfoon op je pc hebt aangesloten het programmaatje 'geluidsrecorder' zoeken, zit standaard al in Windows.. moet je even in het startmenu zoeken.

OFF TOPIC:

Het is dus een mini taperecorder en bezit een ear en mic.
De ear is volgens mij gelijk aan een audio out of niet ?
Als ik deze audio out nou aansluit met een kabeltje naar de audio in op de computer dan moet het toch een MP3 kunnen worden ??
Of op de mic van de geluidskaart ?
Ik zal ff wat kleine testjes doen misschien lukt het wel.

@ dreamwaever,

Ik wil de kwaliteit behouden van speaker naar mic zuigt zo hard. Misschien als niets meer lukt.

Thanks Stonie

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Huh 330mg is teveel?
Volgens mij heb ik de vorige keer ook iets van 300mg genomen ...
Maarja toen heb ik na 30 minuten wel lopen kotsen als een gek.

Imke

Badass junkie
Wat ik niet begrijp is, wanneer "newbies" dit soort dingen zouden posten, worden ze meteen afgezeikt tot en met en als jij zoiets stoms doet, word je bij wijze van spreken aangemoedigd. :rolleyes:

Buiten dat: leuk report. :wave:

Everio

Bewuste gebruiker
damn een super report kerel, echt niet normaal...

geluk dat je er zo "goed" vanaf bent gekomen

en weer een heeele ervaring opzich, niet dan? :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Saivy zei:
Wat ik niet begrijp is, wanneer "newbies" dit soort dingen zouden posten, worden ze meteen afgezeikt tot en met en als jij zoiets stoms doet, word je bij wijze van spreken aangemoedigd. :rolleyes:

Buiten dat: leuk report. :wave:

Ik heb er op een moment echt heel veel spijt van gehad dat ik de 2CB uberhaupt hebt genomen.
Was ik er maar nooit aan begonnen, het was echt veels te veel van het goede.
Ergens typ ik ook nog en dat is dus ook een waarschuwing dat mijn trip report niet iets is om aan te moedigen.
Ik ben echt in gevaar geweest omdat ik mezelf had kunen verwonden of nog erger het huis had kunnen laten affikken of wat dan.
Allemaal omdat er geen sitter was die had mij kunnen sturen en mij dingen had kunnen aangeven.

@ Saivy,

Je mag het dus ook wel gewoon zeggen dat ik een klapmongool ben.
En dat ik mazzel heb dat ik het nog kan na typen. Dat is wat ik mezelf meerdere malen per dag heb moeten zeggen.

Stonie

zommes

Badass junkie
De volgende keer had je misschien beter in al die tijd dat je aan het craven was je kunnen verdiepen in de stof 2c-b.

Goed dat je het overleeft hebt in ieder geval. De volgende keer 100 mg is nog steeds achterlijk, tenzij het dus geen pure 2c-b is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo Zommes en alle lezers en gebruikers,

Je hebt gelijk, jij mag het er ook nog even heel diep inwrijven.
Zodat iedereen goed kan beseffen dat ik er echt spijt van heb.
Ik schaam me niet alleen maar ik heb gewoon onnodige risicos genomen en daarmee alles wat mij lief is op het spel gezet.

Reken er maar op dat ik mijn lesje heb geleerd eerst die ketamine en nu de 2CB.
Met de ketamine had ik niet een een weegschaal, en nu wel.

:flushed:

Stonie

hardcor3

Experimenterende gebruiker
Wow je was er bijna geweest.. :openmouth:
Dat je alles nog zo goed kan opschrijven, mooie report.
Denk je dat het kotse in het begin geholpen heeft wat 2-cb uit je lichaam te halen?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hardcor3 zei:
Wow je was er bijna geweest.. :openmouth:
Dat je alles nog zo goed kan opschrijven, mooie report.
Denk je dat het kotse in het begin geholpen heeft wat 2-cb uit je lichaam te halen?

Nee iemand zei ook nog op dit forum, kots het uit !! Maar die capsule was allang opgelost en gekotst heb ik was allemaal onvermijdelijk ( Citaat van een wijs man)
Er is een groot gedeelte weat ik niet kan opschrijven het is of te gruweldig of ik wil het me niet herinneren, sommige stukken kan ik me wel herinnerne maar ik kan het simpelweg niet vertalen omdat het te bizar en te veel is. Ik zie heel veel dingen nog steeds terugkomen vooral na de schijndood , dus tussen het out gaan en dat de voordeur opengaat hangen een 3-tal A4'tjes te wachten. Ik vrees dat die nooit zullen komen.

Stonie

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind het een mooi report hoor.
Maar ik ben benieuwd wat je beweegt om zó ver te gaan!!! Wat is jouw leven in godsnaam waard voor je??? Ik hoop dat je dat nu iets beter beseft en dat je het zo gek niet meer maakt.
Kun jij niet meer op een normale manier van drugs genieten?

DreamWeaver

Badass junkie
Lana zei:
Maar ik ben benieuwd wat je beweegt om zó ver te gaan!!! Wat is jouw leven in godsnaam waard voor je??? Ik hoop dat je dat nu iets beter beseft en dat je het zo gek niet meer maakt.

Die jongen heeft een foutje gemaakt bij het afwegen, happens to the best of us.

Lana

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Lana zei:

Die jongen heeft een foutje gemaakt bij het afwegen, happens to the best of us.

Oooohhh, sorry. Ik had begrepen dat ie bewust zo veel had genomen.
Ik schrok al.

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Het report is mooi , maar schrok gigantisch gaande het report.
Blij dat je het doorstaan hebt en er (hopelijk) niets aan over houd.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
haha ik zei nog zo 40 mg in je topic :P ! Ach ja zal wel een beste trip hebben gehad :) weet je dat ook gelijk weer ! Je herkent vast in de foto hieronder wat :P de dag na mijn 2c-b ervaring gemaakt, ik zit daar overigens :rolleyes:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
A drug person can learn to cope with things like seeing their dead grandmother crawling up their leg with a knife in her teeth. But no one should be asked to handle this trip.

Die quote was voor jou wel een beetje van toepassing niet? :smoke:

Een klare joint voor de gene die als eerste raad wat mijn favoriete film is. :beer:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
OFF TOPIC:

Ik heb een kabeltje van 15 cm lang, als ik die een beetje terug trek heb ik stereo out.
De computer speelt het gewoon af de soundrecorder neemt het gewoon op !!

Alleen 1 klein probleem, het bandje duurt langer dan 60 secondes, oe tweak ik dat klote proggie naar 30 minuten ?

Of wat voor proggie kan ik ff downloaden zodat het 1 wav wordt ipv 30.

Groet en bedankt.

Sorry ik ben een nitwit op audio pc gebied, ik zal meteen even gaan Googlen.

Mahonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Patrick a.k.a Spaceface zei:
haha ik zei nog zo 40 mg in je topic :P ! Ach ja zal wel een beste trip hebben gehad :) weet je dat ook gelijk weer ! Je herkent vast in de foto hieronder wat :P de dag na mijn 2c-b ervaring gemaakt, ik zit daar overigens :rolleyes:

Op een gegeven moment zag ik nog minder dan op jouw afbeelding, angst aanjagend echt waar. Ik wou alleen maar een slokkie water .... en druppeltje was genoeg.

Volgende keer geen 100mg hoor Zommes was weer zon puberale stoere uitspraak. Eerst gewoon 30 .....

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kees Klapkaak zei:
A drug person can learn to cope with things like seeing their dead grandmother crawling up their leg with a knife in her teeth. But no one should be asked to handle this trip.

Die quote was voor jou wel een beetje van toepassing niet? :smoke:

Een klare joint voor de gene die als eerste raad wat mijn favoriete film is. :beer:

FALILV ...

he took way too much

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
OFF TOPIC:

Ik heb een kabeltje van 15 cm lang, als ik die een beetje terug trek heb ik stereo out.
De computer speelt het gewoon af de soundrecorder neemt het gewoon op !!

Alleen 1 klein probleem, het bandje duurt langer dan 60 secondes, oe tweak ik dat klote proggie naar 30 minuten ?

Of wat voor proggie kan ik ff downloaden zodat het 1 wav wordt ipv 30.

Groet en bedankt.

Sorry ik ben een nitwit op audio pc gebied, ik zal meteen even gaan Googlen.

Mahonie

Kijk eens op http://www.download.com/Audio-Productio ... ml?tag=dir

Daar staan wel veel nuttige audio tools

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wow, heavy ervaring! Een domme dodelijke fout...

Ben blij dat je het kan navertellen! Héél mooi verwoord is het wel en ook best leerrijk. Iemand die dit gelezen heeft zal zeker wel letten op de dosis als hij 2CB gaat gebruiken. Ik allezins!

Ga je die audiotape posten? Ben daar anders wel erg benieuwd naar! Ik ga ook eens moeten kijken voor een bandrecorder hoor..

Bedankt voor het delen van je intensieve ervaring!

Panic. It crept up my spine like first rising vibes of an acid frenzy. All these horrible realities began to dawn on me.

Doerak

Bewuste gebruiker
Mooie report hoor, Lysergine :) Lekker lang en gedetailleerd. Fijn dat je het hebt overleefd, want dit report had ik niet willen missen.

Een wijze les indeed.

Psilo

Bewuste gebruiker
Geweldig beschreven, al voelt het voor mij alsof dit een beetje een van de beste trips was die je je kunt voorstellen. Al weet ik dat je daar waarschijnlijk een ander gevoel over hebt.

Goed om te weten dat je er goed vanaf bent gekomen.

De LD-50 (lethaldose bij 50% van de gebruikte proefdieren) is overigens nergens te vinden. Iemand een link?

azgaza

Badass junkie
Psilo zei:
Geweldig beschreven, al voelt het voor mij alsof dit een beetje een van de beste trips was die je je kunt voorstellen. Al weet ik dat je daar waarschijnlijk een ander gevoel over hebt.

Goed om te weten dat je er goed vanaf bent gekomen.

De LD-50 (lethaldose bij 50% van de gebruikte proefdieren) is overigens nergens te vinden. Iemand een link?

Ik heb daar ook naar gezocht en het niet gevonden, ik heb wel gelezen dat mensen 100 en 200 milligram overleefden, van meerdere bronnen, en dat daarboven als potentieeel gevaarlijk wordt aangehouden.
Het zou nog best kunnen dat dat nooit volledig onderzocht is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Argulas zei:
Ga je die audiotape posten? Ben daar anders wel erg benieuwd naar! Ik ga ook eens moeten kijken voor een bandrecorder hoor..

working on it, ik vind me zelf alleen zo sloom klinken .... het begin is ook zo saai.

Maar ja een audio verslag naast het typwerk maakt het nog bonter.

binnekort filmen ?

Bovenaan