2CB poeder bevat NBOME

Hoi,

Ik zit normaal weinig op fora maar dit leek me wel goed om te delen.
Een paar weken terug heb ik een 2C-B poeder gekocht. Ik heb het laten testen en er bleken verschillende andere stoffen in te zitten en geen 2CB. Het bevatte 25I-NBOME, 25C-NBOME en 25H-NBOME.
Bij de testservice vertelden ze me dat deze stoffen al bij 1 mg effect hebben en ik was van plan om 15 miligram 2CB te nemen.. Volgens de testservice zijn er bij die hoeveelheid al meerdere mensen overleden.
Heb je 2CB poeder, zorg dan dat je weet dat het geen NBOME is!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Erg fijn en goed dat dit gemeld word , nogal een verschil. Jammer dat ermee word gerotzooid.

Blijven testen allemaal dus,.ook als je via een rc.site of vaste dealer haalt!

Bobsacamano

Badass junkie
Kijk en daar is testen voor.

Heel goed dat je dit deelt.

A white rabbit zei:
Hoi,

Ik zit normaal weinig op fora maar dit leek me wel goed om te delen.
Een paar weken terug heb ik een 2C-B poeder gekocht. Ik heb het laten testen en er bleken verschillende andere stoffen in te zitten en geen 2CB. Het bevatte 25I-NBOME, 25C-NBOME en 25H-NBOME.
Bij de testservice vertelden ze me dat deze stoffen al bij 1 mg effect hebben en ik was van plan om 15 miligram 2CB te nemen.. Volgens de testservice zijn er bij die hoeveelheid al meerdere mensen overleden.
Heb je 2CB poeder, zorg dan dat je weet dat het geen NBOME is!

SirErick

Wijs gebruiker
Tijdloos zei:
Erg fijn en goed dat dit gemeld word , nogal een verschil. Jammer dat ermee word gerotzooid.

Blijven testen allemaal dus,.ook als je via een rc.site of vaste dealer haalt!
Is het een idee om er een (tijdelijk) sticky van te maken?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bedankt voor het delen! Dat is wel echt naar zeg, aparte keuze ook om NBOMes als 2C-B te verkopen...

Sjpiener

Newbie
Hoeveel 2cb moet je inleveren om te laten testen? Op de website staat 100 mg van poeders maar dat zijn best veel dosissen :tongueout:

Fool

Badass junkie
Ik heb toendertijd zo'n 80 milligram ingeleverd, voor stoffen als 2C-B inderdaad best veel, maar liever wat meer kwijt dan 25X in m'n mix. :P

cheiron

Bewuste gebruiker
A white rabbit zei:
Bij een dealer, maar ik geloof dat hij het misschien wel via internet had gekocht.

Als je een goede dealer hebt, test hij zelf het spul zodat hij weet dat iets goeds krijgt.

Bovenaan