2cb poeder

Hallo, SWIM heeft ik heb juist 2cb gekocht, maar het is poeder, hij is niet bekend met de poedervorm en weet niet goed wat ermee te doen. Dippen? Snuiven? Wat is aan te raden?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een goede weegschaal die op mg kan zien hoeveel het is. En je kan dan bijv 15mg in een capsule doen, of snuiven.

Of weet je al hoeveel mg het is?

25tolife zei:
Een goede weegschaal die op mg kan zien hoeveel het is. En je kan dan bijv 15mg in een capsule doen, of snuiven.

Of weet je al hoeveel mg het is?

Het is denk ik rond de 35mg, kan ik dit niet gewoon in mijn mond steken? Want capsules heb ik niet en snuiven doet nogal pijn heb ik gehoord..

Nathaniel

Wijs gebruiker
Hahaha gast ga je 's effe inlezen ofzo. Je kan het in je mond steken ja maar 35 mg is voor een beginner nogal een fikse dosis :wave:

Nathaniel zei:
Hahaha gast ga je 's effe inlezen ofzo. Je kan het in je mond steken ja maar 35 mg is voor een beginner nogal een fikse dosis :wave:

ik ging het heus niet in 1 keer nemen hoor :tongueout: maar de helft er van zou dus al voldoende zijn?
Kan ik dit ook oplossen in water?

roberini

Newbie
De helft van 35 is alsnog 17,5, wat al een te hoge dosis is. Bovendien kan je niet perfect inschatten hoeveel de helft is, dus misschien pak je wel per ongeluk meer dan 17,5, of minder. Deze drug is op de milligram anders dus, zoals meerdere malen gezegd is: Regel een weegschaal en weeg het af

Nathaniel

Wijs gebruiker
Te hoog zou ik 17,5 niet persee noemen. Maar afhankelijk van hoeveel ervaring je hebt zeker wel voldoende.. Met een mogelijkheid van méér dan voldoende.

Alhoewel 2cb een relatief veilig tripmiddel is toch better safe than sorry :wink:

Bovenaan