2cb probleempje

francisr8

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen, het is ik weer!

Het is weer tijd voor een 2cb tripje!
Ik heb vorige keer gesnoven. Dat werkte heel goed.
Echter onlangs deed ik het opnieuw ( er zat altijd genoeg tijd tussen)
Toen was het een pil. Gele north face( geschat rond 15mg). Ik had er 1+3/5 gepakt
Maar voelde bijna niks :cry: , omdat deze 2cb de enigste is waar ik aan kan geraken
Dacht ik om er nu 2 + 2/5(van de vorige keer) te pakken. Of denken jullie dat dit iets te veel is?
Wil een stevige trip....

Alvast bedankt

benniesmitters

Bewuste gebruiker
2.5 zal wel een goede trip geven, als er inderdaad 15mg in zit. Kan heftig zijn. Ik zelf als ik een leuk tripje doe pak ik rond de 30mg, gewoon een leuke spontane zegmaar.

Dat je het deze keer niet gevoeld hebt hoeft trouwens niet te betekenen dat er weinig in de pillen zit. Soms heb je van die avonden dat je gewoon neemt wat je normaal neemt en je er veel minder van voelt. Dus niet gelijk te gretig zijn, aangezien (wat ik uit je post kan opmaken) je nog niet veel ervaring hebt met 2cb.

Veel plezier alvast :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Met een geschatte dosis kunnen we je geen advies geven. Misschien zat er wel iets anders in. Meer nemen omdat je de vorige keer niet genoeg voelde is niet heel verstandig. Laat eerst je pillen testen, dan kunnen we meer vertellen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het beste laat je ze sowieso eerst testen, dan weet je in ieder geval de dosering per pil. Zonder daadwerkelijk de dosering te weten is het lastig om advies te geven.

Verder kan het ook zijn dat het niet goed werkte omdat je pillen hebt gesnoven, die zijn namelijk niet bedoeld om te snuiven. In pillen zitten allemaal bindmiddelen die niet echt bevorderlijk zijn voor de opname van de 2C-B in je neusslijmvlies.

Waarom slik je de pillen niet gewoon? Het duurt uiteraard wat langer voordat het werkt, maar dan heb je ook langer plezier van het effect. Verder staan er ook veel meer ervaringen online over 2C-B slikken, waardoor je makkelijker een juiste dosering kunt vinden. Doseringen voor snuiven liggen namelijk wat lager, maar hoeveel precies is dus lastig te zeggen aangezien de ervaringen hiermee een stuk lager liggen. Tot slot werk je dan ook niet allemaal troep je neus in, wat ook weer scheelt.

francisr8

Experimenterende gebruiker
Ten eerste: bedankt voor alle reacties!

Ten tweede: ik had de eerste keer 2cb poeder gesnoven. Die gele nortface pillen heb ik gewoon ingenomen.

Ten derde: Mmmm dan ga ik toch maar geen risico nemen. Ben er net gaan halen. Deze keer blijken het capsules te zijn. Is de tijd van inslag gelijk aan pillen ? Want ik zou dan 1 volledige capsule nemen en dan 2/5 van die vorige gele north face pil. Hiermee bedoel ik, moet ik ze tegelijk nemen de capsule en de pil? Of beter kwartiertje op voorhand pil nemen omdat het langer duurt voor de inslagdan de capsule?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Pillen en capsules werken gewoon ongeveer even snel in, dus ik zou ze lekker tegelijk innemen.

En snuiven is dus een stuk potenter, dus met slikken heb je meer nodig voor hetzelfde effect. Hoeveel potenter snuiven is ten opzichte van slikken weet ik niet precies. Als je echt wilt trippen wordt vaak toch wel minimaal 25mg aangeraden, dus daar zou ik mee beginnen. Persoonlijk vind ik 25mg behoorlijk mild, dus ik neem altijd een stuk meer. Maar de gevoeligheid voor 2C-B verschilt nogal tussen mensen, dus beter eerst even je eigen dosis zoeken.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vond persoonlijk 23mg een vrij heftige dosis. Dat zegt maar weer hoeveel het kan schelen per persoon

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De eerste keer dat ik 2CB gesnoven had was ook de laatste keer. Roekeloos op alcohol een halve pil (19-20mg/1pil) door de snuifbuis en ik dacht dat mijn neus ten dode opgeschreven was. Na 15 min deed de 2CB wel goed zijn werk, aardig goed als dat halfje rond de 10mg zat. Maar dat ging niet op tegen de neuspijn die nog even bleef nazinderen. Ik deed in die tijd aardig wat 3mmc, pep en coke maar niets die opkon tegen 2CB. Voelde aan als een knokerslag recht op mijn neusbeentje :rolleyes:

je hoeft de dosis niet zo hoog te leggen als je het wil snuiven. Het werkt 2 maal zo sterk. 5 a 10mg kan je zeker al op een leuk niveau brengen.

Bovenaan