2cb roze armani

crabman224

Newbie
hallo, ik heb op het internet voor de 1e keer wat '' 2cb '' pillen besteld, daarna ben ik ff op het forum gaan rond kijken over 2cb en vond ik een lijst met '' gevaarlijke pillen '' dus uit nieuwsgierigheid op geklikt, blijkt dat mijn pillen een van de gevaarlijke pillen zijn (en er staan er maar 8 op ofzo) nou daar baal ik toch wel even van, want ik heb laatst XTC gebruikt en ik heb gelezen dat je prima 2cb kan doen na XTC.

ben een redelijk beginnende gebruiker en heb nog nooit mijn XTC laten testen, kan ik gewoon een pil via de post opsturen?

ik weet dat ik dit ook gewoon kan googelen maar ik verveel me en dit is ook mijn 1e post hier :sunglasses:

Welkom op het forum! Dat is balen dat je net een gevaarlijke 2CB- pil hebt gekregen. Niet gebruiken dus!
Je kunt een XTC-pil niet zomaar met de post opsturen.
Je moet naar een testcentrum en hem daar afgeven. Vanwege Corona wordt alles naar het lab gestuurd en krijg je dus niet meteen de uitslag zoals voorheen wel het geval was als het een bekende pil was.
Vanwege Corona zijn de testcentra maar beperkt open en moet je eerst van te voren een afspraak maken. Je kunt niet zomaar binnenlopen zoals normaal.

Wil je toch zelf meer lezen over hoe het nu gaat bij de testcentra tijdens Corona, kun je dat hier lezen:

crabman224

Newbie
ah ja daar was ik al bang voor, bedankt voor de reactie

denk dat ik hem gewoon ga proberen maar zal er nog ff over na denken.
zo staat het beschreven op de website, klinkt in principe niet zo erg
" Pentylon is een cathinonachtige stof. In vergelijking met MDMA is over deze stof veel minder bekend en de risico’s van gebruik kunnen dus groter zijn. Helemaal omdat de sterkte van deze stof bij het testen niet door het laboratorium wordt bepaald. Je weet dus niet hoe sterk het is. "

Hardcore_frk

Badass junkie
Bron Engelse Wikipedia:

Reports indicate side effects include feelings of paranoia, agitation and inability to sleep, with effects lasting for several days at high doses.

Ik zou het echt niet doen, je verlies nemen en nieuwe kopen. Cathinonen staan erom bekend vaak echt niet zo goed voor een mens te zijn!

Tip: de RC 2-CB-Fly is redelijk eenvoudig, goedkoop en van goede kwaliteit legaal op internet te bestellen.

OK ik had dus geen idee dat je ZO VEEL drugs gewoon legaal kan kopen :lolol:
pandoras box is open.............. nog andere aanraders behalve 2cb?

Haha ja er zijn heel veel research chemicals. Maar het ligt er maar net aan wat voor effect je ermee wilt bereiken wat je kunt aanraden. Of je een stimulerende wilt, wilt trippen, een disso etc. Kijk gewoon een beetje rond in het subforum over RC's hier en dan ontdek je de meest gangbare/populaire vanzelf wel.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Haha ja het is ongelofelijk hè! Lees je wel eerst in over de verschillende stoffen, want dit zijn designer drugs, waarover een stuk minder bekend is. Bijvoorbeeld het effect op je gezondheid en hersenen nu en op de lange termijn. Je bent dan wel een soort proefkonijn. Ikzelf neem alleen stoffen die langer dan een jaar of 5 op de markt zijn en die al door velen voor mij zijn uitgeprobeerd.

inner_search

Badass junkie
Absolute afraders zijn

Rc benzo's .
Rc opiaten.
Synthetische cannabis.

Eigenlijk heb je het meeste aan de psychedelische rc's imo.
Mooi alternatief om te experimenteren , en de dosering klopt bij de grote vendors wel meestal met zoals vermeld.

Bovenaan