2cb tolerantie?

Vorige week zaterdag voor het eerst 2cb gehad en wat is dat leuk spul zeg :grin:. Ik had 2 nijntjes genomen waarvan de dealer zei dat ze 16mg de stuk waren, echter had ik een hele lichte trip dus zal wel dealer praat geweest zijn. Maar dat terzake.

Nu had ik een vriend van me beloofd dat ik met hem ook een keer 2cb ga doen. Nu is mijn vraag hoe snel je tolerant word voor 2cb? Kan ik gewoon deze zaterdag nog een gemiddelde dosis nemen zonder dat ik daarbij de effectiviteit verpest?

Fool

Badass junkie
Hoe snel tolerantie weer 'weg' gaat is redelijk persoonlijk en valt niet zomaar bij zekerheid vast te stellen. Wel is er een gemiddelde waarde vergaard voor tolerantie van psilocine en LSD, op de site van bluelight. Volgens deze resultaten is er na een week nog gemiddeld 20% extra dosering nodig, als je paddestoelen of LSD gebruikt hebt.

Omdat elke trip anders is en ook afhangt van set/setting denk ik niet dat je deze 20% echt zult merken, voornamelijk ook omdat deze misschien niet helemaal doorgetrokken kan worden naar 2C-B en je hier misschien wel minder lang tolerantie voor houd. Ik denk niet dat je meer nodig hebt om op het zelfde niveau te kunnen trippen. :)

Fool

Badass junkie
Permanent minder gevoelig zou misschien mogelijk zijn door andere schade toegebracht aan je hersenen, iets wat al behoorlijk onwaarschijnlijk is. Als je helemaal niets meer van 2C-B zou merken, dan zou het waarschijnlijk er ook voor zorgen dat zoveel dingen in je hersenen niet meer werken dat je het niet zou overleven. Klinkt nogal onplausibel en zal zeker niet door normaal/lichtelijk overdreven gebruik gebeuren. Ik kan me zelfs niet voorstellen dat gigantisch hoge doseringen zulke effecten kunnen bewerkstelligen, enkel andere middelen die de betreffende receptoren afbreken.

Het is in ieder geval nogal lastige materie, maar je hoeft er niet zo bang voor te zijn :P

Ik heb afgelopen weekenden (allebei op zaterdag) 2c-b gebruikt, bij het 2e weekend nog wat alcohol gehad voor de 2cb en dat leek het effect goed te versterken. Beide keer 2 nijntjes gehad. Dit weekend ga ik er 3 nemen en misschien nog wat alcohol van te voren omdat dit de vorige x zo goed bevallen is. Bij mij lijkt er geen tolerantie meer te zijn na een week, maar bij mn kameraad die precies hetzelfde heeft gehad een beetje; hij dacht iets minder te voelen dan de week ervoor maar vond het net zo prachtig.

dit weekend dus 3, word mooi :)

Bovenaan