2CB volledige uitslag is bekend !!

DreamWeaver

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Have fun :mrgreen: ! Sonde dat je zoveel moet weggeven, laat je het testen uit nieuwsgierigheid, of omdat je het niet vertrouwd.

Omdat je altijd alles moet laten testen voordat je het je systeem inflikkerd. Ik heb me hier ook lang niet altijd aan gehouden, en dat heeft me wel een paar kutnachten opgeleverd (ziek van de mCCP, hallucineren op de MDA en pijn aan de neus doordat er iets vaags in m'n pep zat waar ik nog steeds niet achter ben).

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Have fun :mrgreen: ! Sonde dat je zoveel moet weggeven, laat je het testen uit nieuwsgierigheid, of omdat je het niet vertrouwd.

Ik laat het testen omdat ik het zelf ga gebruiken en omdat mijn vrienden er ook in meedoen.
Daarnaast wil ik de verkoper ermee confronteren dat ik het laat testen, zodat bij het volgende bezoek alles duidelijk en goed verloopt.
En ik wil met 100% zekerheid kunnen zeggen dat ik iets zuivers heb.

Al die dealer praat, daar schieten we niks mee op, ik prefereer veel in tekopen en dan er op gaan zitten.

Groetjes

Van The Craver

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
lol ok ieder zijn ding ik gooi gewoon alles naar binnen, als het maar uit vertrouwde bron is. Anders kijk ik degeen die het geeft even diep in de ogen en eet ik het alsnog :rolleyes: . Ach ieder zijn ding, misschien word ik ook ooit nog verstandig :beer: .

ziek van de mCCP, hallucineren op de MDA

mCCP nog nooit op, maar ik ging juist altijd express MDA snackies regelen om te hallucineren :flushed: :hearteyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Haha voorlopig crave je niet meer naar 2cb denk ik.. gelukkig heb je na je trip gewoon nog posts geplaatst.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Voor de liefhebbers, het verslag is zo goed als af.

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8387

Craven is gelukkig minder, maar het respect voor de 2CB is diep en eervol.
2CB is geen goedje om licht over te lullen je kan er goed van in de problemen raken zeker geestelijk maar ook lichaamlijk.

Net zoals sterke LSD veegt het je compleet van de kaart en dan is het maar bidden dat je het allemaal trekt.

Succes allemaal ....

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik vraag me ook af hoe 33 mg moet voelen, voor mij moet het wel tegenvallen. Mijn grootste angst is dat het nooit meer zo zal spatten.

Stonie

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Erg vet he :beer: ! Valt me ook op dat de ene persoon er veel gevoeliger voor is dan de andere... Bij mij was het vet heftig, en die vriend die altijd speed neemt merkte er vrij weinig van !

flashkop

Bewuste gebruiker
Goed dat je het overleeft hebt, als je dood was zou het iig zeker zonde geweest zijn ivm met jezelf, je tripreports en je lading hartjes...

Dissonant

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Ik laat het testen omdat ik het zelf ga gebruiken en omdat mijn vrienden er ook in meedoen.
Daarnaast wil ik de verkoper ermee confronteren dat ik het laat testen, zodat bij het volgende bezoek alles duidelijk en goed verloopt.
En ik wil met 100% zekerheid kunnen zeggen dat ik iets zuivers heb.

Heb je de resultaten al?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee helaas zijn de testresultaten nog niet bekent, diepe hoop dat Maandag het woord gaat vallen.
Ondertussen een nieuwe klein zakje ingekocht, gaat harder dan warmer broodjes.

:mrgreen:

Er zouden nu meerdere 2C-B triprepports binnen moeten druppelen.

Tot hoors allemaal.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Morgen ochtend ga ik langs voor eenpersoonlijk advies, mocht ook telefonisch maar toch ik moet een sample achterlaten ivm met een nieuwe test., deze keer amfetamine.

Ongelovigen !!

Morgen is de dag des waarheids.

Groet

Stonie

Komeetman

Belezen gebruiker
Heeft best lang geduurd!

Maar ik denk eerlijkgezegd dat het iets slechtere kwaliteit gaat zijn, aangezien je die (zware) OD hebt overleefd.

Ik kan natuurlijk fout zitten :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tsja misschien ben ik wel heel erg gezond en fit ....

:wink:

Hoe dan ook ik ga ervan uit dat het de zuiverste vorm heeft die hetr kan hebben.

Dat is mij beloofd en verzekerd, morgen avond weer een capsule erin mieteren met mijn liefje.

Groetjes

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
becker zei:
Heeft best lang geduurd!

Maar ik denk eerlijkgezegd dat het iets slechtere kwaliteit gaat zijn, aangezien je die (zware) OD hebt overleefd.

Ik kan natuurlijk fout zitten :)

Fout ...

De 2C-b is zo goed als puur.

De 2C-B heeft het maximale bereikt, er wordt nooit verteld wat voor soort zout oplossing er is gebruikt er wordt alleen verteld wat het percentage werkzame stof is.

Met 2C-B kan het 87% of 77% dat is dus afhankelijk van het soort zoutoplossing.

Voor de rest heb ik er echt geen reet verstand van, de jongens van het buro waren onder de indruk dat zegt meer dan genoeg.

Met opengevallen monden hoorde ze mijn verhaa laan met de overdosis.

Hoe dan ook met deze 2C-B is niets mis behalve dat het ranzig lekker is.

Groetjes van uit de Darkroom

Stonie

DreamWeaver

Badass junkie
Dit is iets waar nog jaren over nagepraat zal worden; Hereby presenting DF-legend Stonie :smoke:

Je hebt echt geluk gehad, waarom heb je geen ambulance gebeld toen je realiseerde hoeveel je ingenomen had? Ik begrijp dat je geen politieinmenging wilt, maar in zo'n extreem geval staat je persoonlijke gezondheid toch boven eventuele problemen met justitie?

Even voor alle klapmongolen die nu beginnen in de trant van "voor een paar mg 2C-B word je echt niet opgepakt", sommigen van ons hebben liever geen bemoeienis vanuit de overheid, omdat het nog al eens nadelig uitpakt voor pioniers als wij. Dat hoef ik niet verder uit te leggen.

Bovenaan