2cb vraagje

trippervl

Newbie
hej,
ik ben opzoek naar iemand met ervaring met 2cb.
wat vinden jullie het beste , 2cb oraal in nemen in de forum van een pil of het snuiven ?

mvg trippervl

justmakepeace

Belezen gebruiker
Dan ben ik ook wel geïnteresseerd, ik ga dit binnenkort misschien ook gebruiken. is het te vergelijken met truffels? Ik heb een keer truffels gedaan (vrij lichte dosis, was ook mijn eerste keer) en weet niet of 2cb hiermee te vergelijken is in sterkte. Visueel erger heb ik gehoord, maar qua mindfuck veel minder erg. Ik wil weten of ik genoeg ondergrond heb om 2cb te gebruiken zegmaar en of het niet te intens is.

Mickywous

Experimenterende gebruiker
Ik heb een keer 2cb gehad in pil vorm. Rolexjes waren het geloof ik een mix van mdma met 2cb.
Ik slikte 1je door toen 3 kwartier gewacht voelde ik nog niks dus nog maar 1je opgegeten. Half uur later voelde ik nog niks dus nog maar 1 opgegeten. uur later voelde ik nog niks. Toen maar 2 opgegeten in 1 keer dat zijn er dus 5 in totaal. Uurtje later begon ik het effect van de mdma pas te merken was gewoon een redelijke trip niks speciaals aan. Toen ik thuis aan kwam ging ik meteen op bed. Opeens zei mijn broer tegen me geef de zapper even waar ik op andwoorde die heb ik helemaal niet. meteen realiseer ik me dat ik in mezelf aan het praten ben. de 2cb begint te werken.
Ik ga even plassen hou de deur van mijn slaapkamer op een kiertje met het licht aan, Ik kom weer boven en zie door dat kiertje 2 meisjes van een jaar of 11 voor mijn bed op de grond zitten. Ik loop er op af, sta er vlak voor. Wrijf goed in mijn ogen. opeens begint 1 van die meisjes met een stokje te zwaaien die in lichtje bevat. Ik zeg tegen die meisjes: donder op ik wil slapen. gek genoeg verdwijnen ze ook nog maar het lichtje niet. Het lichtje begint rondjes te draaien en neemt de vorm van een tijd aan en begint rood te worden. opeens is het de tijd van mn wekker en vliegt die tijd in een spiraalvorm terug in mijn wekker.
Toen dat hele spektakel over was heb ik nog ongv 30 minuten in mezelf lopen praten.

al met al een super vage maar hele leuke ervaring

2C-B snuiven is enorm pijnlijk maar de pijn ebt wel snel weg. Er wordt algemeen gezegd dat het snuiven van 2C-B gelijkwaardig is aan ongeveer de dubbele hoeveelheid bij oraal gebruik.
Wil je dus een zottere trip en vind je het niet erg dat je neus even pijn doet (niet zo erg btw), dan kun je het snuiven.
Wil je het gewoon safe houden, dan kun je het oraal innemen.

mijaser

Belezen gebruiker
Trimethoxy zei:
2C-B snuiven is enorm pijnlijk maar de pijn ebt wel snel weg. Er wordt algemeen gezegd dat het snuiven van 2C-B gelijkwaardig is aan ongeveer de dubbele hoeveelheid bij oraal gebruik.
Wil je dus een zottere trip en vind je het niet erg dat je neus even pijn doet (niet zo erg btw), dan kun je het snuiven.
Wil je het gewoon safe houden, dan kun je het oraal innemen.
Geld dit van die dubbele hoeveelheid ook als je gewoon je pilletje plet en dit opsnuift?

best snuiven, het is wat pijnelijk maar het werkt dan het beste (anders is het een beetje verspilling) het beste alles in 1keer, als je het in stukjes ga doen ga je geen zin meer hebben door de pijn xD true story,, een tip om de pijn weg te doen is heel de tijd lucht diep insnuiven in je neus, maar dan heb je soms een vuil smaakje (het bekende xtc smaakj) lang agter in je mond je kan dat doorspoelen met drinken (best geen water, je blijft het dan smaken)

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Het beste is het te snuiven, werkt beter & werkt aangenamer (m.a.w. bij snuiven doet het in het begin wat lichtjes pijn, maar die ebt snel weg, bij het slikken in pilvorm heb je meer kans op druk in je maag enzo.)

Bij snuiven ook nooit de eerste keer een hele portie pakken, begin met de helft, 2cb kan erg heftig uitpakken, heb zelf 2u getript van 1/3 portie de eerste keer.

Greets Herbalisme

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik zou voor een eerste keer toch oraal aanbevelen. Met snuiven ga je, logisch, veel sneller en harder je trip in... Een wat gemoedelijker kennismaking is toch wel fijn, ook al is het een "oppervlakkig" tripmiddel.

Bovenaan