2CB + Wiet = Meer visuals?

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Een aantal weekjes geleden heb ik 2CB genomen. Dat was rond de 28 mg oraal en ik heb een leuke trip gehad. Elke keer als ik een jointje rookte, leek het alsof de 2CB een tikje visueler werd. Dit had ik vooral met kleuren die overheersten. Bij 2CB trips waarbij ik geen wiet heb gerookt, waren deze kleuren dan ook minder.

Iemand enig idee of de wiet (of hasj uiteraard) invloed heeft gehad op het verloop van mijn trip?

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vind van wel. HEt is gewoon een extra draai/zwiep aan je trip geven. Dat merk ik ook vooral met LSD. Met 2cB heb ik het wat minder maar ga dan vooral anders denken.

Wat ik wel altijd heb is dat als ik de ene week 2cb neem, en dan dat weekend daarop XTC neem en dan ga blowen ik altijd veel visuals terug zie die ik ervaren heb op de 2cb.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind ( in mijn geval 2c-e maar vergelijkbaar) blowen bij een 2c trip niet te vergelijken zonder.

De synergie tussen die middelen is perfect! Wanneer ik tijdens een 2c trip een jointje opsteek begint m'n trip pas! Dan pas komen de kleuren te voorschijn, en krijg ik echt een soort mdma achtig love gevoel! :hearteyes:

BacingsPen

Badass junkie
Bij mij ook! Zeker als je dan een muziekje opzet en naar de Windows-media player visuals kijkt!

Jammer dat ik gestopt ben met blowen.... 2cb is toch wel een drugs die vooral lekker is met een jointje erbij.... (Was er ook bijna weer aan begonnen.)

Heb eigenlijk nog nooit naar de sterrernhemel gekeken met 2cb+wiet...

Iemand daar ervaring mee? Lijkt me echt mooi :grin:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
BacingsPen zei:
Bij mij ook! Zeker als je dan een muziekje opzet en naar de Windows-media player visuals kijkt!

Jammer dat ik gestopt ben met blowen.... 2cb is toch wel een drugs die vooral lekker is met een jointje erbij.... (Was er ook bijna weer aan begonnen.)

Heb eigenlijk nog nooit naar de sterrernhemel gekeken met 2cb+wiet...

Iemand daar ervaring mee? Lijkt me echt mooi :grin:

Zal de 14e eens rondkijken voor je.

Bovenaan