• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB, XTC, Speed & Cocaïne.

Vorig weekend was het weer eens zo laat, alle het gezonde verstand laten varen voor ruim 50 uur als een totale dwaas te hebben geleefd. Na een werk'week' van elf dagen achter elkaar had ik wel vijf aan eensluife de dagen vrij. Ik had wat drugs ingeslagen voor een vriend uit Nieuw-Zeeland die binnenkort komt raven in Amsterdam. Ze bestellijst bestond uit pep en pillen. Bij het afhalen smeerde m'n dealer me ook 2CB aan (na vele 2CE snuif trips dacht waarom niet de B proberen?). Ik had dus aardig wat feestartikelen in huis en die bewuste avond dacht ik; why not? 't Was al jaren geleden dat ik pep had gehad en dacht na wat XTC zal het me vast wel smaken.

Ik had met een collega van werk afgesproken die die week cursus had, hij kon ook wel wat gebruiken (alleen XTC, heb hem vorig jaar de magische wereld van MDMA laten ontdekken). Rond een uur of 7 's avonds hebben we eerst nog wat verplichtingen afgewerkt (hij is aan het verbouwen) waarna we begonnen met het festijn (de hoeveelheid drugs aanwezig 4x2CB, 8,5 XTC en 5gr pep). Hij slikte een hele XTC tablet en ik nam een halve, lijn pep (0,2gr) en één 2CB pil. Ik merkte het eerste uur geen ene fuck. Mijn maat begon na een half uur al wel vaag te doen, zeer hoogstwaarschijnlijk door de grote hoeveelheid alcohol die hij altijd gebruikt. We besloten om een andere collega/vriend ook te laten komen. Na een kort telefonisch gesprek met hem te overtuigen om ook te komen waren we rond 20:00 compleet. Hij nam wat bier en flikkerde ook zo'n XTC tablet achterover en nam ook een lijn (0,2gr). Hij had vaker pep gesnoven althans meer ervaring met die ranzige troep, volgens hem was het wel goeie pep (ik blij, geen miskoop!). Rond 20:15 begon ik wat te voelen, euforisch, daarnaast begon mijn beeld te vervormen. De maat met wie ik al samen was zat extreem met z'n kaak te dansen en ging voor het wereld record! Wat kan die gast knarsen, oorverdovend! De positieve vibe zat er in ieder geval flink in! Maat 2 (laatste die er bij kwam) wist nog wel wat goeie muziek (Solomun +1 Andhim Pacha set, aanrader), ik zat hem dus al redelijk te spacen, echter toen die muziek er op kwam ging het even in een stroomversnelling! Ik voelde me fantastisch! Ik danste, spacete en zat lekker in m'n vel! De visuals vlogen me om de oren, als ik naar m'n maten keek zag ik drievoud en de muur was net tetris. Niet realiserend dat de tv aanstond draaide ik me bij en zag ik ook nog eens een fantastisch fraai palet van mooie gekleurde beelden en een mooie vrouw die ook mee danste op de muziek. De tijd ging naar mijn idee bijzonders langzaam telkens als ik keek waren er maar vijf minuten voorbij terwijl mijn gevoel het over uren had. Ik voelde een bepaalde 'misselijkheid', daar heb ik wel vaker last van, raar in mijn buik. Gelukkig beinvloede dat mijn trip totaal niet en gezien ik er wel vaker last van heb gaf ik het geen aandacht.

Vervolg.

Rond een uur of 23:00 donderdag besloten we met z'n drieën bij te tanken. Iedereen nam nog een XTC tablet en maat 2 en ik ook nog beide een flinke lijn pep (beide weer 0.2gr ongeveer). De ralle sensatie en rillingen liepen me weer over de rug van het spul (gruwelijk die geur en smaak die er van af komt in mijn neusholte). Toen we bijnamen nam het effect wat af maar niet veel later zaten we weer in een stroomversnelling richting hyperspace. Ik besloot ook nog een 2CB-tje bij te nemen (las ergens dat ze maar 15mg bevatten, but if it's true? Don't know.), ik bood de andere ook aan maar zij hadden geen belang bij prachtige visuals. Ze vonden dat ik er raar uitzag en deed en zei ze; 'gelukkig zien jullie er normaal uit!'. Uit eindelijk begon de tijd me weer in te halen en voordat we het wisten was het inmiddels een uur of drie in vrijdagochtend. Maat 2 en ik besloten nog een wat pep bij te nemen. Naar mijns inziens had de pep nul effect op mij (wist ik veel wat ik moest voelen). Niet veel later in mijn belevenis (twee uur in werkelijkheid) zei maat 1 dat hij naar bed moest, hij had om 08:00 cursus en maat 2 en ik verklaarde hem beide voor gek en hadden diep respect voor hem dat hij die cursus gewoon succesvol had bijgewoond (achteraf). Maat 1 ging dus om 05:00 naar bed terwijl maat 2 en ik bleven spacen op de bank en de muziek op de achtergrond. De visuals waren al weg sinds een uur of twaalf 's nachts maar het euforische en ritmische gevoel was er nog steeds. Maat 2 en ik zaten dus gewoon lekker hard te gaan. Rond 07:00 kwam maat 1 wonderbaarlijk in onze ogen weer tevoorschijn na een hazenslaapje, vol vreugde verwelkomde wij hem terug in ons midden maar zijn verblijf was van korte duur, rond 07:45 vertrok hij richting de cursus. Maat 2 en ik zaten, zoals wel kunt na gaan, nog flink te spacen en om 08:00 namen we beide nog een tablet. Ik had wel vermeld dat ik 5gr pep had maar een deel van de pep lag nog in mijn eigen huis. Rond een uur of tien in de ochtend begon de voorraad pep flink te slinken, we voerde een hevige discussie wie er met de auto naar mijn huis zou gaan om de overige pep op te halen. Hij was met de auto en ik met de fiets, beide hadden geen behoefte om de deur uit te gaan en de realiteit te betreden. Uiteraard had hij een sterker punt dat het mijn huis was en dat ik maar moest gaan, na wat leek uren te hebben gediscussieerd heb ik alle moed bij elkaar gesprokkeld en ben ik de deur uit gestrompeld met de lastige quest, veilig en snel weer terug te keren. Ik had het gevoel dat iedereen mij zat aan te staren en in een vreemde auto rijden (heel slecht van mij, onder invloed) ben ik toch succesvol thuis aangekomen. Na een kort gesprek met mijn vriendin heb ik de pep uit de vriezer gepakt en nog wat pillen mee genomen. Bij terugkomst ging het niet zo denderend met maat 2, sterker nog hij zat stevig te hyperventileren. Ik probeerde mijn best om hem te kalmeren maar schijnbaar had het geen effect, toen ik wat pep prepareerde en hij een lijn nam leek het als of hij weer wat kalmeerde. De middag verstreek langzaam voorbij en vaagheid was alom. Na een korte berichtgeving naar maat 1 die op cursus zat zou hij op mijn advies wat zuivel mee nemen, dit om de ingewanden te beschermen (althans in mijn gedachten bleek zuivel wel wat tegen die brandende troep te doen, calcium en zo.). Rond half vijf kwam maat 1 weer terug, in totale nuchterheid. Hij had boodschappen gedaan en het leek of maat 2 wel weer een terugval kreeg in hyperventilatie. Maat 1 voorzag hem met een plasticzakje en ik opperde dat hij de yomild moest op drinken (op bier na werd er weinig gedronken/gegeten), ik drink geen alcohol en voorzag mezelf af en toe van een slok water of cola. Nadat er wat tijd was verstreken wou maat 1 toch nog wel wat XTC, ik raadde hem dit af omdat hij de volgende dag moest werken. Na een korte discussie heb ik hem toch maar voorzien in zijn behoefte en iedereen sloeg weer wat XTC achterover, en ik nog een 2CB-tje ter aanvulling. Maat 2 en hadden ook nog wel wat behoefte aan coke, met deze missie had ik mijzelf opgezadeld en na een korte berichtgeving stond mijn dealer aan de voordeur. De coke was binnen! Ik was opgelucht want na al die pep was die cocaïne toch wel een grote verlichting aan de neus. Voor maat 2 bleek dit een minder groot succes, hij begon weer te hyperventileren. Na een uur en wat coke begon de XTC te werken bij iedereen en maat 2 kalmeerde een beetje. Zoals jullie weten kan na overmatig drugs gebruik iedereen argwanend worden, naar mijn idee begonnen maat 1 & 2 hier last van te krijgen. Ik had een flinke feeststemming (zeer hoogstwaarschijnlijk door de 2CB naar mijn idee) en zat de woonkamervloer tot mijn dansimperium op te eisen. Op mezelf na raakte iedereen een beetje in mineur. Ik had gelukkig oordopjes bij mij want maat 1 begon met z'n vage kop Nederlandstalige muziek af te spelen. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel Nederlandstalige muziek. Ik plugde die oordopjes in m'n oren en bleef door dansen. Naar mijns inziens begonnen ze zich aan mij euforie te storen maar op mijn beurt was ik ook behoorlijk obnoxious. Ik heb ook behoorlijk op kauwgom staan te kauwen, wat ook een fantastisch gevoel was maar ik leek net op een koe die zijn gras aan het herkauwen was (met andere woorden het zag er niet uit, but guess what, couldn't care less!). Ik begon vanaf een uur of 19:00 te dansen, en na een paar uur in de woonkamer gedanst te hebben merkte ik dat mijn aanwezigheid niet meer zo gewaardeerd was, wat ik eigenlijk ook wel begreep. Dus rond een uur of 23:00 ben ik dansend door mijn stad richting huis gegaan (dit zorgde voor flink wat vreemde blikken waar ik op dat moment flink de schijt aan had). Na een kwartiertje thuis aangekomen te zijn heb ik mij dansend onder de douche gewassen, en ben in mijn eigen woonkamer verder door gegaan met dansen tot 05:00, toen ben ik naar bed gegaan en rond een uur of 06:00 viel ik in slaap wegens totale uitputting van het lichaam. Rond 10:00 werd ik wakker, voelde me niet slecht en wou nog steeds dansen (wat ik ook heb gedaan) zelfs de euforie was nog steeds aanwezig. Ik vreesde wel voor de zondag, de dag dat de werkelijke brakheid waarschijnlijk zou aanbreken. Mijn maag en darmen hebben me het de hele week nog laten weten dat ik m'n lichaam heb misbruikt, maar ik heb fantastisch gehad. De visuals, de vibe en de euforie, het was gewoon weer een magische trip die tot niks lijdt maar gewoon leuk, omdat het kan!

Ik heb zelf vanaf donderdagavond tot vrijdagavond +/- 2,5gr pep, 1gr coke, 4 XTC pillen en 3 2CB pillen geconsumeerd. Over de kwaliteit van het spul kan ik u geen oordeel geven ik ben geen wetenschapper, maar vaag was ik wel. Uit latere berichtgevingen is gebleken dat ik de pep helemaal verkeerd heb gebruikt (te grote hoeveelheden in één keer) maar ik vond het zo ral dat ik de eerste komende jaren wel weer genezen ben van dat spul, gatverdamme. De coke had overigens geen toegevoegde waarde aan de vaagheid, had niet het idee dat het bijdroeg aan meer 'space', de 2CB overigens wel. Ik had weer het uiterste van mijn lichaam geëist en was zaterdagochtend ruim zes kilo kwijt van mijn normale gewicht. Ik heb wel vaker ervaring met mijn lichaam tot het uiterste te drijven, dit was weer zo'n avond! Het was fantastisch in mijn belevenis!

Het was voor mij ook de eerste keer 2CB, G-E-W-E-L-D-I-G!

fgamer

Belezen gebruiker
Vermakelijk..
Zo hevig heb ik het nog nooit gehad.
Ik meng namelijk ook geen drugs buiten een beetje pep na mijn xtc trip.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Dat zijn lekkere combinaties, ook voor je hersenpan. Ik raad je aan vaker zo te gaan trippen, je hoeveelheden zijn wel wat aan de lage kant. Ik zou absoluut de volgende keer wat bruin erbij shotten en als het kan wat crystalmeth voor het totaal plaatje.

:confused:

fgamer

Belezen gebruiker
leipebaviaan zei:
Dat zijn lekkere combinaties, ook voor je hersenpan. Ik raad je aan vaker zo te gaan trippen, je hoeveelheden zijn wel wat aan de lage kant. Ik zou absoluut de volgende keer wat bruin erbij shotten en als het kan wat crystalmeth voor het totaal plaatje.

:confused:

Uiteindelijk is niks goed voor je hersenpan.

Bovenaan