2cb

Tstr

Newbie
Ik ga binnenkort 2cb nemen.. ik wil het graag proberen, maar toch ben bang om bad te gaan.
met wiet en alcohol ben ik bad gegaan en heb daar een hekel aan gehad wordt nog steeds gek als ik er aan denk, heb een twee weken niet gesmoked of gedronken.

Maar ik ben bang bad te gaan met 2cb, of dat ik denk dat het te heftig is en niet wil als ik het heb genomen en zo in paniek raak..

zijn er mensen die 2cb hebben gebruikt, die mischien hier mij wat over invormeren?. Degene waarmee ik het ga gebruiken heeft het wel eens eerder gedaan hij zei dat je het kon sturen en mooie kleuren zag.

alvsat bedankt

Bo02

Experimenterende gebruiker
Ik zou het pas doen als je niet meer bang bent om bad te gaan, want als je dat wel bent is de kans veel groter dat je wel bad gaat. Maar ik heb geen ervaring met 2-cb dus weet ook niet of je er snel bad op gaat. Je kan het altijd nog het best zelf beslissen

Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat het echt behoorlijk lastig is om bad te gaan op 2cb. De trip is erg vrolijk en kleurrijk, en relatief makkelijk te sturen. Probeer een beetje te ontspannen en je zult zien dat het absoluut voor herhaling vatbaar is.

Tstr

Newbie
bedankt voor je reactie, het is volgens mij softdrugs toch?
achja ik ga het gewoon doen. Nog meer mensen die enkele tips hebben?

Delirium

Badass junkie
Anon zei:
Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat het echt behoorlijk lastig is om bad te gaan op 2cb. De trip is erg vrolijk en kleurrijk, en relatief makkelijk te sturen. Probeer een beetje te ontspannen en je zult zien dat het absoluut voor herhaling vatbaar is.

Dit vind ik geen goed advies, aangezien de TS al "bad" is gegaan op enkel wiet en alcohol...

Even lekker wachten met tripmiddelen is mijn advies.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat is 'bad gaan', behalve een en dezelfde slechte term om een heleboel verschillende soorten ervaringen te categorizeren ? 'Bad gaan' op wiet en alohol is iets heel anders dan 'bad gaan' op psychedelica.

En misschien niet, maar ik vermoed dat het 'bad gaan' van de TS op alcohol en wiet niets anders was dan gewoon teveel van een van beide of allebei nemen. Mijn advies, gewoon doen in een lichte dosering. Grotere kans dat je teleurgesteld raakt door een te licht effect dan dat je fout gaat omdat je het te heftig vind. Maarja.

Tstr

Newbie
De badtrip was als volgt .. eerst smiddags veel bier(alleen bier) gedronken 15 glazen ofzo. was nogal aangschoten. dronken wordt ik niet van alleen bier. Toen half uurtje na me laatste biertje gedoucht. was dus vrij warm toenk uit douche kwam ben toen na 10 minuten naar buiten gegaan iets van 3 /5 graden was et toen. en toen een mix amnesia haze en powerplant gehad. zat iig flink wat in. Vies veel gesmoked, lang in longen gehouden.

Toen voelde ik me benen amper meer en voelde me onprettig. ik was bleek en me ogen waren rood als een mofo. pupillen zo groot als kokosnoten. kon me er niet helemaal aan over geven, was bang om out of dood te gaan :tearsofjoy:

Neem aan dat het meer was van teveel drank en teveel wiet ? want normaal kan ik wel na 5drankjes een jonko op en dan later weer een dat ik me super voel. doe et igg niet meer:tongueout:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
?! Sorry, misschien ben ik ouderwets, maar op die manier blowen vind ik onverantwoord. En op die manier kan je niet eens 'bad gaan' op 2C-B, dus doe er je voordeel mee.

Angramar Temenos

Badass junkie
Erhm, ik kan me iig niet voor stellen om bad te gaan op een 2c'tje. Ik heb er nauwlijks een mindtrip van in ieder geval, het is vooral een mooi gevoel, en om het simpel te zeggen, "Lekker kleurtjes kijken."

L

Lid 6909

Gast
Maar je vriendin had een badtrip op 2C-E?

Niet aanvallend bedoelt, maar zou je het je dan niet kunnen inbeelden dat je wel degelijk bad kan gaan op 2C-X'en?

Ik denk dat het puur draait om dat het tussen je oren zit met dat bad gaan (er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar die buiten beschouwing gelaten), over lsd en paddo's is veel bekend met bad gaan etc, mensen weten van het feit bad-gaan dus ze gaan er onbewust toch aan denken. Van de 2C-X'en is 'bekend' dat je er niet zo gauw bad op gaat, dus gebeurd dit ook snel omdat mensen geen onbewuste angsten hebben?

Het is maar een theorie, maar wat nou als over paddo's en lsd alleen maar fijne dingen bekend waren, zouden er dan minder mensen badgaan?

// ontopic
Ik zou zeggen neem 30mg 2c-b, eet tot 4 uur van te voren NIET.
Verder, Fijne Reis toegewenst, fijn spul dat 2cb :wink:

:wave:

honingolie

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Erhm, ik kan me iig niet voor stellen om bad te gaan op een 2c'tje.

Lees dit report eens (kon em hier niet vinden door schrale zoekfunctie, maar het moeite van het plaatsen waard.. van DHP, user BoriZ:

Zondag 29 juli 2007

Setting: Thuis
Tripmaat: J.
Substantie: 25mg 2C-B (gesnoven)

Ik ben nog steeds aardig van streek en heb nog lang niet alles wat gebeurt is een plekje kunnen geven.

Zaterdag 28 juli zijn we met een groepje van 4 man naar dominator, een hardcore festival, geweest. Ik ben de hele dag uit mn plaat gegaan en had alleen en klein beetje mdma en wat nakkies pep op om volluit te knallen!
De vrijdag hiervoor had ik mn langverwachte 2C-B binnen en op de terugweg maakten ik en J. elkaar lekker om nog ff als after bij mij op mn kamer hard te gaan hallucineren (want echt meer dan dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan op 2C-B ).
Eenmaal terug na een lange reis vanuit Groningen besloot ik voor de 25mg te gaan. Vorige keer behoorlijk heftig maar heel goed te doen. J. had ik 15 mg gegeven.

We waren nog geen 10 minuten verder of J. werd overweldigd door de effecten. Hij had dit niet verwacht en ik begon een beetje te stressen omdat hij nogal paniekerig overkwam. Niet lang daarna werden de visuals bij mij ook belachelijk extreem. Ik zag geen hol meer en mn kamer was ‘getting me the fear’. Het zweet brak me uit en ik stelde voor naar buiten te gaan.
Eenmaal de trap afgekomen hadden we onze schoenen uiteindelijk aangekregen en liepen we richtig de achterdeur. Ik moest het licht nog uitdoen en zodra ik dat deed was het disco! Damn!! Waar moet ik heen? Waar is J.? Ik besloot het licht maar ffies aan te houden dan konden we in ieder geval de deur vinden.
Toen we de deur uit liepen regende het…BAH! Toch maar weer naar binnen. J. ging op mn bank liggen met zn ogen dicht en bleef maar zeggen: “Het positieve er van indenken, Het positieve er van indenken”.
Ik vond het verrot dat J. niet genoot van het visuele geweld en kon daarom zelf ook niet lekker de effecten op me laten inwerken. Uiteindeljik de stap gemaakt om de tv, waarop alles totaal nergens op sloeg en iedereen er als tv ghosts uit zag, uit te zetten en een muziekie (Vibrasphere) op de PC opgezet.
Dit was het enigste positieve moment. Het zweten begon een beetje te zakken en de muziek klonk subliem vet! Goddelijk bijna! Ook was ik qua visuals op dit moment mijn eigen God. Overal in de kamer verschenen de mooiste patronen die op de muziek meegingen. Ik kon een soort energiebollen maken en door de patronen heenschieten. Ook J. begon zich te vermaken en vroeg om wat drinken. Op dit moment voelde ik mezelf opeens weer een bekende wereld binnen glippen. Het was die elfachtige dimensie waar ik met paddo’s en lachgas ben geweest! Wederom voelde ik een soort vrouwelijke entiteiten en ze vergezelde mij op en om mijn bed. Ze probeerde me gerust te stellen en het voelde helemaal niet vijandig. Ook zij herkende me overduidelijk. Ik ging helemaal op in dit wereldje en schrok opeens van J. omdat tie zei dat hij begon uit te drogen. Ik moest toch maar wat drinken halen.

Eenmaal beneden ging het fout. Ik hoorde hele vreemde geluiden (soort van als muziek defragmenteerd op dmt) en ik begon een soort van hondachtige entiteiten waar te nemen (helhonden). Ik schrok en rende de trap op. Nu overkwam me een extreem bedreigend gevoel, ik was overduidelijk in enorm gevaar! Er begon zich overal waar ik heen rende een soort poort te openen, een soort van blokjes die overvloeiden in onze (mijn) realiteit en er kwam een heel leger aan wezens op me af. Ik probeerde ergens anders aan te denken maar besefte dat ik wederom te maken had met entiteiten en wezens buiten mezelf. Ik voelde dat er enorm werd gevochten (waarschijnlijk mijn helpers en gidsen) maar ik kon geen kant op. Enigste wat ik kon bedenken was de trap op en af rennen., waardoor mijn ouders wakker werden. Die zagen echter niets om me heen maar wel de doodsangst in mijn ogen. Op een gegeven moment materialiseerde de entiteiten zich steeds meer en begonnen ze me fysiek aan te vallen. Ik werd met een soort stokken geslagen en ze probeerde me met iets steken bij mijn hart! Ook zag ik een soort blauwe wezens die met een soort geweren op me schoten maar de inpack deed alleen een beetje pijn. Ik begon te schreeuwen: “ Ik word aangevallen! Help mam, pap! Ik hou van jullie!!”
Ik wist dat ik dood ging. Ik werd alle kanten op geslagen en met mijn vader en al de trap afgesmeten. Mijn ouders namen een kracht waar die ze niet konden verklaren en zijn ook zwaar geschokkeerd.

112 was gebeld en vanaf dit punt weet ik alleen nog vlagen. Op een gegeven moment zat ik beneden bij de trap en een soort gigantische kerel met een paar honden en vreemde mensen stonden om me heen. Ik moest iets drinken en daarna zou ik voor eeuwig meegesleurd worden naar een van de diepste lagen van de hel om daarzo voor eeuwig uit elkaar gescheurd te worden, dat kan je je niet voorstellen, de terror die je dan voelt…
Naderhand bleken die vreemde mensen politie en ambulance medewerkers te zijn die me suikerwater wilden geven. Ook mijn pa en de vriend van mn zussie was dr bij. Ze wilde me allemaal vasthouden maar als ik niet bleef rennen konden die demomen me grijpen.
Ik had op dit moment onverklaarbare krachten volgens de politie die de dag erna was geweest. Ik sloeg constant 5 man van me af en dat terwijl ik een klein mannetje van 1,68 ben.
Nu werd het gevaarlijk, mijn hartslag bereikte een top van 230! Dodelijk dus en ik had 40 graden koorts. Op dit moment had ik visioenen van Goden die om mij vochten en iets wilde me met een speer doorboren. Men probeerde een infuus aan te leggen. Dit moest anders zou ik het niet overleven alleen alles voelde voor mij als een aanval. Telkens weer mislukte het en bloed spoot aan alle kanten over de bank waar ik op lag.
Hierna weet ik alleen nog maar dat ik bijkwam in het ziekenhuis en mn pa en de vriend van mn zussie bij me waren.
Even later kwam J. ook in het ziekenhuis terecht. Hij was zwaar geschokkeerd van wat er was gebeurt. Ik heb de hele buurt wakker gekrijst. Het ging door merg en been.

Het ergste vind ik nog wel dat ik mijn hele familie geshokkeerd heb. Zelfs een vrouwelijk agente die erbij was is hulp gaan zoeken omdat ze dat geschreeuw van mij maar niet uit dr hoofd krijgt. Iedereen was het er over eens dat dat geschreeuw niet menselijk klonk en mn pa heeft waargenomen dat tie door een onbekende kracht van de trap af is gesmeten. Ook heb ik een vreemde beetwond op mijn been die niemand kan verklaren. Dit was dus echt niet alleen hallucineren. Ik had ongewild een fooking poort geopend naar een van de diepste hellen die je je kan voorstellen. Ik ga hulp zoeken bij een paranormaal genezer om te kijken of hij wat ziet in mijn aura. Want het schijnt dat demonen en vijanden uit vorige levens zich vast kunnen verankeren in je aura en dan kan je daar behoorlijk veel last van gaan krijgen.

Ik ben er nu dus over uit dat die entiteiten die ik altijd waarneem niets meer met lachgas of paddo’s te maken hebben, maar ik deze met alle tripmiddelen in hoge dosis kan tegenkomen.
Voorlopig durf ik niet meer te trippen voordat ik mijn aura heb laten onderzoeken. Dit was de meest traumatische ervaring uit mijn leven. Ik ben blij dat ik dit report nog kan schrijven..

edit: Ik wil iedereen waarschuwen om dit middeltje met respect te behandelen en niet zo maar eventjes voor de lol te nemen. Ik dacht ook altijd dat 2C-B de grappenmaker onder de psychedelica was en zo staat het ook altijd een beetje omschreven op het Internet.

PEACE!

Tstr

Newbie
vind het ook stom dat je het snuift en ook nog zoveel neemt. Ik neem gewoon 5mg piletje maar is het te zien dat je wat hebt gebruikt of ga je vaag doen. K ben 17 dus k doe wel voorzichtig en gebruik met iemand erbij

De Sjeik

Bewuste gebruiker
5 mg is erg weinig..ik denk dat je nauwelijks iets zal voelen. 10 mg zal dan beter uitpakken denk ik, dat is alsnog een lage dosis.

Bovenaan