2cb

Hallo allemaal een vriend van mij had dit geschreven en wou dat ik dit hier opzette omdat hij geen account had.Ik hoop dat jullie een antwoord kunnen geven want ik maak mij toch wel zorgen over hem

Vorige vrijdag nacht ging ik naar een feest me paar vrienden van mij, en mijn goeie vriend en ik waren van plan om drugs te nemen wat we vorige feestjes ook al hadden gedaan, we kwamen toe op het feeste(rave) en ik had 1.5 uur evoor ook een halfje van ong 150 mg XTC genomen...maar was al beetje aan et uitwerken dus we besloten nog wat te nemen, het was rond 12 uur en we namen er elk 1 maar het kickte na 2 uur nog dteeds niet in en heb voor heel die avond niks gevoeld van die XTC pillen(in totaal 4)van 12-3 en rond 2,3 uur besloren we 2cb te nemen(voor mij de eerste keer,voor hem niet. Na een uurtje begin het in te kicken ik zag kleurveranderingen en illusies dat me zeer amuseerde doordat het waarschijnlijk de eerste keer was dat ik een tripmiddel had genomen. Maar toen die vriend nog 1 xtc pilletje wou nemen ging het fout,

BADTRIP

we wouden drinken aan de bar bestellen. En zagen een plaats om te bestellen maar 2 zatte mensen bleven er staan, dus die vriend werd een beetje ambetant en vroeg om weg te gaan aan de 2 personen die vervolgens hem uitlachte en bleven staan, hij liep door naar een ander plaats...maar ik bleef er staan wachten op hem beetje verder van die 2 mensen, ze zeiden tegen mij "wa voor een homo wasda" en toen plots enkele seconde later vertraagde alles, ik zag zwart wit, alles ging zoo traag, direct was ik in paniek. Ik zag enkel de kleuren van mijn vriend zijn kleren en vervaagden achter hem aan alles was zwart wit behalve hij, ik wist nie wat er gebeurde en toen hij dichter kwam(2 meter) en ik starend naar beneden keek met men hart snelgaand keek ik omhoog en zag hoe zijn geaict helemaal was veranderd naar een enge kartoonachtige zombie kop, ik schrok me dood en begon heel hard te paniekeren en zei tegen hem ik ben slecht aan het gaan...hij riep ga naar buiten ik kom met zijn opeens vergroote bezorgde ogen(doordat hij zelf drugs had genomen, ik wachte buiten op hem en mensen rondom mij waren ook zeer griezelijk, het bleef duren tot de 2 cb was uitgewerkt(een aantal uren had geduurd)achteraf zag ik weer alles normaal maar de beelden bleven maar in men hoofd vastzitten ookal was het maar 1 bolleke 2cb.
Nu maandag, 3 dagen na de badtrip zie ik nog veel de beelden en word ik nog steeds bang, heb vriend al gezien en ging goedd zoals nrml...maar toch zie ik alles als ik alleen ben.
Ik weet niet wat ik moet doen, kan er iemand me helpen of zegen wat ik moet doen?!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Dat was een hele vervelende ervaring, die je een plekje moet geven. Logisch dat je er steeds weer aan terug denkt. Ik zou het opschrijven, dat kan mss helpen. En er veel over praten.
Jullie hebben teveel xtc geslikt. En 1 van de 2 heeft gecombineerd met een nieuw middel meteen de eerste keer. De setting was niet fijn, met dronken mensen om je heen. Zo al een paar redenen waarom het mis kan gaan.
Geef het de tijd, praat erover, zorg goed voor jezelf, lekker op tijd naar bed en veel groenten en fruit eten. Komt wel goed!

Dat was een hele vervelende ervaring, die je een plekje moet geven. Logisch dat je er steeds weer aan terug denkt. Ik zou het opschrijven, dat kan mss helpen. En er veel over praten.
Jullie hebben teveel xtc geslikt. En 1 van de 2 heeft gecombineerd met een nieuw middel meteen de eerste keer. De setting was niet fijn, met dronken mensen om je heen. Zo al een paar redenen waarom het mis kan gaan.
Geef het de tijd, praat erover, zorg goed voor jezelf, lekker op tijd naar bed en veel groenten en fruit eten. Komt wel goed!
Heel erg bedankt,en ja ik vind xtc nemen rond zatte mense sowieso ni leuk dus daarom dat ik weg ging maar hij bleef er staan.Ik was echt bang dat hij een psychose had ofzo

Bas

Wijs gebruiker
Ik heb deze combo al meerdere keren gedaan maar voor hel was het de eerste keer
Wat voor jou kan werken, kan niet voor iedereen werken. Sommige mensen zijn gewoon zeer gevoelig voor bepaalde hoeveelheden drugs of combinaties. Was jij die vriend die daar dus ook aanwezig was of was dat iemand anders? Jammer dat er niet gewaarschuwd is door hem. 4 pillen in een tijdsbestek van denk ik ongeveer 3-5 uur is gewoon te veel, lol.

Lees je in over 2-cb (en xtc).

Bovenaan