60 is echt pittig hoor, ik zal proberen iemand te appen voor ie inslaat. Anders zorg voor een rustige omgeving zonder zware of scherpe voorwerpen en zorg voor ontspannende muziek.Geen ervaring. Ben alleen, maar denk dat ik het wel kan handelen.
Ja muziek maakt de sfeer bij 2cb voor mij. En ook het licht aan laten/niet dimmen/extra lamp aan doen. Je brein wil Nog weleens gekkere dingen gaan doen als er niet zo veel licht is60 is echt pittig hoor, ik zal proberen iemand te appen voor ie inslaat. Anders zorg voor een rustige omgeving zonder zware of scherpe voorwerpen en zorg voor ontspannende muziek.
Volgende keer uitkijken hoor, spelletjes spelen doe je maar met playmobiel.Thanks. Lig rustig in bed met chille muziek. Is ook mn eerste ervaring met psychedelics. Zal wel bijzonder worden.
Ik lees graag je ervaring terug ! Positief of negatiefThanks. Lig rustig in bed met chille muziek. Is ook mn eerste ervaring met psychedelics. Zal wel bijzonder worden.
Pillen, niet getest maar volgens person 22mg per stuk. Vind het zelf al vrij hoogGebruik je pillen? En zijn deze getest?
Check! Dan kan het meevallen. Hoe dan, ga voor een mooie ervaring.Pillen, niet getest maar volgens person 22mg per stuk. Vind het zelf al vrij hoog
Dat dacht ik dus ook. Tot nu toe is het genieten. Ik zal morgen even een tripreport schrijven!Ben je zeker dat het 60 is? Want 2-cb is gemiddeld zo'n 12-15mg per pilletje.
Qua headspace is het niet zo heftig, probeer gewoon wat te genieten van de lekkere visuals en je komt er wel door.
Bekijk bijlage 30687
Nee hoor, ik kwam zijn dealer net tegen.Ben je zeker dat het 60 is? Want 2-cb is gemiddeld zo'n 12-15mg per pilletje.
Qua headspace is het niet zo heftig, probeer gewoon wat te genieten van de lekkere visuals en je komt er wel door.
Bekijk bijlage 30688

😂😂
Nice! Denk zelf dat dit geen 60mg is. Maar wel hele sterkte visuals, typen lukt net haha. Mooie eerste ervaring tot nu toe!ik heb ook 1x 55-60 op
dit gaat een mooie trip worden![]()
de meeste pille zulle rond de 8-15 mg ligge ja ,Nice! Denk zelf dat dit geen 60mg is. Maar wel hele sterkte visuals, typen lukt net haha. Mooie eerste ervaring tot nu toe!
Komt goed. Dankjewel man, en jij ook hède meeste pille zulle rond de 8-15 mg ligge ja ,
gelukkig dat het allemaal goed ga, geniet er nog van !