2CB

Black fox

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,
Ik heb net perongeluk (dom) inplaatsvan 30mg, 60mg 2cb genomen. Is dit gevaarlijk? Ben me er van bewust dat het een heftige trip word...

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Gaat vast pittig worden. Heb je ervaring met 2C-B? En heb je een tripsitter? Denk sowieso goed om iemand op de hoogte te stellen.

Black fox

Thanks. Lig rustig in bed met chille muziek. Is ook mn eerste ervaring met psychedelics. Zal wel bijzonder worden.

• Like
Waarderingen: Ape

Ape

Badass junkie
60 is echt pittig hoor, ik zal proberen iemand te appen voor ie inslaat. Anders zorg voor een rustige omgeving zonder zware of scherpe voorwerpen en zorg voor ontspannende muziek.
Ja muziek maakt de sfeer bij 2cb voor mij. En ook het licht aan laten/niet dimmen/extra lamp aan doen. Je brein wil Nog weleens gekkere dingen gaan doen als er niet zo veel licht is

Dirkdirk

DF-koning
Thanks. Lig rustig in bed met chille muziek. Is ook mn eerste ervaring met psychedelics. Zal wel bijzonder worden.
Volgende keer uitkijken hoor, spelletjes spelen doe je maar met playmobiel.

Persoonlijk ben ik nog nooit op 60 gekomen, maar 50 wel en wat ik het lastigste vond was de bodyload. De visuals zullen wel heftig zijn maar zijn meestal niet heel dwingend of vervelend. Ga lekker liggen en laat het komen.

Black fox

Thanks voor de tips, ik ga er het beste van maken. Zal in de toekomst een stuk voorzichtiger zijn met doseren.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb zelf nog nooit pillen van 20 mg gehad (heb ze altijd laten testen). Meestal rond de 10-12 mg per pil. Dus als je er drie hebt genomen zal je dosis eerder 30, max 40 mg zijn dan 60 gok ik. Dan alsnog, lekker spicy dosisje. :tongueout:

Bovenaan