2cb

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Ik wil volgende week t weekend 2cb doen en daarna eventueel miauw of tussendoor . Dempt de werking van de miauw de 2cb ?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik wil volgende week t weekend 2cb doen en daarna eventueel miauw of tussendoor . Dempt de werking van de miauw de 2cb ?
Nee 4-MMC / 3-MMC zal de werking van 2C-B versterken. Daarnaast kan je last krijgen van paranoia of angsten vanwege de stimulerende werking van 4-MMC / 3-MMC in combinatie met een psychedelicum. Ik zou de combinatie dus niet aanraden eigenlijk. Van 2C-B blijf je toch wel wakker dus geen noodzaak om nog een stimulerend middel erbij te nemen. Beetje zweverig gezegd vind ik ook niet dat de energie van 2C-B bij 4-MMC / 3-MMC passen. Van 4-MMC / 3-MMC krijg je een lichtelijk opgefokte maar toch prosociale energieke high, terwijl 2C-B wat meer kalmte oplegt met een beetje verwarring en dan wat visuals erbij.

Als je echt beide middelen op één avond wil nemen dan zou ik even wachten tot de 2C-B is uitgewerkt. Maar dan krijg je wel een nogal variabele sferen op je avond. Dus dan is het een beetje de vraag of de setting nog wel past bij je middelen.

Staytight

Newbie
Sterker nog het is sterk af te raden wegens het grote risico op serotonine syndroom.
2cb levert syntetische serotonine in je hersenen waardoor je gaat hallucineren.
Miauw is een stimulerend middel dat ervoor zorgt dat serotonine vrij komt in he hersenen (die er al dus in he hersenen zitten).
Wanneer je dus veel 2cb en miauw tegelijk neemt komt er een enorme hoeveelheid serotonine vrij in je hersenen waardoor je kan lijden aan het sydroom dus oppasen ermee.

• Like
Waarderingen: ljuv

JohnGalt

Belezen gebruiker
Sterker nog het is sterk af te raden wegens het grote risico op serotonine syndroom.
Miauw is een stimulerend middel dat ervoor zorgt dat serotonine vrij komt in he hersenen (die er al dus in he hersenen zitten).
Wanneer je dus veel 2cb en miauw tegelijk neemt komt er een enorme hoeveelheid serotonine vrij in je hersenen waardoor je kan lijden aan het sydroom dus oppasen ermee.
Dit is voor mij nieuwe informatie, zeker aangezien 2cb ook veel wordt gecombineerd met mdma, de zogenaamde nexus flip.

• Like

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker

ik kan ernaast zitten, maar het trippen op 2-CB komt niet door synthetische serotonine. 2-CB en MDMA is een veel gebruikte combinatie. 2-CB staat niet bekend als een drug die serotonine opslurpt, maar hier kan @Neo-Shulginist vast een goed antwoord op geven.

• Like

Neo-Shulginist

Badass junkie
ik kan ernaast zitten, maar het trippen op 2-CB komt niet door synthetische serotonine. 2-CB en MDMA is een veel gebruikte combinatie. 2-CB staat niet bekend als een drug die serotonine opslurpt, maar hier kan @Neo-Shulginist vast een goed antwoord op geven.
2C-B heeft inderdaad rechtsreekse affiniteit voor serotonine receptoren, en is zelfs deels een antagonist (wat betekent dat 2C-B de activatie van de receptor door neurotransmitters kan blokkeren). 2C-B heeft dus een andere werking dan MDMA of speed; die stoffen pompen meer neurotransmitters in de synapsspleet en kunnen daarmee inderdaad serotonine syndroom veroorzaken.

tripdip

Newbie
combineren sterk af te raden, spreek uit ervaring. Had met 3 vrienden 2cb gedaan, toen er 2 bedachten 3mmc bij te nemen na ongeveer 2,5 uur. Hebben hele avond last gehad van misselijkheid, kotsen, flinke paranoia (combinatie met 2cb maakte het alleen maar erger), aggresief naar iedereen. Niet doen zou ik dus zeggen, even wachten tot de een is uitgewerkt :0

• Like
Bovenaan