2cd

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb een paar tips voor je

1.
Zoek informatie op op internet en lees ervaringen van anderen, bijvoorbeeld hier op https://m.psychonautwiki.org/wiki/2C-D en hier op DF

2.
Ondanks dat 2C-D redelijk mild is, hou er rekening mee dat als de dosering hoger is je nog steeds kunt trippen en hallucineren. Wees hier op voorbereid.

3.
Aansluitend op het vorige, wees voorbereid. Zorg ervoor dat je het neemt met mensen waar je je comfortabel bij voelt, je geen andere verplichtingen hebt en je een comfortabele plek hebt.

4.
Als je naast XTC geen tripervaring hebt, start dan met een dosis die niet al te hoog is, omdat mensen er verschillend op reageren. Dat je niet zoveel voelde van XTC heeft niet met dit te maken.

5.
Veel plezierr en groetjes

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vond 2C-D best saai en ik kreeg er hoofdpijn van.
De visuals waren minimaal, ik ervaarde wel wat misselijkheid en de trip was wel psychedelisch op een beetje dezelfde manier als mescaline: het stuurde mijn aandacht op een specifieke manier (dat je aandacht compleet geabsorbeerd kan worden door een voorbij vliegende hommel zeg maar). Maar spirituele inzichten had ik niet en op het emotioneel vlak deed het ook weinig interesants.

Bovenaan