• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CE en 4-aco-dmt. Visueel spektakel!

Helenas

Bewuste gebruiker
Algemeen
Mijn vriend en ik zijn al 4 jaartjes samen en hebben ook samen drugs ontdekt. Al vrij snel zijn we er achter gekomen dat we 2CB erg leuk vinden maar dat was even niet meer te krijgen. Via onze buurtjes kwamen we aan 2CE. Dit hebben we geprobeerd en dat resulteerde in een bad trip voor mij, het was veel te duister. Een paar maanden later (van de week) hebben we op internet wat stofjes besteld waaronder 2CE en 4-aco-dmt. Zaterdag was het prachtig weer en wilden we eigenlijk de 2CE gaan gebruiken maar we hadden al afspraken dus hadden we het verplaatst naar zondag. Eerst sporten, daarna de stad in en toen de kamer verbouwen.

Setting
We verplaatsten het matras van het bed naar de woonkamer. Hier hebben we een super fijne chill gemaakt met dekens en kussens. Drinken stond klaar en alvast een broodje gemaakt. Daarnaast dropjes en fruit voor de lekkere trek. Om 16:00 woog ik 13 mg 2CE voor mezelf af (2 mg minder dan de vorige keer) en mijn vriend had 15 mg 2CE.

Verloop
Om de tijd te doden gingen we the Lorax kijken (voor de vijfde keer ofzo). Wat een geweldige film! Tussendoor misschien 3 puntjes ketamine genomen om de bodyload wat te verzachten. Ik denk 10 minuten voor het einde voelde ik me een beetje onrustig en mijn vriend ook dus zetten we de film af. Een chill setje ging op. Ik ging liggen op de bank en keek naar buiten, naar de wolken. Ik wist niet of het aan mij lag, maar wat gingen ze snel! Ze zagen er prachtig uit en ik heb daar denk ik een half uur gelegen. Ik voelde me totaal niet misselijk en had geen last van een bodyload zoals de vorige keer 2CE. Ik zag mooie dingen, zoals ik gewend was als van de 2CB maar mijn vriend vond het wat lafjes. We besloten om 4-aco-dmt bij te nemen. Dit hadden we 1x eerder gedaan. Op internet heb ik de juiste dosis opgezocht en we besloten 25 mg bij te nemen. Dit afgewogen op een weegschaaltje en met een natte vinger ingenomen. Bij mijn vriend ging dit niet helemaal goed want ik zag allemaal witte poedertjes op zijn zwarte broek dus we besloten hem nog een beetje te geven.

Na een half uur keek ik voor me uit en de kamer werd ineens anders. Ik zei dat het voelde alsof ik constant in een ballon zat! De kamer werd meer pixelachtig en ik zag de ruimte soms wat verspringen. Ik vond het eerst iets beangstigend maar ik bleef rustig en werd me bewust van het heerlijke gevoel in mijn lichaam. Ik voelde een soort tinteling, een vibratie. Deze vibratie kon ik ook horen en dit leek ik ook te zien in de kamer. Dit was zo overweldigend! Ik kon alleen dingen zeggen als ‘wow!!!’en ‘wtf!!’ . Ik keek naar mijn vriend en hij was net zo overdonderd als ik. Het was alsof we één keer knipperden en de hele ruimte was anders. Ik ging chill zitten op het matras onder mijn dekentje en bekeek de ruimte. Ik zag patronen op de muur en staarde hier een beetje naar. Op een gegeven moment kwamen de patronen los van de muur. Ze kwamen steeds verder naar beneden en zweefden in de ruimte. Het leek alsof ze dansten. Ik zat letterlijk in de patronen!! Ze waren onwijs complex met veel diepte en mooie neonkleuren. Ik pakte een breekstokje (we hadden er 40) en brak deze voorzichtig. Wauw.. wat prachtig. Als een vliegje werd ik getrokken naar het felle licht van de staafjes. Soms wist ik even niet meer wie of waar ik was. Ik heb even mijn ogen dicht gehad en ik zag hele werelden van patronen, dieren en kleuren. Nadat ik mijn ogen open deed was ik er gewoon even stil van. Ik keek mijn vriend aan en het viel me op dat hij weinig deed. Terwijl ik nog steeds dingen zei als ‘Dit is echt niet normaal!!’, was hij alleen maar stil. Ik besprak dat en hij zei dat hij zich niet zo chill voelde. Ik heb gezegd dat ik er voor hem ben want ik had het zelf ook zo meegemaakt. Dit was al een opluchting voor hem omdat hij dacht dat hij mijn trip verpestte. Verre van, ik voelde me zo ontzettend euforisch en goed. Ik vond het alleen maar fijn om er voor hem te zijn. Hij zei dat hij alles wel mooi vond, maar dat hij er niet van kon genieten. We praatten veel en besloten een ander setje op te zetten. Dat ging al beter en samen gingen we lekker veel breekstokjes breken. Daarna bliezen we wat ballonnen op om daar mee te gaan spelen. We hadden de grootste lol!!
Op een gegeven moment begonnen we dingen te bespreken. Hoe we onze kinderen wilden opvoeden bijvoorbeeld. Ook zeiden we tegen elkaar hoe belangrijk we zijn voor elkaar. Ik begon om de haverklap te huilen omdat ik zo overdonderd was van de kleuren en patronen maar ook omdat ik zo veel bewondering had voor hem. Ik vond het zo stoer hoe hij zich hield ondanks dat hij zich kut voelde! Ook hadden we over het stofje DMT en dat dat dus voor een klein deel in je hersenen zit. We hadden het idee dat dit vrij komt bij de dood en de geboorte en een DMT trip misschien wel dichtbij het ervaren van de dood stond. We hadden het over de dood en dat we dachten dat onze ziel weg zou zijn maar onze energie opnieuw gebruikt zou worden. Hij zei dat als hij dood zou gaan, hij gecremeerd wilde worden en dat zijn as gebruikt moest worden om een boom uit te laten groeien. Dit vond ik zelf ook erg mooi. Eerder had hij de klok in de kamer vervangen voor een dromenvanger voor mij. Ik besloot dat die daar moest blijven en dat we ook een extra matras moesten kopen. We hebben besloten dat we onze woonkamer een upgrade gaan geven met de bank en het matras. Wel stijlvol met mooie kussens natuurlijk. Waarom moet een woonkamer bestaan uit een tv, tafel en een bank? Het gaat er toch om dat je je fijn voelt en jezelf kunt zijn. We zagen het al helemaal voor ons dat onze kinderen later thuis kwamen en keihard gingen chillen in de woonkamer op het bank en het matras. We vonden dat we het wel goed moesten doen dus we gaan er voor sparen.

Het was inmiddels iets van 02:00 en we waren erg moe. Ik moest er ook om 6:30 weer uit dus we besloten om te gaan slapen. Het werkte wel nog een beetje maar dat ging wel. We zetten Ludovico Einaudi op om ons in slaap te spelen. Om 6:30 had ik erg veel moeite met de wekker en had ik knallende hoofdpijn. Dit heeft de hele dag aangehouden. De dag daarna was de hoofdpijn weg. De kamer was een grote teringzooi maar dat was ook wel weer grappig om te zien. Overal ballonnen, eten en breekstaafjes haha.

Na
Ik kan zeggen dat ik me nog nooit zo heerlijk en euforisch heb gevoeld. Dat dit zo goed samenging had ik echt niet kunnen dromen. Ik heb de meest waanzinnige dingen gezien en vollop genoten van deze trip. We gaan het zeker nog een keer proberen, maar voorlopig even niet.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Wat leuk om te lezen !!! :grin: vind de emoties en gesprekken die vrijkomen op zulk soort avonden altijd zo mooi, en kan me die avond helemaal voorstellen door hoe je het schrijft :)
En dat van een matras in de woonkamer is idd zo chill, zou iedereen moeten hebben, een tv in de slaapkamer haalt het er niet bij :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt als een erg mooie en fijne trip! Dat van die matras in de woonkamer komt me bekend voor. Dat doe ik ook vaak met trippen. Op de bank lig ik dan nooit helemaal lekker, maar op een matras is gewoon heerlijk.

Bobsacamano

Badass junkie
Fijn geschreven weer gaat het wel weer kriebelen hoor bij me. 2CE was voor mij geweldig nu wil ik het zeker nog een keer gaan combineren met iets anders.

Narayani

Bewuste gebruiker
Haha leuk om te lezen, en heel herkenbaar! Ik heb zelf nooit die stoffen gebruikt maar mijn vriend en ik hebben wel zo'n zelfde verhaaltje beleefd op mdma 2x. Ik kijk ook weer uit naar de volgende keer dat het matras naar de woonkamer wordt verplaatst :grin:

Bovenaan