2de keer speed bijwerkingen

Anteac

Newbie
Hallo,

Ik ben een 16 jarige jongen 1.90 lang 95kg

Heb me even geregistreerd omdat ik me een beetje zorgen maak,

Heb nu voor de 2de keer speed gebruikt, de 1ste keer was 1 dun lijntje waar ik weinig van gemerkt heb, en vanacht ben ik dus om 23:30 gisteravond begonnen met 1 lijntje, om 3:00 nog een en om 7:00 nog een.

De reden dat ik me zorgen maak is omdat ik na het 3de lijntje een opvallend slome hartslag had en dat ik tintelingen in mijn achterhoofd kreeg.
Het is nu bijna een uur na het 3de lijntje en ik heb nog steeds tintelingen in mijn hoofd, maar de hartslag is weer normaal.
Ik had gelezen dat normaal gesproken de hartslag omhoog gaat door speed gebruik.

Weten jullie of dit kwaad kan?

Anteac

Newbie
Ok het is nu helemaal over.
Nog 1 snelle vraag, ik heb nog 1 lijn liggen en dan is het op, is het verstandig om deze nog te snuiven na dit voorval?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee zou ik niet doen als ik jou was waarschijnlijk is het versneden met iets wat tegenovergesteld werkt. Gooi het gewoon weg normaal merk gaat je hartslag omhoog maar tintelingen zijn niet zo gek wel dat het zo lang aanhoudt. Het klinkt een beetje als zuurstoftekort of vernauwde bloedvaten zou eerlijk gezegd niet weten of dat de oorzaak kan zijn ben geen arts. Niet doen als het niet goed voelt heb zelf heel vaak rommel gesnoven wat niet goed voelde en nu als ik snuif krijg ik direct hartklachten. Maar uiteindelijk je eigen keuze...

Anteac

Newbie
Ben er net achter dat het 65% speed was, dus wss heb ik gewoon teveel genomen
Hier ben ik trouwens achtergekomen toen ik de laatste lijn al op had :flushed:
Heb nu alleen nog tintelingen en kan me been niet stilhouden, maar geen rush gevoel meer.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Maar dat van speed je hartslag lager wordt is volgens mij niet normaal. En als je teveel neemt van speed wordt je hartslag niet langzamer maar extreem hoog. Heb zelf hartslag 150 gehad en toen had ik wel een paar gram pep in een paar uur weggewerkt. Dus dat je teveel heb gehad niet de oorzaak zijn van je langzame hartslag. Zeker als het 65% zou moeten zijn geweest dan was je hartslag zeker omhoog gegaan en niet omlaag.

Anteac

Newbie
Ja ik vind het ook raar want ik ben helemaal niet sportief...

Heb laatst een conditie test gedaan bij de fitness en daar was mijn piek 200 bpm en dat terwijl ik alleen wat simpele oefeningen gedaan had en wat geren op een loopband.

'Wel heel vreemd dus... ik sta al bijna 14 uur strak en heb geen 1 keer mijn hart snel voelen gaan in m'n nek, volgensmij zelfs langzamer als normaal.

Ik had wel echt het gevoel dat ik strak stond, ik kon niet stil blijven zitten :beer:

Bovenaan