• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2de keer truffels Purple Rain

Sol

Newbie
Dag mensen,

Een tijdje geleden heb ik nog een keer truffels gebruikt, maar ik heb helaas nu pas tijd om het report te plaatsen.
Het begon allemaal met het innemen van de 15 Gram purple rain (wat deze naam ook mag betekenen )
Volgens de verkoper waren dit special editions en zouden deze binnenkort op zijn.
Ik greep dus mijn kans want ik wouw een visuele trip en volgens de adviseur was dit dan de beste keuze.
Het begon allemaal op een carnavals middag/opening van het carnavalsfeestje hier in limburg, mijn vrienden en ik hadden echter af gesproken niets te drinken en in de avond rond een uur of 7 de truffels in te nemen
Even om duidelijk te maken wie mijn vrienden zijn, ik noem ze maar even K en Ka.
Ik ken mijn vrienden natuurlijk goed en ze begonnen om een uur of 12 al het met eerste niet-alcoholvrij-bier, wat dus eigenlijk niet afgesproken was.
Rond de avond waren ze noch een beetje aangeschoten en ik was behoorlijk pissig op ze, want dit was al heel erg lang gepland.
Al met al begonnen we te knabbelen aan de truffels( we wisten natuurlijk al dat ze vies zouden zijn dus aten we ze met chocola)
Mijn vriend K ging voor 15 gram (2 porties) cosmic connecters
We waren op dit moment bij mij thuis omdat mijn ouders er niet waren, dit bracht wel een niet goed voelende sfeer met zich mee omdat de verantwoordelijkheid niet echt rustgevend is.
Ik had ondertussen mijn truffeltjes weg gekouwd, maar K en Ka hadden er het moeilijk mee en kregen ze bijna niet door de nek, daarnaast moest K ook n nog een dubbele portie naar achter slaan.
Ik begon me al langzaam misselijk te voelen en ik wist dat dit niet slecht is IVM ervaring omdat dit er aan vooraf gaat.
Op dat moment toch eigenwijs ga ik naar de wc en dit is het moment waar de visuals begonnen.

De tegels waren eigenlijk beige, maar ze leken over te gaan naar fel geel en weer naar beige, ik dacht eerst dat het noch te vroeg was maar dat was het niet dus.

Ik liep weer de kamer binnen, en alles was zoo mooi.
De gaatjes in de 10 tallen kastje die als handvaten dienen, werden ogen en de kast golfde op en neer als een vloeibaar geheel.
Op dat moment ging mijn vriend Ka naar de wc…
Het boeide me allemaal niets meer en ik keek naar buiten.
Ik liep naar de straatlamp toe, en het was weer precies hetzelfde als de vorige keer ( alsof ik een in film zat)
Het leek wel alsof er regenboog fonteinen uit de straatlampen ontstonden en op loste halverwege de val.
Toen kwam mijn vriend Ka van de WC en hij moest iets bekennen…
Hij had zo juist voor 24 euro aan truffels weg gekotst, en hij had dan ook nauwelijks effect.
Al met al bleef hij toch maar bij ons en hij verdiepte zich in onze trips
Toen besloten K en ik naar buiten te gaan, omdat dit de vorige keer ook het mooiste was, en we dit zeker niet wilde missen.
Ka besloot thuis te blijven en met chickies te sjansen via MSN
We liepen naar buiten en net zoals de vorige keer liep de tijd over van de ene scene van de film in de andere.

Even tussendoor ( DE OMGEVING)

Ik kijk naar de omgeving…
In de tussentijd luister ik naar K…
Ik wil wel luisteren maar het interesseert me gewoon niet…
Het interesseert me gewoon niet….
Ik staar recht naast zijn gezicht…
Ik zie namelijk een boom…
De boom trekt mijn aandacht en K is tegen niemand aan het praten…
Het leuke is dat K het ook geen flikker boeit dat hij tegen niemand praat…
Daarna wil ik wat tegen K zeggen…
Ik weet wat ik wil zeggen maar mijn aandacht wordt afgeleid…
De prachtige lucht leid mijn aandacht weg van K…
Ik begin 5 keer opnieuw met mijn zin en ben ondertussen al vergeten wat ik wou zeggen…
Maarja, het zou ons allebij toch helemaal niks uit maken…
Alsof het enig verschil zou maken als een van ons wat zegt…
Ik begin de hele tijd een zin maar ik dwaal af met mijn zicht,, alles is zoooo mooi…
Ik dacht dat ik mijn zin af kan maken als ik mijn ogen dicht zou doen…
Ik deed mijn ogen dicht en nu zat ik gevangen in een wereld van vormen en kleuren…
Ik realiseerde me dat het de komende 6 uur toch geen zin heeft om iets tegen K te zeggen… simpelweg omdat het hem niet boeit…
Toch praat ik gewoon weer verder en k ook…
We Lopen over de straat wat te wazelen tegen elkaar en het boeit ons niets…

Dit gebeurde allemaal op een bepaalde plaats waar we misschien maar 2 min, gestaan hebben

Er lag ook sneeuw, de sneeuw was bijna gesmolten en er kwamen dus kleine gaatje waar geen sneeuw lag.

Ik liep over de sneeuw en ondertussen had K muziek op gezet
De muziek was zo prachtig!
Ik liep over de straat en de kleine puntjes waar geen sneeuw lag leken open en dicht te gaan.
Het leken een soort muziek noten die ik volgde op mijn weg.
Ze vormde constant gezichten en ogen die in elkaar over liepen in alle onlogische manieren die mogelijk zijn.

Na een uurtje wandelen zakte ik weg in mijn trip.
Ik was gewoon naar de grond aan het staren en als een mongool aan het lopen.
Het leek wel alsof ik alles afgezonderd kon voelen.
Ik had een snoepje in mijn mond, en het leek alsof ik de rest van mijn zintuigen uit kon schakelen om alleen het snoepje te proeven.
En als ik me ergens op concentreerde, zakte ik helemaal weg in mijn zicht en begon op een gegeven moment alles te draaien. ( het gevoel dat je hebt als je dronken bent )
Als ik lette op mijn voeten, voelde ik me vies, omdat deze bezweet en smerig waren, dit was dus geen lekker gevoel.
Als ik alleen op mijn handen lette, leek het wel alsof ik alleen de kou kon voelen.
Het was dus erg raar maar wel een erg bijzondere ervaring.

Eenmaal thuis aan gekomen zat K nog steeds achter de computer.
Aangezien het mijn huis was en ik weggezakt was in mijn trip, leek het alsof er overal rotzooi lag en overal dingen waren waardoor ik me zorgen ging maken.
Mijn vriendin was naar de stad toe, carnaval vieren.
Ik kreeg de hele tijd smsjes van haar en op een of andere manier werd ik daar heel onrustig van en trekte ik het me veel meer aan dan normaal.
Als ik dan weer een smsje kreeg, kon ik het 10 keer lezen en dan wist ik nog niet wat er stond, er eentje terug sturen liet ik dan ook aan Ka over.

In mijn hoofd was het een grote chaos geworden:
Iedereen zat bij mij…
Mijn vriendin was naar stad…
Mijn huis was een puinhoop…

Dit zorgde voor een hele kutte sfeer in mijn hoofd,
Dit duurde allemaal totdat Ka een liedje op zetten waardoor de hele sfeer veranderde namelijk FIREFLIES.
Ik vind dit liedje eigenlijk helemaal niets aan en het is het laatste liedje dat ik zelf op zou zetten.
Nu vond ik het liedje echt heerlijk om te luisteren en ik werd er helemaal blij van en ik begon mee te zingen en te fluiten.
Ook begon ik emotioneel te worden tegenover Ka. En ik zij dat hij de beste vriend was, ook het ik heel vaak gezegd dat ik hem dankbaar was dat hij erbij was en begon m vaker te knuffelen.

Na een tijdje wilde ik gaan tekenen want ik voelde me weer goed,,
Ik Tekende op het ritme van de muziek en alles wat ik tekende liep in elkaar over.
Een ding was opvallend aan mijn tekeningen: er waren overal ogen te zien omdat ik die zelf overal zag .

De trip begon nu langzaam uit te werken en ik begon me al weer wat normaler te voelen en minder emotioneel te worden.
Mijn vriend K had hetzelfde en we schatte dus dat het binnen een uurtje uit gewerkt zou zijn
Ondertussen was het wel al half 12.

Na een uurtje was het inderdaad uitgewerkt en zijn we alsnog naar stad gegaan.
Die tijd voelde ik me wel nog erg lekker en heel licht ( het was dus nog niet geheel uit gewerkt)

Volgende keer pak ik weer dolphins want dat is meer “mijn” trip.

Niet zo sterke filosofie en een stuk lichter waardoor je meer het gevoel hebt dat je nog controle hebt over je gedachtes en over je lichaam.

Dit was t dan en veel plezier met trippen

Vragen…altijd welkom.

Ltzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz S.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Volgens je adviseur ? Wel grappig dat je dat woord gebruikt, geven ze bij jou in de Smartschop dan zo een goede uitleg ? :P

En purple rain bestaat in portie's van 10 g en 15 g, dus hoe kan je vriend nu twee porties eten en toch op een totaal van 15 g uitkomen ?

Verder heb je geluk gehad dat je niet slecht bent gegaan, daar kun je beter op letten de volgende keer. Ga dingen uit de weg die je trip negatief kunnen beïnvloeden.

Sol

Newbie
KoxBox zei:
Sol zei:
Volgende keer pak ik weer dolphins want dat is meer “mijn” trip.

Niet overmoedig worden en denken dat je van een andere soort niet slecht kan gaan.

Ik wordt zeker niet overmoedig,, ik zal ook zeker uit gaan kijken en ik pak de volgende keer ook weer gewoon een portie van 10 Gram,,

De vorige keer was een stuk minder sterk en dat beviel me veel meer,,

Groetjes Sol :grin:

KoxBox

Badass junkie
Dat is net wat ik bedoel. Het is niet omdat de vorige keer mild was dat het altijd zo zal zijn.
Neem 7/10 keer zal dat wel zo zijn, maar je zou soms nog kunnen verschieten. Het blijft een natuurproduct, ik wil je nu niet bang maken ofzo maar zoals ik al zei je mag echt niet te overmoedig worden.

Maar het is goed dat je je aan die porties houdt (die natuurlijk maar een richtlijn zijn), mocht je willen opbouwen is het inderdaad geen slecht idee om de truffels te nemen waarbij je je goed voelt. Neem dan gewoon telkens 5g bij als je de vorige trip te mild vond.

Sol

Newbie
KoxBox zei:
Dat is net wat ik bedoel. Het is niet omdat de vorige keer mild was dat het altijd zo zal zijn.
Neem 7/10 keer zal dat wel zo zijn, maar je zou soms nog kunnen verschieten. Het blijft een natuurproduct, ik wil je nu niet bang maken ofzo maar zoals ik al zei je mag echt niet te overmoedig worden.

Maar het is goed dat je je aan die porties houdt (die natuurlijk maar een richtlijn zijn), mocht je willen opbouwen is het inderdaad geen slecht idee om de truffels te nemen waarbij je je goed voelt. Neem dan gewoon telkens 5g bij als je de vorige trip te mild vond.

Bedankt voor de tip,,, ik zal er aan denken

Grtzzzzzz Sol

Ready

Newbie
Purple Rain heb ik ook ooit gedaan.

Het was een rare ervaring en had 1 bakje op, (hoeveel gram weet ik echt niet meer).
Ik had het ook veel en veels te snel gegeten.

Daardoor klapte het al vrij snel in en had ik 'm eigenlijk te hard.
We waren binnen in een hok waar we meestal zaten met wat vrienden.
Toen ik het voelde had ik al geen macht over mezelf terwijl ik dat wel wou.
Ik ben buiten tegen een muurtje aan gaan zitten en heb daar zo'n 4 uur lang gezeten.
Steeds kwam er wel iemand kijken of het wel goed ging.
Toen begon ik me misselijk te voelen, ik liep door de poort en heb achter de tuin staan de kotsen, als ik naar links keek zag ik bomen en takken en bladeren, bewegen van links naar rechts, het leek net een schommelschip. Ik ben meteen weer terug gegaan omdat ik helemaal gek werd.
Ik kon naar binnen kijken als ik wou, dan moest ik me eigen omdraaien en door een gat kijken, dan kon ik nog vrij veel zien. Ik zag iedereen draaien en vlekken, overal.
Ik kon er niet meer tegen er keek gelijk weer weg.
Toen ben ik met 1 iemand een stukje gaan lopen over een industrieterrein en het was lekker weer, lekker met een vestje aan.
Toen is het uit gaan werken en ben ik na 5u weer naar binnen gegaan.
We hebben nog een beetje 'ge-aftered'. Een beetje na kletsen over hoe iedereen 'm had.

Het was toch een bijzondere ervaring en heel misschien dat ik het nog 'ns ga doen.

:wave:

KoxBox

Badass junkie
Ready zei:
Purple Rain heb ik ook ooit gedaan.

Het was een rare ervaring en had 1 bakje op, (hoeveel gram weet ik echt niet meer).
Ik had het ook veel en veels te snel gegeten.

Daardoor klapte het al vrij snel in en had ik 'm eigenlijk te hard.

Het is niet zo dat hoe rapper je ze eet hoe harder/sneller ze inklappen. Integendeel, je moet juist lang en goed kauwen zodat je speekselklieren het meeste kunnen opnemen.
In je maag gaat er veel meer verloren.

Bovenaan