2de keer XTC

JewCookie

Wijs gebruiker
Is één pil van 140mg verstandig, of kan ik beter iets minder nemen?

de laatste keer (was ook mijn eerste keer..) dat ik xtc gehad heb is bijna een half jaar terug.

en is het verstandig om er speed bij te nemen, en dan niet voor mijn lichaam, want ik weet dat 2 verschillende soorten drugs door elkaar slecht zijn :P maar voor het gevoel, de extra energie. of neemt het het "euforische" gevoel van de xtc sterk af? de pillen zelf zijn verder schoon, en van goede kwaliteit. dus zit geen speed in versneden.

ik gebruik bijna weekelijks speed, dus daar ben ik wel ervaren mee.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
een pil van 140 mg is al wel zwaar hoor
hangt natuurlijk af van je gewicht, maar van zo'n 2 mg per kg lichaamsgewicht ga je al wel hard.
als je 70 kg weegt heb je aan 1 zo'n pil dus wel genoeg
maar angezien het je tweede keer is zou ik toch maar beginnen met een halfje
of de combinatie met speed het "love" gevoel wegneemt weet ik niet, maar deze combo zou ik sowieso niet pakken, extreem slecht voor lichaam en hersenen...

JewCookie

Wijs gebruiker
ik weeg idd rond de 70.. nja dan neem ik eerst wel halve, en daarna zien we wel weer verder.. ik las ergens anders dat speed het "love" gevoel zou doen verminderen, als dat zo is, hoef ik der zowizo geen speed bij, dan kan je beter alleen speed doen.. mja bedankt:)

Wortel

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
ik weeg idd rond de 70.. nja dan neem ik eerst wel halve, en daarna zien we wel weer verder.. ik las ergens anders dat speed het "love" gevoel zou doen verminderen, als dat zo is, hoef ik der zowizo geen speed bij, dan kan je beter alleen speed doen.. mja bedankt:)
Speed werkt idd een beetje tegen pilletje van 140 mg kan je wel pakken hoor :wink: De eerste keer kan je beter minder nemen omdat je niet weet hoe je reageer nu wel :wink: Veel plezier.

Jeller

Badass junkie
je zult wel hard gaan, maar ik zou je het niet echt afraden.. de speed wel want dat werkt de xtc beetje tegen

Mac...

Badass junkie
Sowieso waarom zou je meteen willen gaan combineren, je weet nog niet eens wat een pilletje met je doet, denk dat je nog wel aardig versteld zult staan.

boy

Bewuste gebruiker
Als je ergens relaxt gaat zitten, of als tenminste als je niet uitgaat of naar een feest gaat, dan is zo'n pil wel relaxt. 140 mg in een keer klapt er best hard in en je zult vast wel hard gaan spacen.

Pep moet je er niet bij doen, is zonde.

Mac...

Badass junkie
Ja ach, vind 140 wel een mooie beginnersdosis eigk. 2 mg/kg.
Redelijk normaal dacht ik zo... Gloof dat mijn eerste ook wel ergens daar zat

JewCookie

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Sowieso waarom zou je meteen willen gaan combineren, je weet nog niet eens wat een pilletje met je doet, denk dat je nog wel aardig versteld zult staan.

omdat ik speed gewent ben, en dat elke week gebruik. en daarbij ken ik de effecten van XTC, aangezien ik dat ook al een x eerder heb gedaan..

mja aangezien iedereen het afraad, hou ik het bij alleen XTC..:wink:

Benn

Experimenterende gebruiker
bassie zei:
140 mg valt tog nog wel mee. Mijn 1e was 200 mg maar toen stond ik ook wel te space

Lijkt me erg sterk knul :wink:

Trouwens .. als je 140mg pil in 2 stukken breekt heb je 2x 70mg :P en als je die dan weer door breekt 4x 35 .. gewoon lekker kwartjes pakken :P en dan weet je hoeveel je nodig hebt om volgende keer in 1x te doen :wink:

someone_nl

Belezen gebruiker
Een goede dosis is 1 tot 2 mg per kilo lichaamsgewicht.
In jou geval is dat dus 70 kilo wat neer komt op tussen de 70 en 140 mg.

Een pilletje van 140 mg is dan dus inderdaad veel en zeker als het je 2de keer is.

Speed er bj is niet verstandig, zeker niet als je al een (te) hoge dodis mdma hebt genomen.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
bassie zei:
140 mg valt tog nog wel mee. Mijn 1e was 200 mg maar toen stond ik ook wel te space

Zal wel een verkoop praatje van je dealer of vrienden ofzo zijn geweest, want 200mg is wel heel erg veel, zulke sterke pillen zijn moeilijk te krijgen en komen niet vaak meer voor... GEMIDDELDE pil, licht rond de 85mg :wink: :mrgreen: :grin:

Bovenaan