• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e ervaring spacecake

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Ik ga het kort houden. Wil gewoon even kwijt wat ik meemaakte. We hadden dus een spacecake gehaald, (een halve) in een bepaalde coffeeshop voor 31,50. Hij was erg lekker, proefde weinig wiet en was gewoon als n normale iets zoetere cake.

Maargoed, wij eten, ik begin met een hele. De rest nam n halve. En toen gingen we even een film kijken, een hele droge film over vossen, met van die plastic poppetjes. En na zo'n 2 en een half uur (goddomme wat lang :P) sloeg hij in. Ik en 3 andere. We zaten bij film 1 zo'n beschrijving van zo'n film te kijken. Ging over n cycloop ofso en wij kwamen gewoon niet meer bij. Echt te grappig. En daarna nog ff wat clips van de beatles gekeken op youtube die plotseling GENIAAL WAREN.

Maarja daarna was het allemaal maar beetje bankhangen enzo, niet veel bijzonders.

Hoe dan ook, veel beter als mijn eerste ervaring want ik was echt mega-baked.

Bovenaan