• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer 2cb op Koningsdag

Aron Kurwa

Experimenterende gebruiker
Ik wilde dit tripreport al eerder schrijven maar toen was het weggegaan want
ik had dan een stuk geschreven en dan had ik het weer opgeslagen en dan schreef ik
het verder, maar toen ik het op mijn mobiel wilde verder schrijven was het opeens
weg, ik weet nu ook niet meer zo goed wat ik erin moet zetten, Ik had bij de vorige
geschreven over de dingen in me hoofd (ik kan dat nu weer doen maar dan hou ik het kort)
Ook over de eerste keer en natuurlijk het tripreport zelf.

Waarschijnlijk gaat het ook best lang worden omdat ik het dan te precies wil schrijven
Dan komen er weer dingen in me op en dan moet ik ze van mezelf schrijven ( als dit
te lang duurt en ik wil het echt af hebben dan heb ik dat niet)
Een paar voorbeelden van wat ik heb: Wat hierboven staat, als ik een bepaald iets zeg of schrijf
dan probeer ik soms voor te stellen wat ik zou denken als ik dat gene zo zou
lezen wat ik had geschreven of voor te stellen wat ik zou denken als ik dat gene
wat ik zeg zo tegen mij werd vertelt. En dan ga ik dat denken totdat ik het goed
heb voorgesteld en dat het helder is. Dat heb ik ook bijvoorbeeld als ik uit
twee dingen kan kiezen en als ik een verwoording in me hoofd maak (dat ik het dan
ga denken totdat ik het heb voorgesteld/helder is. Beetje dwangedachten want dan moet
ik dat van mezelf denken (het is nu wel minder en soms skip ik die gedachten gewoon)
Het klinkt ook erg vaag en het is ook moeilijk uit te leggen, heb ook wat meer van dat soort dingen
maar dit waren de meeste voorbeelden. Ik kan het nog verder uitleggen.

[over de eerste keer 2cb]

Bij de eerst keer kwamen de effecten veel sneller al op dan de tweede keer. Ik had de pil ingenomen en na 20 minuten
voelde ik al een soort high opkomen. Later was het een soort overweldigend denk ik of ik werd gewoon misselijk.
( kan ook door het effect komen natuurlijk). Vanaf toen werd het effect steeds meer en later ging ik naar de wc.
Ik ging spugen, weer naar me kamer en later weer spugen. Bij een van de keren kreeg ik ook een bloedneus en dit
was wel onhandig met mensen in huis. ( Ik had het ook niet zo saai in me huis en in me eentje moeten doen eigenlijk
maar anders had ik misschien buiten gespuugd hoewel ik er dan wel uit ben en frisse lucht heb).
Ik ging later ook liggen en ook tijdens het spugen enzo was het effect wel sterk. Iets wat ik niet eerder heb ervaren.
Dit was de tweede keer anders omdat ik het toen ook binnen had gehouden en ik ging toen niet op me bed liggen.
Maar toch was het denk ik deze keer zwaarder. Me gedachten leken beinvloed te zijn en gingen een soort van snel en er kwamen
snel beelden in me hoofd en daarbij gevoelens ( moeilijk uit te leggen). Maar nu weet ik hoe dat kwam. Als je bijvoorbeeld
visuals krijgt worden die beinlvoed door geluiden enzo en dat merkte ik goed bij de tweede keer ( ik vertel er later meer over).
Ik bleef liggen en ik weet niet heel veel meer maar het sterke effect bleef nog wel en ik zal vast nog wel een gevoel
in mijn buik hebben gehad. Maar na een tijdje vaag liggen ging het beter en ik ging in plaats van op mijn zij liggen
en mijn ogen dicht doen, op mijn rug liggen en ik keek naar het plafond en het golfde.
Er kwam toen ook een liedje en die pastte er op zich wel bij, als ik er nu naar luister kreeg ik nog steeds
zo'n mysterieus gevoel, moeilijk uit te leggen. Zo'n liedje waar je aan het leven denkt ofzo.
Ik weet niet meer hoe ik me later voelde, en of het effect er nog steeds erg was.
Ik ging naar beneden en ik had wel nog een soort van zwaar gevoel en alsof het een beetje nog ging golven.
Later had ik nog wiet gerookt uit mijn bong (waterpijp) maar ik had maar beter niet verder gerookt want die
2cb high kwam weer een beetje terug.:tongueclosed: Maar de visuals waren er niet meer. Ik had dus een stevige body high en terwijl
ik in me bed lag voelde het sterk en gingen er veel soort van beelden of gevoelens door me heen.
Ben ik bad gegaan? :neutral:

[de tweede keer 2cb op koningsdag]

Ik wilde de pil al op koningsnacht nemen omdat ik aan het einde van de vakantie wel wat leuks wilde nemen.
Maar ik was te laat met bestellen en ik was toen die avond aan het zoeken wat ik kon doen, maar kon ff niks vinden.
Anders was het ook een impulsieve trip geweest. Ik dacht nog aan de pil die ik had gegeven een paar maanden terug aan me broer
maar het was toen denk ik een beetje te laat voor een trip. Mijn dealer had dus een paar maanden terug aan mij een extra pil gegeven
maar de tweede hoefde ik later niet meer door die bad trip. Ik ging hem niet teruggeven/verkopen aan me dealers en ik kende niet iemand
die zoiets wilde nemen dus ik dacht mijn broer heeft er nog wat aan ( hoewel hij zelf niet veel voelde eerder van 2cb )
Ik had besloten om de pil op koningsdag te nemen en voor dat ik ga fietsen. Ik had de spullen later gepakt die ik mee wilde hebben
zoals flesje water en portemonnee enz. Ik ging naar een soort basketbalveldje waar ik soms ook had geblowd. En ik besloot daar de pil in te nemen.
Ik twijfelde ook of ik de hele pil zou nemen, er werden verschillende dingen gezegd over dat als je bijneemt dat je alleen de trip verlengd in plaats van versterkt
en andere mensen zeiden weer dat het wel kon versterken. Ik wilde niet dat ik de trip zou verlengen dus ik nam maar gewoon de hele pil, ik was wel een beetje bang
ivm met de vorige keer. Nadat ik de pil had genomen ging ik naar de stad in me buurt fietsen waar ook veel koningsdag word gevierd.
Ik zag eerst de Albert Hijen dus ik dacht laat ik daar maar even stoppen. Ik kon nog wel eten en drinken nodig hebben voor de trip als ik bijvoorbeeld
ook last van me maag krijg, door de pil. En dat ik dan weer kan eten want voordat je de pil in neemt heb je een tijd niet gegeten neem ik aan (ik toen in ieder geval wel)
In de winkel zat ik te bedenken wat ik zou nemen voor eten enzo. Soms in de winkel leek het alsof het effect al een beetje kwam, alsof ik iets meer afwezig was ofzo.
Maar dit was denk ik ook angst of dat ik bang was dat het gevoel van de vorige keer weer zou komen, want de vorige keer kwam het al na 20 minuten.
Hierna ging ik weer door met naar de stad fietsen.
Ik weet niet meer zo goed wanneer de effecten begonnen in te kicken, deze ervaring is ook al een paar maanden terug en ik had al eerder een stuk van dit
tripreport geschreven maar toen was het weg gegaan. Dus ik schrijf zoals ik denk dat het ongeveer is gegaan en misschien hou ik het kort omdat ik het hierna niet meer zo
boeiend vind om het tripreport te schrijven nadat het zo lang geleden is en dat het tripreport weg was gegaan. (want eigenlijk was het niet eens zo'n speciale trip maar het was wel een leuke trip en soms best psychedelisch)
Ik ging nadat ik me fiets neer had gezet even naar wat spullen kijken. Een man vroeg nog of ik een bijbel wilde waarop ik antwoordde dat ik er thuis al een had,
hij moest is weten wat ik op had haha. Ik ging denk ik even een zijstraatje in of rechtdoor en ik ging later even zitten, ik denk dat de effecten hier ergens wel kwamen.
Er waren 2 meisjes en het leek alsof ze ook een beetje op mij gericht waren. Ik liep later naar een bankje en het leek alsof ze me ff volgde maar toen ik ging zitten zeiden ze: Oh.
Misschien was het helemaal niet voor mij maarja. Later ging ik naar een ander deel van de stad lopen, misschien dat ik al op een bepaalde bestemming wilde zijn waar ik later nog op terug kom.
Maar de effecten kwamen al en ik zag al dat het daar druk was en ik hoorde ook veel geluiden, dus dat vond ik niet fijn met de opkomende effecten van de 2cb. :grimacing:
Ik had besloten om terug naar me fiets te gaan en even ergens gaan zitten en een beetje het middel helemaal laten inkicken. Toen ik op een geven moment op het bankje zat werd het wel wat intenser.
Ik kreeg weer zo'n bodyhigh en ik vond het best heftig, maar toen ik ademhalingsoefeningen deed en rustig bleef zitten kwam het wel goed. Ik keek later naar me hand en het zag er heel raar uit,
ik schrok hier een klein beetje van. (ik dacht er ook aan dat mensen sommige hallucinaties best angstaanjagend konden vinden maar ik dacht bij mezelf dat als het er niet zo echt uit ziet dat ik het niet zou hebben,
maar dit zag er wel echt uit.) Toen het beter ging en ik had ademhalings oefeningen gedaan had ik echt een out of this world gevoel (begrijpen julie wat ik bedoel?), dat was wel chill met een bodyhigh. :sunglasses:
Ik zat zo op het bankje met me hoofd naar beneden en ik kwam weer overeind en me beeld bewoog met mij mee. Ook een keer toen leek het net of het bankje scheef was ofzo terwijl dat niet zo was.
Ik vond die gekke gebeurtenissen best wel chill omdat ik dat niet vaak heb. Ook toen mensen langs liepen (vooral iemand met een kinderwagen) voelde ik de grond trillen in me voeten terwijl het gewoon steen was.
Alsof die voetstappen vibraties af gaven. Ook reageerde mijn visuele cortex (denk ik) op wat ik hoorde. Ik hoorde een scooter en mijn beeld of bepaalde belichting trilde een soort van ( op zo'n motor geluid).
Ook zag ik een soort van closed eye visuals, maar het waren alleen in twee kleuren, van als je je ogen dicht doet en de zon erop schijnt.
(je weet toch wel die kleuren als je je ogen dicht met de zon, soort van rood oranje met donker rood. En dan zag ik dingen dat ook met een vrouw te maken had.
Ik wilde eerst denk ik naar een soort winkelcentrum met supermarkten enzo (Food passage) of de gamebox (soort van game hal)
Volgensmij ging ik eerst de gamehal binnen, allemaal spelletjes die geluiden maakten en lichten. Heel druk maar het voelde heel chill al die prikkels.
Ik kon wel een paar minuten naar zo'n spelltje of lichten kijken, eigenlijk gewoon bewegende beelden.:hearteyes:
Ik ging een paar spelletjes/potjes doen. Bijvoorbeeld ballen in de basket gooien, leek net alsof ik hier nu veel beter en sneller in was.
Soms leek het net alsof sommige dingen niet klopte, bijvoorbeeld dat je niet genoeg tickets kreeg aan de hand van je punten. ( je krijgt tickets aan de hand van je punten en met die tickets krijg je weer andere punten waarmee je een prijs kan ophalen)
Ik wist soms niet helmaal hoe dingen werkte. Ik vroeg ook dingen aan bij de bar erover, ik stond niet in de goede rij denk ik want ik werd steeds over geslagen enzo.
Ik had ook veel meer gevoel voor mooie vrouwen enzo. ( Ook geil :tearsofjoy: ). Ik werd uiteindelijk geholpen en een man legde het uit. Ik had nog wat dingen gevraagd maar ik kon ook minder goed praten enzo.:unamused:
Ik appte ook wat gedachten aan me moeder. Ik ging toen naar dat winkelcentrum met die supermarkten , het was daar veel rustiger en er waren veel jongeren. Ik ging een beetje eten en drinken en muziek luisteren die ik
tijdens het trippen een keer wilde luisteren, misschien nog wat dingen kijken. Ik hoorde soms muziek van andere mensen waar ik mee wilde rappen en dat ging ik dan ook luisteren. Veel dingen waren te gek en ik had
een heel vredig gevoel, (zo van: peace) als ik andere koppels zag enzo. Ook in het begin leek het alsof ik goed in mensen kon inleven, als ik een man zag die alleen liep dacht ik dat die ook misschien op drugs was want zo liep hij ook,
maar ook dat sommige mensen hetzelfde ervaren als mij , kwa gevoel en alleen lopen in de stad.
Ik weet ook niet meer precies hoe het is gegaan, later was ik weer naar die gamehal gegaan en weer terug uitrusten bij die supermartken. Daarna ging ik maar een beetje naar huis. Ik wilde nog een foto maken voor social media
maar me telefoon was uitgevallen. Ik ging later nog op een bankje zitten aan het water en een beetje trippen. Soms had ik een erg energiek gevoel, en de andere keer weer zo'n body high met tintelingen. (vorige keer was dat te heftig)
Toen ik naar huis ging fietsen dacht ik zo van: Ik heb geen muziek omdat me telefoon is uitgevallen dus ik ga ik maar zelf rappen.:sunglasses: Ik kon goed freestylen met behulp van dingen om me heen en die er waren gebeurd die dag, het waren
ook grappige teksten en ik kon ze goed onthouden. Misschien weet ik nu nog steeds een paar dingen voor de mensen die het willen horen.:thinking: Toen ik thuis kwam was ik bang dat me ouders me enorme pupillen zagen, het probleem was
dat het buiten in het licht niet zo erg was en in het donker heel erg. Het leek alsof me broer het zag, maar ik heb het later gevraagd en blijkbaar zag hij het niet. We hadden lol aan tafel, en ik liet ook een grappig filmpje van
een klein vechtend manneke zien. Toen ik de hond ging uitlaten vond ik de lucht er mooi uit zien en ik ervaarde een euforie die ik in 2017 vaak had in het begin, ik ging ook weer muziek luisteren. Ook ging ik kijken op me klok wanneer het helemaal
uit was gewerkt en ik was aan het rennen en volgensmij precies toen ik stopte met rennen zag ik op me klok dat het iets van 6 uur geleden was dat ik de pil had in genomen (er was ook een persoon die ik steeds later terug zag)
Ik vond uiteindelijk dat het stimulerende effect wel mocht stoppen. Ik zat in bad en ik voelde me hoofd nog steeds, hoewel ik soms sowieso een soort druk op me hoofd heb.
Ook toen ik thuis was gekomen en voordat ik ging eten zag ik een soort patroontjes op mijn plafond, ook lichtjes die
weer druk bewogen, die patroontjes vond ik mooi.:smileycat: Dmt achtig ( zoals ze vaak laten zien op internet want zelf heb ik het niet gedaan)
Maar wel ook maar 1 kleur volgensmij. Het is ook moeilijk uit te leggen natuurlijk. Ik wilde ook van een jointje meeroken van mijn broer
maar de 2cb high zou dan denk ik weer terug komen zoals de volgende keer. Ik ging uiteindelijk gewoon een cartoon kijken en later lekker slapen.

De volgende dag leek het net nog steeds alsof ik soms van die momenten had waarop ik heel rustig was en dat psychedelische gevoel er weer een beetje aanwezig was.
Ik zag soms ook tijdens de trip een beetje dingen bewegen, maar dat heb ik sowieso wel als ik in een soort trance raak of als ik lang zit te staren.
Dat heb ik sinds ik in de winter veel met psychedlische dingen bezig ben geweest, niet eens die middelen nemen maar filmpjes kijken enzo en
kijken welke psychedlische middelen ik nog een keer kon nemen (met mijn vriend)

Ik denk dat ik nu wel alles heb verteld en anders schrijf ik misshcien nog dingen erbij. En als je nog vragen hebt,
stel ze gerust want dat vind ik juist leuk. En reageer zoals je wilt want ik vind niks raar (je mag gewoon open zijn.)
Ik heb dit ook in een ander documentje geschreven dus het is ook slordig en de smileys zette ik er later bij.
Ik vind het ook eigenlijk veel te lang als ik het zo zie (het lijkt te lang om te lezen). Maar ik vond het ook fijn om deze ervaring te delen, dat wilde ik vooral nadat ik het had gehad dus deed ik het nog.

Mijn volgende trip word denk ik veel beter, laat weten wat jou beste/raarste ervaringen zijn
ik zou gewoon veel visueel willen zien en geluid hallucinaties willen hebben. Ik wil misschien salvia proberen maar ben bang voor het extract dus ik wil gewoon die bladeren nemen (eerst wilde ik ook me eigen plant) Laat maar weten :handok2::thumbsup2:

Bovenaan