• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer 4-aco dmt

mmhja

Experimenterende gebruiker
Na mijn 1e geweldige kennismaking op 37,5mg ging ik een stapje hoger , afgelopen vrijdag 50mg met het idee van kan ik wel aan.
Had na inname een avonturen/fantasy film opgezet om straks helemaal in de wow fase te komen en helemaal op te gaan in de film.
Toen die insloeg waren de visuals super maar heb maar 1,5u kunnen genieten.
Vervolgens kreeg last van verkeerde gedachtes alle fouten dingen en beslissingen van de afgelopen tijd kwamen teveel op de voorgrond + mijn inzicht van alle dingen in het leven werd me teveel/eng , kon er geen goede draai meer aan geven.
Heb wel vaker getript met truffels en paddos krijg je ook soms rare gedachten van maar heb daar altijd de controle over maar ditmaal was de controle weg en normaal communiceren lukte ook niet meer.
Ik realiseerde dat er geen weg terug was ben op bed gaan liggen en leek wel dood te gaan voor me gevoel dan en raakte in paniek.
Ogen dicht houden ogen dicht houden slapen en morgen fris opstaan en klaar , maar in slaap vallen deed ik niet na 2u in bed te liggen (leek wel een dag voorbij te zijn gegaan) ging het weer stukken beter maar de visuals waren bijna verdwenen jammer , maar het belangrijkste was mijn gedachten waren weer positief.
Heb me twijfels of ik dit nog een keer zo hoog ga doseren als me gedachtes niet teveel na de negatieve kant afdwalen zal het genieten zijn maar aan de ene kant is me mind misschien te zwak.

spuky10

heb het spul ook , in capsules van de smartshop.. maar tweifel steeds meer om ze te nemen...

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
4-ACO DMT uit de Smartshop lijkt me wat onwaarschijnlijk. Weet je zeker dat het dat is?
Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar, misschien de volgende ronde :)

mmhja

Even voor de duidelijkheid ja ze zijn van een smartshop .En erg vergelijkbaar met paddo's/truffel trip

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Paperplane. zei:
Wil het stofje ook wel proberen. Maar een keer caps van de smartshok halen. zijn alleen zo duurr :openmouth:
Bij de apotheek ben je goedkoop klaar daar mee, dacht 10 euro voor 100caps

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Paperplane. zei:
Haha, ze verkopen bij de smart kant-en-klare 4-aco-dmt caps :P Dat bwdoelde ik.

bedoel je op een internet smartshop? of kan je gewoon een smartshop binnenlopen en gelijk die capsules kopen? heb er iig geval nog niet van gehoord.

grts

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:
Paperplane. zei:
Haha, ze verkopen bij de smart kant-en-klare 4-aco-dmt caps :P Dat bwdoelde ik.

bedoel je op een internet smartshop? of kan je gewoon een smartshop binnenlopen en gelijk die capsules kopen? heb er iig geval nog niet van gehoord.

grts
Ja, een internet smartshop :rock:

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
door Paperplane. op 24 jan 2012 21:28
mandragora schreef:
Paperplane. schreef:
Haha, ze verkopen bij de smart kant-en-klare 4-aco-dmt caps Dat bwdoelde ik.

grts
Ja, een internet smartshop

ik volg het niet helemaal .. kun je ze gewoon kopen in een smatshop, of alleen online

Paperplane.

Wijs gebruiker
Cosmic Controler zei:
Paperplane. zei:
door Paperplane. op 24 jan 2012 21:28
mandragora schreef:
Paperplane. schreef:
Haha, ze verkopen bij de smart kant-en-klare 4-aco-dmt caps Dat bwdoelde ik.

grts
Ja, een internet smartshop

ik volg het niet helemaal .. kun je ze gewoon kopen in een smatshop, of alleen online
Als jouw smartshop ze heet kan je ze daar denk ik wel kopen ja. Heb ze so far alleen op internetsmartshops gezien.

Bovenaan