levi192-88
Newbie
wat: xtc (bruine loui vuitton) en wiet (20 euro white widow)
waar: rond denhelder en julianadorp.
met wie: voornamelijk met matti: A en mensen die ik tegenkwam.
ik zat een aantal dagen geleden in de bus en ik kwam een matti van me tegen die xtc verkocht. ik kocht een pilletje van hem en meer is daar eigelijk niet over te vertellen ;P (alleen dat meerdere mensen te hard/bad gingen van die pillen)
1 dag voor oud en nieuw en ik had ik het pilletje nog steeda in me zak en ik wilde naar de stad toe om te kijken wie er allemaal waren, dus ik slikte de pil bij het bushokje rond 5 voor half 12 en om half 12 kwam de bus. in de bus voelde ik nog niks en eenmaal bij het station aangekomen nog steeds niks. ik liep dus de stad in en ik kwam A tegen. hij ging naar de coffieshop dus ik gaf hem extra geld en we gingen 1 dikke zak halen. hij was naar shoppa geweest en hij draaide er 1 we rookte hem en we hadden het idee om in de trein jonko's te draaien dus we gingen naar de trein. (trein is 1 vd standaard chillplekken voor mij en matti's ) eenmaal in de stilstande trein draaide ik een jonko rookte we die rustig in de trein
en gingen daarna naar de andere stilstaande trein. we draaide er nog 1 en begonnen die te roken toen zij A: héé kom ff mee naarachter dus ik liep met de jonko naar achter en begon de trein op ene te rijden!
gelukkig kwam de conducteur niet want ik had geen kaartje ;p dus ik stapte af bij denhelder zuid en daarna gingen we naar nieuw denhelder eenmaal daar draaide we nog een jonko en na die jonko begon die pil EINDELIJK een beetje in te klappen!ik voelde me meer actief high dan vaag en ik kreeg langsaam een opgeladen gevoel en ging daarna weer terug naar julianadorp. in de bus voelde ik hem wel ff goed. en in Jdorp ook. daarna ging ik naar huis met dikke doppen :P en me ouders hadden niks door en zeiden: nou leef je bent teminste niet meer zo sloom als gister had je gister echt niet geblowd? en de ironie dat me ouders dachten dat ik toen ik strak van de pillen nuchter was en toen ik die dag er voor niks had gebruikt dachtr dat ik stoned was vond ik wel grappig ;p
de pillen waren tussen de 140-180 mg getest alleen ik vond het wel tegenvallen maarja morgen weer een dag ;P oja en die pil sloeg pas in rond 2 uur a half 3 . en 1 tip bubbelicious kauwgom is wel lekker als je die ptje voelt.
waar: rond denhelder en julianadorp.
met wie: voornamelijk met matti: A en mensen die ik tegenkwam.
ik zat een aantal dagen geleden in de bus en ik kwam een matti van me tegen die xtc verkocht. ik kocht een pilletje van hem en meer is daar eigelijk niet over te vertellen ;P (alleen dat meerdere mensen te hard/bad gingen van die pillen)
1 dag voor oud en nieuw en ik had ik het pilletje nog steeda in me zak en ik wilde naar de stad toe om te kijken wie er allemaal waren, dus ik slikte de pil bij het bushokje rond 5 voor half 12 en om half 12 kwam de bus. in de bus voelde ik nog niks en eenmaal bij het station aangekomen nog steeds niks. ik liep dus de stad in en ik kwam A tegen. hij ging naar de coffieshop dus ik gaf hem extra geld en we gingen 1 dikke zak halen. hij was naar shoppa geweest en hij draaide er 1 we rookte hem en we hadden het idee om in de trein jonko's te draaien dus we gingen naar de trein. (trein is 1 vd standaard chillplekken voor mij en matti's ) eenmaal in de stilstande trein draaide ik een jonko rookte we die rustig in de trein
de pillen waren tussen de 140-180 mg getest alleen ik vond het wel tegenvallen maarja morgen weer een dag ;P oja en die pil sloeg pas in rond 2 uur a half 3 . en 1 tip bubbelicious kauwgom is wel lekker als je die ptje voelt.