2e keer Xtc slikken

SpinningR

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik weet niet of ik het zo goed doe maar ik heb een vraag.

maand geleden voor het eerst Xtc geslikt, Roze duifjes. Ik die pil ingenomen met 2 andere maten. Eentje had al eens gedaan andere ook eerste keer. Toen hij begon te werken voelde ik het naar mijn hoofd stijgen en werd het me gelijk teveel binnen. Ik ben toen met die vriend die al eens had gedaan ff naar buiten gelopen en ff rustig frisse lucht ingeademd. 2e keer binnen werd het me weer gelijk te teveel. Ik weer naar buiten hij mij moed ingepraat dat 'ik het op me af moest laten komen'. ik binnen en ben gaan ontspannen. net toen ik me goed begon te voelen liet ik een boer en kwam alles mee naar boven. ik boven de wc alles eruit gegooid en vanaf dat moment ben ik helemaal los gegaan en voelde me geweldig.

Nu gaan we met oud en nieuw weer slikken. maar nu Groene YingYang. Volgens de dealer ( die we persoonlijk ook goed kennen). Hij zegt dat het een opvolger is van blauw mitsubishi's. We hebben hem zelf ook gezien toen hij die pil ophad, maar hij heeft al vele pillen geslikt en hij tripte hem zowat het pand uit. Nu ben ik bang dat als ik voor de 2e keer die pil ga slikken dat ik weer alles onderkotst en helemaal van de plaat ga?

Heeft iemand misschien tips of ervaringen hoe ik dit kan voorkomen en gewoon lekker kan trippen met oud en nieuw?

Groetjes,

Dopezilla

Badass junkie
Je zit in het verkeerde subforum, maar vooruit.

Als je niet wilt gaan kotsen moet je iets van drie uur voor gebruik voor het laatst gegeten hebben. Je maag is nog niet helemaal leeg dan, dus je hebt een bodempje waardoor je niet misselijk zal worden, maar je pil nog wel snel inwerkt.

Ook is het verstandig om eerst een halfje te slikken, in plaats van een hele.

Overigens, ik zou je pil eerst op pill reports opzoeken. Als het de groene swirl is die ik denk dat het is, dan heb je mephedrone. Heel leuk, maar een tikje verslavender en gevaarlijker.

Pill reports.

Nog beter is het om een pil naar een testcentrum te brengen, dan weet je wat je in handen hebt. Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.

Olle

psych-out

Bewuste gebruiker
Als je niet wilt gaan kotsen moet je iets van drie uur voor gebruik voor het laatst gegeten hebben. Je maag is nog niet helemaal leeg dan, dus je hebt een bodempje waardoor je niet misselijk zal worden, maar je pil nog wel snel inwerkt.

kan ook wel tegenvallen...
als er iets in de maag zit kan er ook sneller iets uitkomen dan bij een lege maag.

Dopezilla

Badass junkie
Als ik xtc gebruik op een lege maag ga ik sowieso nekken. Een bodempje helpt bij mij. Maar inderdaad, als je op een volle maag moet braken is het allemaal wat onaangenamer.

Het is in ieder geval verstandig om met een halfje te beginnen, dan weet je zeker dat het niet te zwaar zal vallen. Als het dan nóg te zwaar valt heb je een zwakke maag, dat is jammer, maar dan moet je gewoon even 'n kotsmomentje pakken. Zoals je al zei, na het braken voel je je stukken beter en kan je lekker gaan.

Olle

alcoholist

Wijs gebruiker
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pil.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.

SpinningR

Ollemann zei:
Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.

Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook.

maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem.

Dubz

Bewuste gebruiker
SpinningR zei:
Ollemann zei:
Praatjes als "dit zijn de nieuwe blauwe mitsu's" moet je nooit geloven. Een dealer zal altijd zeggen dat z'n pillen goed zijn.

Ja maar, we kenne de dealer persoonlijk erg goed we wonen in een klein dorp waar iedereen elkaar wel kent en we kende hem ook al voordat we wisten dat hij dealde. Ik geloof eigenlijk niet dat hij ons verslavende rommel zal geven. omdat we wel wat jonger zijn dan hem en we kennen hem persoonlijk ook.

maar ik heb ook met die vriend die het vaker heeft gedaan afgesproken dat ik hem eerst laat slikke en toekijk hoe hij het er vanaf brengt en dan zelf eerst een halve neem.

Bedenk wel dat Mephedrone ongeveer dezelfde effecten heeft als MDMA, iemand die dit nog nooit eerder heeft gedaan kan het makkelijker ervaren als 'normale' XTC.

En wat betreft de inslag: Lekker beginnen met een halfje, en je hem op voelt komen (of iets eerder) de andere helft pakken.

Astrix_7

Je had het over Groene Swirls.

Kijk dit report ook even.http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=18987 Spreekt voorzich als het dezelfde Swirls zijn.

Testen is sowieso het beste zoals hier de meeste mensen jou adviseren. Drugs gebruiken is ook plannen :smoke: ... (laten testen, week wachten, lab results checken, tijd plannen om vitamines in huis te halen, tijd plannen om te spacen en de dag erna te relaxen van de eventuele " come off"). :stoned:

Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah :kots:

Oja: wat bij mij werkt op een lege maag, is 2 krakkers met beleg, na ±25 minuten 1 tickel nemen.

Nogmaals: testen

Extisi

Wijs gebruiker
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

ik zou gwn lekker kotsen,want daarna voel je je zooooooooo goed. het zelfde is wanneer je de griep hebt,en ziek bent, nadat je gekotst hebt,voel je je weer helemaal lekker.

Zo, ik heb echt moeten lachen om jou post.
Een ander merk pik.
"Hallo, kan ik u helpen?"
"Ja, doet u mij dat merk maar, die pik."
:stoned:

alcoholist

Wijs gebruiker
Extisi zei:
alcoholist zei:
dit is bij veel mensen zo, ik heb er zelf nooit last van gehad.. slechts 1keer,toe slikte ik bij, en dat was een ander merk pik.toen merkte ik niet eens dat ik moest kotsen.er kwam gwn 1 streep uit.was toevallig buiten..

Een ander merk pik.
hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg ja

SpinningR

Astrix_7 zei:
Om nu op zo'n korte termijn dit te plannen...tjah :kots:

ja daar ga ik de volgende keer ook rekening mee houden, testen etc.

Maar even over oud en nieuw, we krijgen die pillen vandaag of morgen, Donderdag is het oud en nieuw, dus testen is geen optie meer eigenlijk alleen slikken en kijken wat er gebeurd. Als het nu deze pillen zijn, wat zeggen jullie? slikken of weggooien? Tis pas me 2e keer dat ik slik.

:wave:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Heb vrij recent ( ADE Cocoon 2009) nog groen/blauwe (ben beetje kleureblind volgens mij) Ying Yangs gehad en ik ging er zeer goed op mag ik wel zeggen. Vond ze persoonlijk zelfs bovengemiddeld goed. Ik had ze wel gekregen van een vriend die ik echt vertrouw en die ze ook al zelf had uitgetest. Maar ik heb ze nooit in een lab laten testen dat moet ik wel wel bij zeggen

Maarja uiteraard helemaal aan jouw zelf om te bedenken of je het doet of niet! En als je het dan toch wil gebruiken neem dan een halfje :wink:

dit waren de snackies

SpinningR

sjaak herremans zei:
naja heb eerder groen/blauwe ying-yangs gehad en dat waren goede snackies, afgelopen keer bij ADE Cocoon nog getest en ging er lekker op :)

Maarja uiteraard helemaal aan jouw zelf om te bedenken of je het doet of niet!

haha oke, ja ik denk wel dat ik er een ga slikken want het is wel van 00:30 tot 12:00.

Maar hoeveel later waren ze echt helemaal zichtbaar uitgewerkt?
want toen ik die roze duifjes op had. Ik had die om 01:00 geslikt en om 09:30 stond ik nog met grote ogen en knarsende tanden op mijn werk. dat was iets minder leuk want ik wil niet dat mijn ouders bijvoorbeeld of andere die er niks mee hebben het weten. En heb gehoord dat deze sterker zijn dan roze duifjes.

ik moet wel op nieuwjaarsdag gezellig langs opa's en oma's en hoop niet dat ik daar nog met een strakke kop zit weg te spacen. we nemen ze rond 1, 2 uur in en zal ongeveer 12 uurtjes later bij de opa's en oma's zitten.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
zou mijn stukkie nog een keer lezen want heb het een paar keer geedit :wink:

En ja hoe lang het werkt? Ligt denk ik compleet aan de persoon. En hoe veel je neemt uiteraard lastig te zeggen, al hoe wel ik ging wel de hele avond goed op 1 pil.

SpinningR

oke,

ja ik had ook maar 1 pil op toen maar ik bleef toch wel lang grote ogen houden. maar ik liep niet meer te spacen want toen ik op dat feest stond liep ik alleen maar te draaien met mijn ogen.

maar ik neem (denk ik) eerst gewoon een halfje, en kijken wat dat doet en daarna de andere helft

en zal eerst wel is kijken of we het wel over dezelfde hebben straks:P

Oom Klaas

Badass junkie
Er zat pep in je pil als je zoveel later nog strak stond.
Een dealer kan je niet vertrouwen hoe goed je hem ook kent, want je kent hem helemaal niet.

SpinningR

oke, maar dat spul wat in die groene ying yang/swirls zit in plaats van MDMA is dat erger dan pep of net zo erg ofzo?, want ik maak me eigenlijk meer zorgen om wat dat spul met me doet. Die dealer van die duifjes is opgepakt dus daar kunne we niks meer halen. ik slik het wel gewoon maar als ik lees is gevalijker en verslavender dan MDMA en ik lees ook dat het hetzelfde gevoeld geeft en je de dag erna geen dip hebt weet ik het ook niet meer :)

Oom Klaas

Badass junkie
Mephedrone is niet per definitie slechter dan pep, dat is ook niet te vergelijken eigenlijk.
Mephedrone werkt korter als mdma en heeft een hardere crash plus craving.

tadaaaaaa

Doe lekker wat je niet laten kan, maar als je zo bezorgd ben kan je ook eens niet aan de drugs gaan en het laten testen. Die keuze is er ook altijd nog, en meestal de meest verstandige.

Maar aangezien pillreports hier als bron word gebruikt hoef ik het niet eens over verstandigheid te hebben.

SpinningR

Oom Klaas zei:
Doe lekker wat je niet laten kan, maar als je zo bezorgd ben kan je ook eens niet aan de drugs gaan en het laten testen.
Ik denk nu, da tjij denkt dat ik ieder weekend aan de drugs hang?:P
dat is niet zo, dit is de 2e keer dat ik xtc ga slikken en de 1ste keer is een maand geleden. ik blow af en toe ( 1 a 2 keer in de maand ofzo)

Dus een keer niet aan de drugs is niet echt van toepassing op mij, tismeer een keer wel aan de drugs.

maar ik wil je toch bedanken voor je reacties en hulp want ik heb er zeker wel wat aan!

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
wel nuchter het halfje nemen he en niet als je al een fles wodka achter de kiezen heb :P

Maar ff los van alle ongein, wat Ome Klaas zegt is idd wel het verstandigst, is erg lullig om O&N erachter te komen dat het zooi is, je wil niet :kots: het nieuwjaar ingaan lijkt me.

SpinningR

sjaak herremans zei:
wel nuchter het halfje nemen he en niet als je al een fles wodka achter de kiezen heb :P

Maar ff los van alle ongein, wat Ome Klaas zegt is idd wel het verstandigst, is erg lullig om O&N erachter te komen dat het zooi is, je wil niet :kots: het nieuwjaar ingaan lijkt me.

hahah ja dat klopt, maar ik kan toch wel ene paar pilsjes drinken van te voren of niet?

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Voor mij persoonlijk is xtc en alcohol geen leuke combo, slaat bij mij altijd erg hard in, vind het niet echt prettig. Neem wel heel af en toe een biertje voor de smaak maar meer ook niet, geef mij maar water. Vorig O&N had ik echt al flink wat wodka gedronken voordat ik uitging en later dus een pil genomen, ging er ff flink slecht op (steeds bijna nekken) en daarna ging ik echt te hard, vond niet zo chill. Je zal vast niet het loodje leggen als je al een biertje op hebt maar het kan verrassend hard inslaan, maar nogmaals dat ligt compleet aan de persoon, beetje zelfkennis helpt een boel denk ik. Maarja alchohol is zowieso niets voor mij dus mischien ben ik niet de persoon om erover te vertellen.

SpinningR

sjaak herremans zei:
Voor mij persoonlijk is xtc en alcohol geen leuke combo, slaat bij mij altijd erg hard in, vind het niet echt prettig. Neem wel heel af en toe een biertje voor de smaak maar meer ook niet, geef mij maar water. Vorig O&N had ik echt al flink wat wodka gedronken voordat ik uitging en later dus een pil genomen, ging er ff flink slecht op (steeds bijna nekken) en daarna ging ik echt te hard, vond niet zo chill. Je zal vast niet het loodje leggen als je al een biertje op hebt maar het kan verrassend hard inslaan, maar nogmaals dat ligt compleet aan de persoon, beetje zelfkennis helpt een boel denk ik. Maarja alchohol is zowieso niets voor mij dus mischien ben ik niet de persoon om erover te vertellen.

ja bij mijn eerste pil had ik ook nog geblowd en wat pilsjes op en een blikje redbull en dan mac donalds rommel, dus ik denk dat het eigenlijk wel vrij logisch was dat ik ging kotsen:tongueout: maar nu drink ik alleen wat pisljes en eet goed en dan gebeurt het niet denk ik

Dubz

Bewuste gebruiker
Goede bodem is inderdaad wel lekker en gezond, maar ga nou niet een half uur van te voren jezelf volstoppen. Als je dan een pilletje pakt kan het best wel eens langer als een uur gaan duren voordat je iets merkt, waardoor je waarschijnlijk bij gaat pakken omdat "je niet voelt".
En dat lijkt me (vooral niet gezien jou gevoeligheid voor inslag) niet de way to go.

SpinningR

nee ik ga zeker mezelf niet een half uur van te voren volstoppe, Ik eet gewoon rond etenstijd en dan gaan we gewoon chill op de bank lamme en uitbuike en rond een uurtje of half 1,1 uur richting het feest.

SpinningR

Hallooo,

Het is toch anders gelopen dan beschreven :P
we hebben 2 blauwe hartjes en 2 Roze duifjes weer, ik pak weer een roze schatje en hoop dat ik alles binnenhou en zal me aan jullie tips houden!

Fijne jaarwisseling!

SpinningR

Dubz zei:
Anders moet je hem gewoon twee vingerkootjes diep in je anus rammen. :rock:

(no kidding)

haha ja ik heb ook ergens gelzen dat het ook anaal kan ja :P
maar kdoe he ttoch liever oraal want een uitgang moet een uitgang blijven he

Berbatov

Bewuste gebruiker
alcoholist zei:
Extisi zei:
alcoholist zei:

Een ander merk pik.
hahahahahahahahahahahahaha inderdaad man,zoo dit is echt erg ja

Haha, dat hele verhaaltje stond meteen in een seksuele context. Slikken, pikken, er kwam 1 streep uit, kotsen, lekker. Hahaha.

SpinningR

sjaak herremans zei:
en hoe was het ? :wink: Ik heb mij in iig prima vermaakt :grin:

Het was super!, alleen hadde we een probleem en dat was dat we dus geen roze duifjes hadden want meneer was er niet. Dus wij maar die blauwe hartjes, ik met een maat van mij gedeeld en een maat een hele. Degene die de hele ophad die stond meer ziek te trippe dan relaxt en ik en de maat met de halve hadden precies genoeg op om los te kunnen gaan maar ook om gewoon nog normaal te kunnen doen.

Bovenaan