2F-DCK

PaulRoer

Newbie
Ik wil jullie mijn ervaring delen met een combinatie van 2F-DCK en 3 CMC.
Ik doe 0,95 mg 2F -DCK poeder en 0,95 mg poeder in een spuitje van 2 mg en vul dat met 1,5 mg water. Dit los ik op door goed te schudden en breng vervolgens het spuitje ( uiteraard zonde naald!) zo diep mogelijk anaal in en spuit het dan leeg.
Binnen een kwartier ontstaat een onbeschrijfelijk lekker gevoel dat ongeveer een uur aanhoudt. Je krijgt er geen kater van of andere nare gevoelens!

• Like
Waarderingen: ljuv

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Dat is pas microdoseren.
En een chique weegschaal!

Overigens, probeer het eens door het spuitje niet zo diep mogelijk in te brengen. Maar pak 'm beet 1,5cm. Zodat je vlak achter je kringspier zit. Dan geef ik je 5 minuten voor je als een raket gaat.

En dan hoop ik niet dat je ergens een verwarring maakt met grammen en milligrammen. Want bijna een gram van elk zou heel gevaarlijk zijn.

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Ik wil jullie mijn ervaring delen met een combinatie van 2F-DCK en 3 CMC.
Ik doe 0,95 mg 2F -DCK poeder en 0,95 mg poeder in een spuitje van 2 mg en vul dat met 1,5 mg water. Dit los ik op door goed te schudden en breng vervolgens het spuitje ( uiteraard zonde naald!) zo diep mogelijk anaal in en spuit het dan leeg.
Binnen een kwartier ontstaat een onbeschrijfelijk lekker gevoel dat ongeveer een uur aanhoudt. Je krijgt er geen kater van of andere nare gevoelens!
Ik jubel van geluk terwijl ik juichend door de kamer ren, deze wetenschap heeft mijn leven verrijkt.
Ik zoek nu een naald om die anaal te verwijderen zodat ik in leegheid mijn spuit kan ervaren.

In mijn dromen ervaar ik een ondefinieerbare wolk licht, de wolk licht stelt zich voor als Paul, PaulRoer

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik jubel van geluk terwijl ik juichend door de kamer ren, deze wetenschap heeft mijn leven verrijkt.
Ik zoek nu een naald om die anaal te verwijderen zodat ik in leegheid mijn spuit kan ervaren.

In mijn dromen ervaar ik een ondefinieerbare wolk licht, de wolk licht stelt zich voor als Paul, PaulRoer
Ik verkeer me in een staat tussen afkeer en een lachkick terwijl ik mijn haverpannenkoekjes aan het opeten ben.

Alleen @Casaan kan zo'n antwoord bedenken :wink:.

Zo, nu over op de koffie. Fijne dag!

Nihilist88

Badass junkie
Ik weet niet waarom een ervaring van 2F-DCK onder 'LSD' staat 🤷 Dat even terzijde.

Haha toch kleine nuance, want anders was je wel heel gelukkig met een verwaarloosbare hoeveelheid 🤣

Bovenaan