2fa op verjaardag

Wausie33

Bewuste gebruiker
Morgen heb ik een feestje in het dorp. Ik drink dus niet meer en wil me toch een beetje vermaken tussen al die dronkenlappen. Speed/3mmc vind ik wat te heftig dus wil lage dosering 2fa doen.
Welke dosis zal ik pakken?
Ik heb 4 oxazepam om in te slapen, hoe hoog kan ik gaan met 2fa doseren?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volgens deze site werkt het heel kort dus heb je als je het niet te gek maakt en op tijd stopt geen oxa of benzo nodig om te slapen. Zelf geen ervaring mee hoor maar de doseringen staan in de link.

Krypt0nite

Wijs gebruiker
Met 2fa heb ik geen ervaring.

2fma daarintegen wel.
Eerste 2 keer bommetjes van 30mg gaven wat helderheid in mijn hoofd en meer niet.

Daarna een keer een lijntje van 40mg gesnoven en dat gaf een dikke energie kick van bijna 5 uur lang zonder echt veel crash of gevoel van cravings.

Ik weet niet in hoeverre 2fa / 2fma in verhouding staan tot elkaar.

Dacht dat 2fma meer recreatief was , dit weet ik niet zeker.

Wausie33

Bewuste gebruiker
2f is een beetje 3fa light. Beetje als speed maar meer richting de dexamfeteminekant

Wausie33

Bewuste gebruiker
Volgens deze site werkt het heel kort dus heb je als je het niet te gek maakt en op tijd stopt geen oxa of benzo nodig om te slapen. Zelf geen ervaring mee hoor maar de doseringen staan in de link.

Optijd stoppen/niet gek gaan vind ik af en toe lastig;p daarom wat noodmiddelen geregeld

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Morgen heb ik een feestje in het dorp. Ik drink dus niet meer en wil me toch een beetje vermaken tussen al die dronkenlappen. Speed/3mmc vind ik wat te heftig dus wil lage dosering 2fa doen.
Welke dosis zal ik pakken?
Ik heb 4 oxazepam om in te slapen, hoe hoog kan ik gaan met 2fa doseren?

kheb een keer ca. 20 mg genomen.. dat ging lekker
toen vrij kort daarop bij genomen..
de weegschaal stond per ongeluk op ounces en omgerekend 50 mg er boven op genomen..
dat leverde me een gigantische druk en hoofdpijn op in m'n hoofd die uren durde voor het weg ging.
duz ik raad je aan minder dan 70 mg te nemen. 😅
30 mg is wss zat.

Laatst bewerkt:

Wausie33

Bewuste gebruiker
kheb een keer ca. 20 mg genomen.. dat ging lekker
toen vrij daarop bij genomen..
de weegschaal stond per ongeluk op ounces en omgerekend 50 mg er boven op genomen..
dat leverde me een gigantische druk en hoofdpijn op in m'n hoofd die uren durde voor het weg ging.
duz ik raad je aan minder dan 70 mg te nemen. 😅
30 mg is wss zat.
Thanks! En welke setting was dit? Was je duidelijk onder invloed voor de omgeving?

Bovenaan