2FMA proberen op ADE

Daffiduck

Experimenterende gebruiker
Hallo daar! 🫶🏻

Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso.
Het feest begint om 14:00 en eindigt om 00:00.
Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het.
Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol :wink:
Mijn uitgangspunt is om lekker veel energie te hebben tijdens het feestje.

En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen.

Tevens heb ik ADD (dit is misschien ook handig om te weten?)

Van dingen zoals pep ging ik eerdaags flink aan de stuiter haha.

Bij voorbaat dank! 💋

Torchic

Badass junkie
Het topic staat nu op de juiste plaats!

Zelf heb ik geen ervaring met 2-FMA maar wellicht andere leden wel!🤗

In ieder geval alvast veel plezier gewenst op ADE!

Plex

Badass junkie
Hallo daar! 🫶🏻

Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso.
Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het.
Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol :wink:

En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen.

Bij voorbaat dank! 💋
Het wordt vaak ervaren dat 2-FMA minder euforisch is dan veel andere gefluoreerde amfetaminen (bijv. 4-FMA, 3-FA, 4-FA etc.). Dit kan verklaren waarom je er niet al te veel van leek te voelen. De nastimulatie is vrij lang, dus slapen kan wat lastig zijn. Het lijkt me niet dat het aan de dosis ligt, die is vrij hoog. Ik zou dus niet adviseren hoger te gaan. Hoe vaak gebruik je stims? Dit zou ook kunnen verklaren waarom je er niet veel van voelde.

Daffiduck

Het wordt vaak ervaren dat 2-FMA minder euforisch is dan veel andere gefluoreerde amfetaminen (bijv. 4-FMA, 3-FA, 4-FA etc.). Dit kan verklaren waarom je er niet al te veel van leek te voelen. De nastimulatie is vrij lang, dus slapen kan wat lastig zijn. Het lijkt me niet dat het aan de dosis ligt, die is vrij hoog. Ik zou dus niet adviseren hoger te gaan. Hoe vaak gebruik je stims? Dit zou ook kunnen verklaren waarom je er niet veel van voelde.
Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik gebruikte toentertijd vrij regelmatig, denk eens per maand. Maar dat was voornamelijk 3mmc/mdma.

Plex

Badass junkie
Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik gebruikte toentertijd vrij regelmatig, denk eens per maand. Maar dat was voornamelijk 3mmc/mdma.
Hoelang geleden heb je voor het laatst gebruikt? Een keer per maand MDMA is best veel. Vind zelf 2-FMA ook redelijk subtiel kwa stimulatie, maar heb ook nooit hoog gedoseerd aangezien ik het alleen functioneel gebruik. (Hooguit 50mg)

Daffiduck

Hoelang geleden heb je voor het laatst gebruikt? Een keer per maand MDMA is best veel. Vind zelf 2-FMA ook redelijk subtiel kwa stimulatie, maar heb ook nooit hoog gedoseerd aangezien ik het alleen functioneel gebruik. (Hooguit 50mg)
Dat is inmiddels alweer 2 maand geleden. Ik wilde het even rustig aan doe na alle roerige tijden 😁

• Like
Waarderingen: Plex

Cardboard

Wijs gebruiker
Voor mij (55kg/1.65m) is 30-40mg 2FMA voldoende. Vind dit wel vooral een functionele RC, niet echt euforisch. Zoals eerder vermeld ben je mogelijk meer op zoek naar iets anders, euforischers, zoals 4FMA, 3FA, of evt. 6APB? (Met die laatste is laag doseren in het begin wel aan te raden! De ervaringen lopen nogal uiteen. Zou een eerste dosis niet hoger gaan dan 90mg naar eigen ervaring).

[edit] denk dat 2FMA je zal teleurstellen als party drug qua euforie. Stimulerend is het wel.

Druggers

Belezen gebruiker
Na 50mg voel ik niet veel verschil wanneer ik hoger ga of zelfs verdubbel. Dus beter pak je wat anders als je meer euforie wilt.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Hallo daar! 🫶🏻

Bij voorbaat dank! 💋
Je geeft het antwoord zelf al: ADD.

Ik heb ADHD hoewel mild, maar Amfetamine, 2/3 f (m)a deden mij ook echt niks. 4fma ook niet zo.

4fa deed dan weer wél knallen. Hoewel kort.

ons brein gaat er anders mee om

OtherShore

Badass junkie
Je geeft het antwoord zelf al: ADD.
Ik denk eigenlijk niet dat ADD hier het probleem is, want @Daffiduck ging wel hard op speed. Speed laat zich beter opschalen; met 2-FMA zit je al snel op een soort plafond en bijnemen heeft dan niet zoveel zin. Wellicht verklaart dat waarom speed wel werkt en 2-FMA niet.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik denk eigenlijk niet dat ADD hier het probleem is, want @Daffiduck ging wel hard op speed. Speed laat zich beter opschalen; met 2-FMA zit je al snel op een soort plafond en bijnemen heeft dan niet zoveel zin. Wellicht verklaart dat waarom speed wel werkt en 2-FMA niet.
Ik denk dat er wel een verband kan zijn dat het ene wel werkt en het ander niet. Maar aantasting van de receptoren zal ook wel een rol spelen. 2fma is net als speed voor mij haast onmerkbaar. Slik sinds een half jaar ook dagelijks dexamfetamine, merk er niks van behalve dat ik beter uit mijn woorden kom en sneller taken uitvoer

Daffiduck

Daffiduck

merk er niks van behalve dat ik beter uit mijn woorden kom
Ik lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden?
Ik heb dus regelmatig dat ik 2/3 woorden samenvoeg en dat er een onverklaarbaar raar woord uit m’n mond komt.. altijd gedacht dat ik de enige was met spraakgebrek maar dat is dus een symptoom van AD(H)D? Wauw nooit geweten 🙏🏻

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden?
Ik heb dus regelmatig dat ik 2/3 woorden samenvoeg en dat er een onverklaarbaar raar woord uit m’n mond komt.. altijd gedacht dat ik de enige was met spraakgebrek maar dat is dus een symptoom van AD(H)D? Wauw nooit geweten 🙏🏻
Hmm nee ik heb vooral dat ik snel afgeleid ben, dagdromen. Taken die ik vooruit plan, komen sws nooit af. Met Dex krijg ik net dat zetje om het direct te doen, en praten gaat soepeler, sneller verbanden leggen om antwoord te kunnen geven etc

Bovenaan