2maanden gestopt weed/coke

iNkz

Belezen gebruiker
Na 4jaar elke dag weed te roken en 2 jaar paar keer in de week [ altijd in he weekend ] coke te gebruiken had ik 2 maand geleden besloten om er mee te stoppen ook om het thuis wat leefbaarder te maken en voor mn vriendin ook .. het rare is nu ik 2maand gestopt ben
heb ik mij volledig opgesloten : opstaan , wat gamen , Al mn vrienden laten vallen , wil niet buiten komen [ zelf niet mee om boodschappen met mn vriendin ] .. ik voel me wel nietmeer zo loom maar ik dacht dat mn leven veel beter ging worden zonder die weed/coke maar integendeel
ik ben heel hard depressief geworden .. Nog mensen die hier hunzelf kunnen in terugvinden ?

Greetz

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
De dip is er nu eenmaal. Als je weer helemaal bij bent. Dan begint het leven.

Echte vrienden laten je niet vallen. Iedereen zal zien dat je je leven verbeterd.

Je zal nieuwe vrienden maken, een nieuwe baan krijgen.

Alles komt goed.

iNkz

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
De dip is er nu eenmaal. Als je weer helemaal bij bent. Dan begint het leven.

Echte vrienden laten je niet vallen. Iedereen zal zien dat je je leven verbeterd.

Je zal nieuwe vrienden maken, een nieuwe baan krijgen.

Alles komt goed.

nja hoop het man , die vrienden negeer ik gewoon beetje om niet terug te hervallen
thanks for post greetz

Holden

Bewuste gebruiker
Constant jezelf inprenten dat je goed bezig bent. Mijn felicitaties & steun heb je alvast :wink:

acidboy

Badass junkie
Komt doordat je door al dat gebruik constant een (onder anderen) dopamine boost hebt gekregen.

Door drugsgebruik komt er zo veel dopamine vrij dat de gewone hoeveelheden die vrijkomen bij het eten van een lekkere boterham, of het maken van een mooie fietstocht op een zonnige dag, je helemaal niets meer doen. Je bent resistent geworden voor je natuurlijke dopamines als het ware.

Met andere worden, zodra je dan stopt met gebruiken, duurt het een lange tijd voordat je weer van de wat gewonere dingen van het leven gaat genieten. De lengte van deze tijd is afhankelijk van je gebruik.

Blijf volhouden en het zal overgaan.

Succes.

Bovenaan