2mmc serotonine

PyxL4

Experimenterende gebruiker
Gebruikt 2mmc met zoals 3/4mmc je serotonine receptoren? Aangezien ik benieuwd ben als het een cross tolerance op xtc heeft

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Gebruikt 2mmc met zoals 3/4mmc je serotonine receptoren? Aangezien ik benieuwd ben als het een cross tolerance op xtc heeft
2mmc is meer op dopamine en kleine hoeveelheden serotonine, 3mmc al wat meer en 4mmc nog meer. En ja cross tolerance zal er zijn maar minimaal na 1/2 keer xtc gebruik. 2mmc is sowieso al niet zo heel sterk en over 2cmc durf ik niks te zeggen miss iemand anders op het forum die hier ervaring mee heeft @ILoveRCs jij eventueel?

PyxL4

Zou er een week speling 2mmc en xtc genoeg zijn dan? Of is dat veel te weinig

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Zou er een week speling 2mmc en xtc genoeg zijn dan? Of is dat veel te weinig
Geen idee , ik heb geen totaal beeld over je gebruik maar mits het allemaal netjes binnen de kaders valt, dan zou het kunnen maar ligt echt aan je gebruik beste is alsnog wat tijd er tussen nemen om je receptoren rust te geven👍🏻

PyxL4

Geen idee , ik heb geen totaal beeld over je gebruik maar mits het allemaal netjes binnen de kaders valt, dan zou het kunnen maar ligt echt aan je gebruik beste is alsnog wat tijd er tussen nemen om je receptoren rust te geven👍🏻
Ik gebruik eigenlijk eens per half jaar, alleen zitten de evenementen toevallig allemaal in 2 weken

Aartsbok

Bewuste gebruiker
best niet combineren met w want hoe tam 2mg ook lijkt, de stil en de vasoconstrictie is real. oftewel verwaarloosbare dosiiss zoals 50 mg (maar dat doet amper iets) oftewel 4 uur wachten na je 2 mmc
2mmc is net als een koffie die iets te sterk is maar zonder de tremors. Je voelt je klaarwakker, scherp en goed in je vel, niet vermoeid, zin om een boek te lezen of het gras af te rijden zonder een dwingend gevoel. Gewoon gezonde stimulatie met respectabele duur en geen nare comedown. Gewoon herdoseren vermijden want blijft vasoconstructief. Wi je toch een minimum aan euforie, neem dan 300-350 mg, liefst verdeeld over 2 uur. Lijkt veel maar zo licht is het. Oraal in capsules of vloeitje aanbevolen, duurt een
klein uurtje voor je je lekker warm voelt.

een typische zondagsstim :wink:
Sorry, eftjee mezelf geciteerd….. 😔🥹

Bovenaan