Jammer dat onze NEP kenner
@Casrus ons heeft verlaten een jaar geleden.
Maar brand denk ik veel meer die NEP. Maar is al eeuwigheid geleden dat ik dat heb gehad.
Lees nog steeds af en toe drugsforum.
Zit nu voornamelijk op een ander drugsforum, wat iets minder gefocused is op harm reduction.
Sinds het verbod heb ik geen NEP meer gekocht.
@Bengozy, ik weet eigenlijk niet zeker meer of het meer brandde dan 3-MMC (dat ik na het vorige verbod niet meer genomen heb), zou goed kunnen, maar zeker weet ik dat niet meer.
Wel was het effect van snuiven anders; 3-MMC is meer entactogeen en gaf mij een ontiegelijke praatkick, zo erg dat ze mij een keer herhaaldelijk vroegen of ik alsjeblieft mijn mond dicht kon houden.
NEP snuiven leek véél meer op cocaïne, zo erg dat een kennis van mij (met een partner in de coke-handel) met wie ik had gedeeld vroeg of ik hem nog coke wilde geven.
Ik herinner me nog dat de NEP net werkte na het snuiven en dat de ervaring precies zo was als cocaïne werd beschreven in
Uit Je Bol, wat ik eind jaren '90 had en las.
Mijn NEP kristallen waren veel meestal groter dan wat er in mijn 3-MMC zakje zat, maar die kunnen natuurlijk zo verkruimeld worden.
Ook heeft NEP een onmiskenbare vasoconstrictie die ik bij 3-MMC, gesnoven, geplugd of IV, nooit gemerkt heb.