• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2x Flesje explosion (Van de smartshop)

Koekwaus026

Experimenterende gebruiker
Het was vorige week vrijdag avond, mijn maatje had 4 stuks gehaald.

We namen 1 flesje in .. puur :confused: volgende keer niet want de smaak is echt afschuwelijk..

Een halfuurtje zaten we te springen en ogen rollend , boksen aansluiten en muziek op! :rockband:

https://www.youtube.com/watch?v=GkXOpJU5CV0

Het eerste nummer.. raar maar ik kon de muziek proefen en de emotie voelen en kreeg echt spontaan zin om te stappen.. maar 2 meiden hadden me geappt wat ik aan t doen was, ik zei dat ik van dr hield .. hihi :grin: , ze kwam met een vriendin van t kamp en binnen een halfuurtje waren ze er, ik nam de andere in.

Gezellig gepraat enzo en een halfuurtje later sprong die andere in .. me ogen popte er zo wat uit ik deed oortjes in.. Echt crazy shit ik kon de muziek met mijn hersenen besturen maar na een halfuurtje werd ik het alweer zat.. Oortjes uitgedaan en lekker aan de blondine dr tieten gezeten/gelegen weet ik veel wat.

Ik weet nog dat het 1 uur S'nachts was en ze moesten gaan .. ze vroegen nog of ik mee ging drinken bij hun want eentje was alleen thuis. Nah dacht ik ik ga stappen! :grin:

2:10 Ik en M sprongen op de scooter onderweg naar de stad! Hij ging nog een illie halen. Aangekomen in de stad helemaal wappie nog ff biertjes gehaald bij de Nachtwinkel opgezopen, dansend door de stad, Dürum naar binnen gewerkt bij me maatje, en rond 3:20 waren we op de korenmarkt ook klote zat inmiddels heb nog wat foto's van de wouten waarmee ik op de foto sta, met hun politie petje op :grin: :confused:

De rest was een vage avond, er zijn nog veeeel meer details maar ik kan er niet meer zo 123 bij. Lachen spul! Zaterdag weer :grin:

Digitalism

Belezen gebruiker
Je reportje is uhm, vrij uniek. Maar je lijkt het goed naar je zin gehad te hebben. ^^

Explosion bevat overigens methylone (M1). Het is niet aan te raden om dat elk weekend te gebruiken omdat het op je serotonine werkt, net als bijvoorbeeld MDMA. Ik ben in de veronderstelling dat methylone je serotonine minder hard leeg slurpt dan MDMA, maar alsnog zou ik wel een pauze van een paar weken hanteren.

Koekwaus026

Nee zeker niet na morgen neem ik zeker een break van een paar maanden :)

Klopt, de man van de smartshop zei dat t´ een vervanger is voor xtc, en de xtc van tegenwoordig vaak gedaan, roze batmans gehad die ik vaak heb gebruikt. Maar ik hou niet meer zo veel van xtc.

Grz

Fool

Badass junkie
Arnhemmertje zei:
2:10 Ik en M sprongen op de scooter onderweg naar de stad!
Hier ben ik gestopt met lezen. Als je zo graag ergens anders naar toe wilt gaan onder invloed, pak dan lekker de fiets. :rolleyes:

Koekwaus026

Nouja, je hebt een punt mensen die gaan rijden onder invloed ben ik geen voorstander van nee, maar vanuit onze positie naar de stad is met de scooter 5 minuutjes rijden, het is 1 dijk die je afrijd, en als je 25 rijd is er niks aan het handje vooral op dit tijdstip zijn er bijna geen mensen en al helemaal geen kinderen op de dijk.

a.u.b niet onervaren praten want zo erg voel je explosion nou ook weer niet. :)

Fool

Badass junkie
Arnhemmertje zei:
Nouja, je hebt een punt mensen die gaan rijden onder invloed ben ik geen voorstander van nee, maar vanuit onze positie naar de stad is met de scooter 5 minuutjes rijden, het is 1 dijk die je afrijd, en als je 25 rijd is er niks aan het handje vooral op dit tijdstip zijn er bijna geen mensen en al helemaal geen kinderen op de dijk.

a.u.b niet onervaren praten want zo erg voel je explosion nou ook weer niet. :)
Beiden lijken me imo geen enkel excuus. Zo goed voel ik een biertje ook niet, maar daarmee spring ik ook niet in de auto.

ooscaar

Wijs gebruiker
Is het zo veel moeite om te gaan fietsen (of lopen, dat zou 20 minuten duren als je de waarheid spreekt over 5 minuten, 25 km/h) als je ook nog eens bomvol energie zit? Ik ben geen spelend kind van drie, maar ik word ook liever niet aangereden door iemand die onder invloed op een scooter zit. Ik baal namelijk ook goed als ik nooit meer kan hardlopen omdat jullie me verkeerd hebben geraakt. Een klap van 25 km/h op een scooter met twee man kan aardig hard aankomen. Denk eens na voordat je zulke dingen doet, het is behoorlijk egoïstisch namelijk. Dat je jezelf in gevaar brengt moet je lekker zelf weten, maar een ander kiest hier niet voor he.

Koekwaus026

Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed. :tearsofjoy:
We rijden niet als debielen, we rijden extreem voorzichtig want we zijn niet van die boertjes die stoer willen doen, even voor de duidelijkheid we waren op dit moment geen gevaar voor de maatschappij en mensen zoals jij :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Doet het er toe of iemand dat specifieke middel nou wel of niet gebruikt heeft?

Je moet het gewoon niet doen.

Arnhemmertje zei:
Ik neem aan dat je dit ook hebt gebruikt hé? Anders moet je namelijk gewoon niks zeggen want ik ga ook niet in op jou dingen die ik zelf nog nooit gedaan heb, maar goed. :tearsofjoy:
We rijden niet als debielen, we rijden extreem voorzichtig want we zijn niet van die boertjes die stoer willen doen, even voor de duidelijkheid we waren op dit moment geen gevaar voor de maatschappij en mensen zoals jij :wink:

Fool

Badass junkie
Arnhemmertje zei:
Lijkt me in dit geval niet relevant?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Arnhemmertje zei:
Of een andere methylone wel eens gebruikt heeft is helemaal niet relevant en vind je bijdehante houding richting anderen dan ook nogal respectloos.

Deelname aan het verkeer in een gemotoriseerd voertuig onder invloed is gewoon associaal, omdat je naast het risico voor jezelf ook anderen in gevaar brengt. Al is het effect niet heel sterk, je reactie vermogen is gewoon minder waardoor de kans op een ongeluk gewoon aanzienlijk verhoogd wordt.

Koekwaus026

Sorry voor mijn bijdehante opmerkingen/reacties dat was niet zo netjes..

Maar dan wil ik op ze minst wel een beetje uitleg zoals jij geeft Psy, want zomaar iets roepen en vervolgens geen uitleg geven :P tsjah.. Dat kan ik niet als advies zien.

hihi daarom mijn wat bijdehante opmerkingen/reacties, nogmaals mijn excuses daarvoor.

Groetjes

Koekwaus026

Heb nu 2 flesjes op , Ben op een feestje en ik GA behoorlijk hard!!!! Willen jullie een tripreport hoer van of ? Anders schrijf ik em zo voor mike

Live trip ik hoor alles dubbel

Fool

Badass junkie
Nouja, ik wil je stiekem nog wel even waarschuwen dat je met te frequent gebruik van dit spul, MDMA of andere serotonine-releasers aardig jezelf kunt verpesten. (Dwz, minder dan 3 maand pauze tussen elke keer één van de stoffen uit de groep)

En een goed geschreven reportje is altijd goed. :)

Koekwaus026

De explosion is echt vet!!! BOEM in 1 meer viel die, morgen Ben ik dit vergeten, je gaat echt met iedereen aan de praat en het mooiste is dat niemand het door had ik had vet grote pupillen, nu ff lekket naar de shop (nuchtere persoon rijd) en mensen ik snap jullie reacties ik had niet morgen rijden onder invloed, dit GA ik ook zeker niet meer doen!!

Groetjes uit arnhem

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik wil dit toch even graag kwijtaan je Arnhemmertje. En niet om zoals jij dat noemt "bijdehand" te doen of je af te zeiken. Jammer dat je de berichten zo op vat want zo zijn ze echt niet bedoeld.
Het aan het verkeer deelnemen onder invloed van wat dan ook is idd asociaal maar ook onverstandig. Het maakt niks uit waarvan je onder invloed bent, onder invloed is onder invloed. Ik vraag mij ook af of je na die biertjes nog terug bent gereden op je scooter?
Je excuus is dat je "niet zo onder invloed bent" van dat spul maar je report vertelt duidelijk iets anders. Ik heb zelf vrienden die onder invloed van wiet rijden, met de smoes ik blow zo vaak dus ben het gewend en ik rij echt geconcentreerder en rustiger met wiet op. Je reinste lulkoek natuurlijk, dat weet elk verstandig mens. Je reactievermogen is gewoon echt verminderd als je onder invloed bent, dat geldt voor iedereen dus ook voor jou!
Zelf heb ik heel lang geleden met een paar bier teveel op naar huis gereden met de auto. Ook ik dacht: ach, tis een kort stukje, bekende weg, zo zat ben ik nou ook weer niet en anders moet ik morgen terug lopen om mijn auto op te halen als ik m laat staan. Het ging prima, snachts, geen kip op de weg en ik kwamveilig thuis. Maar nadat ik rustig in huis zat zonderdrukte en geluid merkte ik dat ik toch best wel aangeschoten was! Als er dus een andere stapper op de fiets of lopend had overgestoken had ik nooit op tijd kunnen remmen! Ik ben daar zo van geschrokkendat ik zelf nooit meer onder invloed van wat dan ook rijd. Zelfs niet eens 1 bier oid.
Ik vind het zo jammer dat er vele DF gebruikers zijn die zoveel adviezen in de wind slaan en denken dat ze god zijn.. Denk aub na en wees verstandig! Wat je met je eigen lichaam en geest doet is tot daar aantoe maar moedwillig anderen in gevaar brengen omdat je niet nadenkt en t je geen ene moer kan schelen is echt heel asociaal en egoïstisch!
Doe metdit advies en bericht wat je wil maar ik hoop dat je voortaan verstandig bent.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Arnhemmertje zei:
Sorry voor mijn bijdehante opmerkingen/reacties dat was niet zo netjes..

Maar dan wil ik op ze minst wel een beetje uitleg zoals jij geeft Psy, want zomaar iets roepen en vervolgens geen uitleg geven :P tsjah.. Dat kan ik niet als advies zien.

Groetjes

Het zijn geen bijdehante opmerkingen maar feiten die iedereen (behoort) te weten en zijn bewezen. Daar is geen uitleg voor nodig alleen een beetje gezond verstand.

ooscaar

Wijs gebruiker
Arnhemmertje zei:
Met dezelfde logica mag jij dan niets zeggen over iemand met een spuit heroïne op die denkt nog wel lekker te kunnen rijden.

Ik snap je denkwijze wel hoor, je denkt dat je iets stimulerend op hebt en dus wel scherper bent. Laatst postte iemand hier (ik dacht Fool, kan een ander geweest zijn, misschien heeft iemand een bron) dat zelfs met speed op de kans op een ongeluk echt veel groter wordt. En juist met speed op denk je veel gefocuseder te zijn. Maar je reactievermogen is echt minder, ga anders maar eens fifa of een racespel spelen als je thuiskomt van je explosion-avonden, je zult merken dat je toch echt een stuk minder scherp bent.

En dan vraag ik me nog steeds af waarom jij het raar vindt (vond) als ik vraag waarom het zoveel moeite is om te gaan fietsen of lopen als je bomvol met energie zit.

Koekwaus026

Het is een trip report Jesus Christ....

Geen doe niet dit of dat..

Het was Dom, althans ook de eerste keer dat ik t Nam.. GA t ook niet meer doen Pak de volgende keer wel de auto :) nee grapje gewoon de fiets man.

Maar hoe Dan ook vind ik t vervelend jullie wonen niet in Arnhem jullie hebben geen last van mij toch? ER wonen heel veel gekke en Ben zeker niet de enigste .. S'avonds zijn hier op straat geen nette mensen Te vinden, alleen (zware) aso's

ooscaar

Wijs gebruiker
Arnhemmertje zei:
Het is een trip report Jesus Christ....

Geen doe niet dit of dat..

Het was Dom, althans ook de eerste keer dat ik t Nam.. GA t ook niet meer doen Pak de volgende keer wel de auto :) nee grapje gewoon de fiets man.

Maar hoe Dan ook vind ik t vervelend jullie wonen niet in Arnhem jullie hebben geen last van mij toch? ER wonen heel veel gekke en Ben zeker niet de enigste .. S'avonds zijn hier op straat geen nette mensen Te vinden, alleen (zware) aso's
Ja, het was dom en je gaat het niet meer doen en tegelijkertijd snel weer goed proberen te lullen.. :confused:

Bovenaan