• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2x kut op een avond

Wie ? : ik en R
Wat? : 2 Dikke amnesia's :stoned:

2x kut op een avond,

Hierbij een 2e report over ik en R die allebei"bad" zijn gegaan op een avond :P

vooraf:

Al een weekje lang was bekend om naar het feest van M te gaan, ikzelf had er wel zin in maar totaal geen zin om uit te gaan, dit begint na een tijdje te vervelen dus eenmaal met R naar het feest gegaan gezellig biertje gedaan en ik kwam met het magische idee om 2 joints te regelen!
R stemde meteen in, ik contacte een vriend die het wel kon regelen maar daarvoor moest ik wel 3km door stromende regen fietsen maar dat had ik er dik voor over, was ook redelijk aangeschoten dus fietsen in de buitenlucht vond ik heerlijk!

Eenmaal terug op het feest vroeg iedereen zich af waar ik was geweest, maar na 3 seconden deed iedereen zijn eigen ding alweer dus hoefde niks uit te brengen ? Ik besloot er alvast 1 te doen met iedereen op het feest die maar wilde uiteindlijk waren dit er maar 4, R wilde dit liever niet en achteraf vond ik dit ook stom, maar ik wilde het een beetje leuk hebben tijdens uitgaan en vorige keer was ik helemaal een met de muziek dus zodoende. De rest van de 4 was trouwens knetter :stoned: leuk om te zien.

de trips:

Ik en R gingen al na een half uur uitgaan weg, wat was dat ongeloofelijk saai.
We liepen (ik heb geen fiets) naar de chille plek een halfuurtje lopen en gingen er zitten, je zat hier in een park met uitzicht op 3 flats over een vlak weiland.

We namen de eerste en ik voel me helemaal toppie, ik begin wat onzin uit te kramen en lach de heletijd om mijzelf terwijl R geen reactie geeft dus ik vroeg of het wel ging ??
Hij zei niks terug, dit baarde mij wel zorgen ik wist niet of hij nou heerlijk zat te space of :kots:

toen hij vaag antwoorde : ik weet niet ouwe,
heb ik hem maar een tijdje laten zitten en wat energie aangeboden. we hebben toen een half uur zonder te praten zitten eten en we aten als debielen niet normaal de helft viel er gewoon uit bij een hapje!
we besloten maar te gaan lopen en hij vertelde mij dat hij de lichten van de flats als zonnenstralen zag en alles heel wazig en draaierig werd en het geluid diep alsof hij inzichzelf zat.
gelukkig werd hij daarna wel blij. we liepen maar wat tot ik ineens bedacht !!! de macdonalds !
we gingen helemaal stuk om het idee dat we daar heen gingen wat een idee ! er kwam een fietser voorbij die ons heel raar aankijk en ik merkte dat we in 2 verschillende werelden leefde , de fietser in een wereld waar alles kut en streng was en wij in een wereld met vrede en vreugd ! eenmaal bij de mac aangekomen gingen we lopend door de drive tru omdat de winkel zelf dicht was, maar niemand nam op zoals we dat zeiden en er vormde zich een rij achter ons met wel 10 auto's die allemaal geiriteerd werden. een man achter ons besloot maar te gaan praten en R ging mee, R had het geregeld en de bestelling opgenomen bij het volgende raampje en ik dezelfde maar dan in het begin waardoor alle bestellingen door de war kwamen, ik realiseerde mij dit en liep dus in een rap tempo door en liet R alles ff regelen :grin: vind het namelijk niet chill om stoned te communiceren met onbekende. het duurde wel erg lang en besloot maar een kijkje te nemen en wat een terror bij die auto's R stond daar met 6 andere bij het raampje, en ik stond laf te lachen 10 meter verderop! :smoke: We gingen terug onder de weg door, een soort van tunneltje waar we op de heen weg 2 jongens tegen kwamen die ik heb gesproken in de drive tru en zeiden dus oh heej ik ken jouw dus wel (kende hem wel maar wat een debiel) waarop ik antwoorde : uh nee. Ik en R wilde ons gedragen totdat een jonge met zijn eten daar omviel en toen was de spanning meteen weg wat een sukkels waren dat haha :P

R haalde nog een joint uit zijn zak, wat een feest! ik was helemaal blij omdat ik me aardig nuchter voelde. We waren weer helemaal to the max :stoned:
ik vroeg of ik wat cola mocht van R omdat ik zo stom was om dat niet te halen...
en dit was heel raar, al nam ik een slok ging mijn lichaam mee in die slok alsof je op een golf aan het surfen was echt bizar ! ik had mijn kipnuggets op en kwam erachter dat ik me sausjes niet had genuttigd en begon dit puur te eten

al nam ik een hap saus kreeg mijn lichaam een soort van aardbeving voor 10 seconden, die saus smaakte naar chemische troep maar nam het zonder besef in. we besloten op een bankje verderop te gaan zitten, en we begonnen zoals altijd met ideetjes en dingen wat je verstand te boven gaat te verzinnen

: er is het universum, maar wat heeft dit eigenlijk voor doel? alles in ons universum heeft geen doel, dus eigenlijk hebben wij ook geen doel? wow heftig... depressie kwam lekker op we gingen zitten op een bankje en keken naar de maan die vol scheen, man wat had ik hier een zin in ! een hapje van de maan, waar zou dit naar smaken? banaan met caramel en citroen ? man man man ik had al me geld ervoor over zo mooi geel en rond stukje maan taart :openmouth:

ik keek naar de grond en ineens vervaagde ik alsof ik ff knockout was, ik weet alleen nog dat R zei gaat ie ? en zullen we gaan? waarop ik zei ja wacht ff.
ik deed er 20 minuten om op te staan en vervolgens bijna over me nek te gaan bij de prullenbak.... ik zag bijna niks alsof je dronken bent en je niks in je opneemt, of zoals in call of duty een stun grenade waardoor je langzaam gaat lopen en amper iets kan zien. Ik vroeg of ik op de fiets van R kon steunen en liep met veel moeite met hem naar huis.
Hier hebben we afscheid genomen en nog enorm over die 2 jongens en het doel van het leven gepraat

Super leuke avond, mac donalds gecrasht en filosofie praatjes, 2x kut maar alsnog top!

Smoken

Bewuste gebruiker
Helemaal knetter stoned haha!

Wouw, dit is gewoon echt zo herkenbaar, dit is nou echt een avondje haze voor beginners.

Laat me jou één ding aanraden.
Ga het niet meer doen!
Doe het eens in de drie weken ofzo, want anders worden die spacen anders.

Ik heb deze spacen ook gehad, maar na één keer per week veranderd die space al en dit zijn uiteraard de beste avonden :grin:

Soms mis ik dit soort avonden wel

zuiderlijkesteen

Experimenterende gebruiker
Typisch.

Wat jij beschrijft qua kut-gevoel; het wazig zien,controlle kwijt raken is een typisch resultaat van alcohol & wiet combineren. Al helemaal wanneer je met Amnesia gaat spelen is de kans groot dat na wat druppels alcohol je flink naar de kloten gaat.

Alocohol & Wiet is een zeer onderschatte combinatie!!!

franky j

Newbie
haha ik herkende het onmiddelijk de drive trough het socializen en al de rest herken het allemaal.
maar als je dit echt leuk vind? doe het niet te vaak dan.
ik rook elke dag en stoned zijn is nuchter zijn voor mij en nuchter is kut saai en niks te beleven :confused:
maar als je echt wilt blijven genieten van je smoke ervaringen hou het dan bij 1keer om de 1-3 weken anders gaat het effect en de space ervaringen vervagen en ga je je inderdaad wel begaaid blijven voelen maar anders niet meer zo intens als ik de kans kreeg ik zou terug zo begaaid willen zijn als de 1ste tot 5de kaar DAT WAS DE MAX!!! houd je in en geniet ervan!!! :wave:

ik rook elke dag en stoned zijn is nuchter zijn voor mij en nuchter is kut saai en niks te beleven
maar als je echt wilt blijven genieten van je smoke ervaringen hou het dan bij 1keer om de 1-3 weken anders gaat het effect en de space ervaringen vervagen en ga je je inderdaad wel begaaid blijven voelen maar anders niet meer zo intens als ik de kans kreeg ik zou terug zo begaaid willen zijn als de 1ste tot 5de kaar DAT WAS DE MAX!!! houd je in en geniet ervan!!!

Doen we ook, ook omdat we anders misschien wel te vaak het gaan doen en verslaafd raken ! precies wat jij zegt, als je het blijft roken ervaar je er niks bijzonders meer aan, bij veel mensen op dit forum lees ik alsof het niks is. Wij daarentegen plannen een hele avond/ middag ervoor en hebben er altijd super veel zin in.(het effect is dan ook prima ! :stoned: )

Alocohol & Wiet is een zeer onderschatte combinatie!!!
komt zeker niet door de alchol, had daarvoor al een keer gemengt en was heerlijk, op dat feest had ik maar weinig genuttigd en 3 uur later met R de joint gedaan dus dat kwam echt door die vieze saus puur eten :P

Maandag gaan we weer, dan zit er ook 3 weken tussen ! :stoned: :stoned: :stoned:

Bovenaan