• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2x lsd,

slunse

Bewuste gebruiker
had deze vrijdag al twee genomen, met vier man snachts naar het bos geweest . was juist op reis geweest naar barca en had als verassing een fles absint mee van 85° :P
scheve boel, stekedonker en niemand had een zaklamp, verdwaald geraakt en aan een snelweg uitgekomen (waar ik echt wilde weten waar die bruggen naar toe reden :grin: ) , in grachten gevallen, constant denken dat er ergens gegrom te horen was en dat er dingen uit de grond kwamen die langs mijn been naar boven gleden, overal lichtjes zien (bleken glimwormen te zijn) was wel nog ff freaky maar had geen zin om bad te gaan dus heb het maar genegeerd :) was een hele gedesorienteerde trip, verward en verbaasd over alles en niet veel gelegenheid gehad om veel te lachen of te filosoferen wegens teveel bezig om de weg terug te vinden en valpartijen te vermijden :tongueout:
zakje met de rest vanjtgeraakt, was balen

nummer twee, deze zaterdag.
rond 24u samen met een tripcompagnon van de vorige dag vertrokken naar oostende wegens project hardcore, alles goed en wel, we komen toe in oostende en drugscontrole. had ongeveer een gram of drie weed mee, afgeven dus, grinder ook , mijn maat had juist 4 gram hasj gehaald in nederland, rotzakken :angry:
moest ook m'n portefeuille afgeven en juist als die flik er begon in te kijken herinnerde ik me dat ik de rest ergens in een zijzakje gestoken had.. :openmouth:
ik hield m'n hart vast maar was niet nodig want hij had blijkbaar geen zin om verder te zoeken :grin:
boos om mn weed en blij om mn dots konden we eindelijk de zaal binnengaan, beetje triest door het vooruitzicht om zonder joint te moeten gaan slapen.
voor twintig euro entree had ik echt veel beter verwacht, de dj's waren teleurstellend, niet veel volk en nergens drugs in de zaal dus dooie boel, 2euro voor bier, geluid viel af en toe uit dus wij staan ons zo'n beetje te vervelen als plots mijn maat zegt, hé, gaan we eens impulsief doen?
tuurlijk zeg ik en we droppen er elk twee, na een uurtje ofzo begon ik wel wat binnenpretjes te krijgen maar lang niet zo sterk als de dag ervoor, was enigzins wel te verwachten. rond een uur of vier waren we het beu dus vertrokken, en doordat het uur veranderde moesten we nog een uur of drie zien te vullen voor onze eerste trein, dus het stad ingetrokken opzoek naar paf.
we kwamen op een brug waarnaast er struiken stonden dus vol enthousiasme duwde ik mijn nietsvermoedende vriend over de reling en ik er schaterlachend achter, had de afstand ietsje verkeerd ingeschat want drie meter lager kwamen kwamen die o zo zacht uitziende struiken toch nog redelijk hard aan. :flushed: leve de verdovende effecten van alcohol :beer:
een tijdje later zagen we een reuzerad en we begonnen te klimmen maar lsd en afstand gaat niet zo goed samen dus na enkele uitschieters besloten we om maar terug naar beneden te gaan. daar stond een kermiswagen en omdat we nogal wat opgekropte woede hadden vanwege onze weed besloten we om wat rond te neuzen en een kraan open te zetten in een van de wagons. we kregen dorst dus we gingen een biertje zoeken. na een uur of twee doelloos dwalen, gieren en lachen en geen bier gevonden te hebben merkte mijn maat dat hij z'n gsm kwijtwas. dus de hele weg teruggekeerd (ondertussen zeikte het water al uit de wagon :mrgreen: )tot aan de brug en ja hoor, daar lag z'n telefoon nog in de struiken :)
aan het station vonden we eindelijk bier en op het perron zat een dronkaard die er veel te rijk uitzag naar ons gedacht dus toen ie even wegging naar het wc en zijn valies achterliet zag ik mijn maat gniffelen en ja hoor, daar verdween de valies onder de trein :grin: waarna de dronkaard zeker tien keer weg en weer liep langs de trein, constant in zn eigen babbelend tegen z'n tas, ik kwam niet meer bij van het lachen..
toen we eindelijk op de trein konden kreeg ik weer dorst dus ik ga weer naar de automaat achter een pintje, ik draai me om en jawel, daar zie ik de trein wegrijden, met mijn maat erop en mijn rugzak. balen
mn maat lag te slapen dus die kon ik niet bereiken, gelukkig had ik enkele minuten later nog een trein. deze genomen en juist voor brugge kon ik mijn maat toch nog bereiken om te zeggen dat hij in brugge moest afstappen en mijn rugzak meedoen.
aangekomen in brugge, nergens geen maat te bespeuren. die was weer in slaap gevallen dus en nam zijn telefoon niet meer op. lopen naar de stationchef om te zeggen dat ze de trein moesten bellen. ondertussen redelijk aan het trippen en een verward verhaal verteld aan die gast, die wist me te zeggen dat de trein al op weg was naar brussel en dat het nog twee uur zou duren tot mijn maat terugwas. :rolleyes:
ondertussen was mijn batterij plat dus kon niemand meer bereiken. na lang zoeken kon ik iemands gsm gebruiken en kon ik hem bellen, gelukkig nam ie op en was bijna terug in brugge. eindelijk, eindelijk konden we de trein naar huis nemen, ondertussen was het kwart na 7
bij ons thuisstation gekomen wil ik mijn fiets opendoen en ja hoor, ik vind mijn sleutel niet meer. evenals mijn ipod :rolleyes: :flushed: :mrgreen:
dus opnieuw vertrokken naar oostende om 7U45 en mijn ipod maar niet sleutel gevonden in de struiken, vol vreugde sprong ik tegen mijn maat waardoor we weer de struiken invielen en er een tak in mijn nek zak. blijkbaar nog redelijk diep want toen ik me lostrok kraakte de tak af :mrgreen:
na nog een parkeerautomaat omver geduwd te hebben namen we de trein terug en na nog drie kilometer naar huis gelopen te hebben kon ik me om tien uur sochtends eindelijk in de zetel gooien :hearteyes:
omdat het al zo laat was besloot ik om gewoon wakker te blijven , wat nog redelijk raar was na een uitwerkende trip en drank :tongueout:
raar weekendje :mrgreen:

qinn

Bewuste gebruiker
Dus had je vrijdag lsd gedaan en die zaterdag ernaa?

Ik dacht juist dat dat niet ging... omdat je net als bij paddo's een tolerantie opbouwd en je ongeveer 1 week moet wachte voor dat je het weer gebruiken kan... :confused:

:wave:

slunse

Bewuste gebruiker
is juist hoor, de zaterdag was het effect heel wat minder, duurde langer voor het opkwam maar op een gegeven moment doet de lsd toch z'n werk hoor :) weliswaar minder heftig, maar toch

qinn

Bewuste gebruiker
slunse zei:
is juist hoor, de zaterdag was het effect heel wat minder, duurde langer voor het opkwam maar op een gegeven moment doet de lsd toch z'n werk hoor :) weliswaar minder heftig, maar toch

Raar dan... :confused:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
slunse zei:

Lachen report Slunse,weer een zot weekend gehad heheh..
Lsd kickt er altijd wel in zelfs na een dag,welliswaar wat minder maar als je iets meer neemt sta je nog raar te kijken soms.

slunse

Bewuste gebruiker
ja inderdaad, ik bleef de hele tijd ontkennen dat ik tripte tegenover mezelf maar toch had ik visuals, ik verstond me er niet aan :mrgreen:
pas toen ik me erop betrapte dat ik nog tegen mijn maat aan het spreken was toen die op een andere trein zat besefte ik dat er toch iets niet klopte, wat weer zorgde voor een lachkick die nog versterkt werd door een trein vol gabbers om 6u sochtends die allemaal verbaasd zaten te kijken waarom ik in mn eentje zat te gieren van het lachen :d
twas een vreemd weekendje :)
juist weer 5gram methylone toegestuurd gekregen en portie truffels dus volgend weekend word ook wel weer kicken hoop ik :)
nu nog hopen dat ik snel nieuwe lsd krijg :wink:

shiva

Belezen gebruiker
oostende was zalig en tripping hahah
vrijdag in da bos vond ik het ook nog fijn zijn zo aan de autostrade gekomen komt zo'n auto man wat moet die niet gedacht hebben was zeker ook beetje verdwaalt komt die daar aan de rand van het bos 4 mannen tegen die daar lopente gieren van het lachen héh

RaDKiLL

Newbie
Zal een heftige trip geweest zijn.
Maar ff een vraagje, word je altijd zo zielig als je in een trip zit?
Ik bedoel, je vriend over de railing flikkeren, inbreken en een kraan openzetten, tas van een zwerver onder de trein gooien, parkeerautomaat omver geduwd....
Kan aan mij liggen, maar stoned of niet, don't touch OPP.

qinn

Bewuste gebruiker
Euhm, meestal in een trip bepaal je zelf wat je doet.
en als je zin hebt om dat te gaan doen dan doe je dat toch?

Mij zul je nooit zulke dingen zien doen.

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
nee, je weet nog best wel wat je doet. en iemand over de railing flikkeren? beetje nep idd.. ligt in jezelf denk ik. ik kan ook best zielig zijn als ik trip, maar ik doe nooit mensen pijn. het is dan eerder dat ik niet meer kan lopen en over de straat ga rollen ofzo.. ziet er ook zielig uit.. zeker met van die opgefokte pupillen..

shiva

Belezen gebruiker
fack dat is dus niet zielig é onder die railling lagen van die mega zachte struiken dus dat is nog dikke fun ook om daar in terecht te komen.
en ja wie van jullie geeft er geen vernielzucht in zich de een al wat meer dan de andere é. je betaalt genoeg aan vadertje staat dat je het ook maar eens mag vernielen vind ik.
en ja als die woonwagens gewoon dicht zijn maar niet opslot tjah dat is er dan ook om vragen é der zitten sloten op de deur dus gebruik ze en als je het niet doet dikke pech als ik passeer

Frisko

Badass junkie
shiva zei:
fack dat is dus niet zielig é onder die railling lagen van die mega zachte struiken dus dat is nog dikke fun ook om daar in terecht te komen.
en ja wie van jullie geeft er geen vernielzucht in zich de een al wat meer dan de andere é. je betaalt genoeg aan vadertje staat dat je het ook maar eens mag vernielen vind ik.
en ja als die woonwagens gewoon dicht zijn maar niet opslot tjah dat is er dan ook om vragen é der zitten sloten op de deur dus gebruik ze en als je het niet doet dikke pech als ik passeer
en dan hoop ik dat ik degene ben die jij tegenkomt als je binnenkomt in die woonwagen.dan sloeg ik je kop tot murf en dumpte ik je ergens in de sloot :wink: :rolleyes:

shiva

Belezen gebruiker
tjah maar er zat niemand in dus konden we lustig ons plezier beleven éµ
maar wat geeft dat nu nog met het trip report temaken

qinn

Bewuste gebruiker
Ik snap egt helemaal niet dus wat er nou leuk is aan dinge vernielen :confused:

is tog nergens voor nodig ofwel dan? :confused:

Frisko

Badass junkie
qinn zei:
Ik snap egt helemaal niet dus wat er nou leuk is aan dinge vernielen :confused:

is tog nergens voor nodig ofwel dan? :confused:
idd
tot ze je eigen eigendom eens kapot maken,kijken of je het dan ook nog zo leuk vind... :rolleyes: :angry:

Frisko

Badass junkie
qinn zei:
Ze komen nog wel een X de verkeerde tegen :rolleyes:
ikzelf heb ook veel bij de plieisie gezeten voor afbraak van eigendommen(maar dit was toen ik nog een snotbel was)
door drugs ben ik eigenlijk rustig geworden tegenover vroeger(adhd)
mag er nu niet meer aan denken van dingen af te breken waar mensen zo lang voor werken...(nu weet ik zelf hoe hard ik moet werken voor mn geld en hoe snel het weer terug uitgegeven is) :) :rolleyes:

rocka

Experimenterende gebruiker
RaDKiLL zei:
Zal een heftige trip geweest zijn.
Maar ff een vraagje, word je altijd zo zielig als je in een trip zit?
Ik bedoel, je vriend over de railing flikkeren, inbreken en een kraan openzetten, tas van een zwerver onder de trein gooien, parkeerautomaat omver geduwd....
Kan aan mij liggen, maar stoned of niet, don't touch OPP.

Als het aan mij ligt doet die dat ook terwijl die nuchter is :rolleyes: :P

slunse

Bewuste gebruiker
hehe, die maat verdient het wel om af en toe over een railing geflikkerd te worden :mrgreen: had hij hetzelfde met mij gedaan had ik er ook mee gelachen. elkaar een kloot afdraaien vinden wij nu eenmaal grappig.
ten tweede. dat was geen zwerver, dat was een rijke dronkaard. zwervers hebben geen lacoste valiezen met tennisraketten in. als hij zo stom is om z'n gerief op een perron achter te laten tussen een heleboel dronken gasten is dat dikke pech voor hem. moet hij maar zorgen dat hij niet zo wasted is dattie niets meer van de wereld beseft. uiteindelijk heeft ie z'n zak nog teruggevonden, so what's the big deal. niets gebeurd en wij hebben eens goed kunnen lachen.
wat die wagens betreft, beter dan dit kan ik het niet verwoorden
shiva zei:

die parkeer automaat.. mjah. had die eens wat beter in de grond gezeten.. :mrgreen: en had die lieve politie eens onze weed niet afgenomen zaten we misschien niet zo vol wraakgevoelens hé.
@frisko, je hebt wel een punt hoor. ik zou het ook niet leuk vinden als ze mijn eigendom kapot maken. daarom zorg ik ervoordat het gewoon niet kan gebeuren, punt.
en nee hoor, dat doen we niet als nuchter zijn. dan gaan we veel grondiger te werk :P

wat is jullie probleem eigenlijk? is er iets kapot van jullie? neen. Do not complain about anything to which you need not subject yourself.
stelletje moraalridders

shiva

Belezen gebruiker
amai als ik dat hier zo lees zijn het hier allemaal engeltjes niet waar?
jullie lopen mooi tussen de lijntjes en gaan er nooit te buiten of zo
strange world

RaDKiLL

Newbie
Zo lust ik er nog 10?

Dus jij wil beweren dat men geen kans krijgt iets van jou kapot te maken?

Zeker geen eigen auto? Of parkeer je die standaard in een bouwkeet waar je ook gaat?

Punt is gewoon dat het jammer is dat hij de neiging krijgt dingen te slopen als hij een trip heeft.
Of het nou voor je neus ligt of niet, gewoon niet aan andermans spullen komen.
Ga desnoods naar huis en breek je kamer af.

En moraalridder is meteen de situatie in het extreme trekken. Iedereen heeft wel eens iets gedaan in zijn leven waar hij niet trots op is, maar om dat bij iedere trip te doen (niet gezegd dat dat daadwerkelijk het geval is!) gaat mij wat ver.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Niet zo druk maken allemaal,gewoon wat kwajejongens streken op acid,is weer eens wat anders dan bloemetjes en bijtjes bewonderen in het hoge gras...

Al moet ik erbij zeggen dat ik het wel zou laten om zo uit de ban te gaan op acid,stel je voor dat je wordt opgepakt en in een cel gegooid met je acid hoofd,dan ga je pas echt trippen.

Zal de alchohol wel zijn geweest.. :wink:

slunse

Bewuste gebruiker
geen auto. ook geen eigen fiets. dus nee, geen kans.
tss. die neiging komt niet door trips. maar door kutflikken die m'n weed rippen en pinten die twee euro kosten. alhoewel. was ik nuchter geweest had ik wsl hetzelfde gedaan. aard van het beesje zeg maar.
en oja, laat ik m'n eigen kamer afbreken, dolle pret. nee dus. geeft niet zo veel voldoening als je achteraf de boel moet opruimen

zommes

Badass junkie
Vette report man, wel jammer van de verliezen. Maar je leeft nog. Zo'n fietssot krijg je wel weer open en mooi dat je die iPod terug hebt gevonden.

Maar inderdaad niet zo huilen mensen, het leven is nou eenmaal een kwestie van eten en gegeten worden :tongueout: Zo snel oordelen vind ik veel zieliger.

c&m

Belezen gebruiker
slunse zei:
ja inderdaad, ik bleef de hele tijd ontkennen dat ik tripte tegenover mezelf maar toch had ik visuals, ik verstond me er niet aan :mrgreen:
pas toen ik me erop betrapte dat ik nog tegen mijn maat aan het spreken was toen die op een andere trein zat besefte ik dat er toch iets niet klopte, wat weer zorgde voor een lachkick die nog versterkt werd door een trein vol gabbers om 6u sochtends die allemaal verbaasd zaten te kijken waarom ik in mn eentje zat te gieren van het lachen :dtwas een vreemd weekendje :)
juist weer 5gram methylone toegestuurd gekregen en portie truffels dus volgend weekend word ook wel weer kicken hoop ik :)
nu nog hopen dat ik snel nieuwe lsd krijg :wink:

Whahaha ,Ik had gewoon mee gaan zitten lachen ..lol

Jeller

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
slunse zei:

Lachen report Slunse,weer een zot weekend gehad heheh..
Lsd kickt er altijd wel in zelfs na een dag,welliswaar wat minder maar als je iets meer neemt sta je nog raar te kijken soms.
idd, maar bepaalde dingen in de trip is er niet meer..
het visuele, de euforie en de energie is er nog allemaal, maar de verwardheid enzo is veel minder.. maar dat komt mss omdat je nog maar net getript hebt en de tripwereld nog goed verstaat :tongueout:

trouwens gasten.. allemaal zo neuten omdat ze eens iets kapotgemaakt hebben.. is tenminste wat anders dan die saaie xtc trip reprots die over liefde, knuffels, vriendschap, bla bla bla gaan en waar er niets in gebeurd..

als er één ding is dat mij een spontane glimlach geeft zijn het een paar zatte acidheads die eens goed over de schreef gaan :rock:

Gozur

Newbie
kut streek van die wagon en water en kut streek van die tas van de zwerver
het zou je zelf maar overkomen dat 2 idioten je kleren voor de trein gooien of dat ze je inkomen onder water zetten erg triest
:rolleyes:

slunse

Bewuste gebruiker
inderdaad. desorientatie en mindfucks waren serieus geminderd, goeie verklaring trouwens. je herinnert je idd nog hoe je ermee omgaat enz

triest hé. echt, hang me aan de schandpaal aub en verlos me uit mijn triestheid

shiva

Belezen gebruiker
Gozur zei:
kut streek van die wagon en water en kut streek van die tas van de zwerver
het zou je zelf maar overkomen dat 2 idioten je kleren voor de trein gooien of dat ze je inkomen onder water zetten erg triest
:rolleyes:

zal ik nooit tegen komen dat ze men valiezen gaan onder trein smijten
loop namelijk nooit te brabbelen op station met zatte kloten en laat men valiezen ook nooit achter, en zal ook nooit homeless worden
heb waardigheid

Bovenaan