• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2x lsd,

Jeller

Badass junkie
alsof iedereen zo'n heilige is op drugs :rolleyes: ..

als er één ding leuk is aan acid is dat je er niet zo'n watje van wordt, één van mijn favoriete bezigheden is dan met andere mensen hun kop lachen, omdat hun hoofd dan net een karikatuur is.. vooral die pillenhoofden lijken dan rechtstreeks te komen uit 1 of andere horrorfilm :grin:

denk nu niet dat ik dan zo'n mega-eikel ben, want ik zit dan minstens evenveel mijzelf uit te lachen met hoe ik dan dans en wat ik allemaal niet denk enzo :beer:

shiva

Belezen gebruiker
nobody is an angel on drugs
kejt

@jeller idd mensen uitlachen is nog het fijnste van al en met jezelf lachen is dan ook wel nog fijn
infeite met alles lachen zoals de sterren die heen en weer schieten in de lucht alles is GRAPPIG

Jeller

Badass junkie
op boom festival was ik eens aan het wachten op een maat die beetje verderop een pitta was gaan kopen en ik moest echt veel te veel lachen met al die mensen rond mij en dan moest k nog meer lachen om het feit dat al die mensen wel een raar gedacht van mij moeten hebben omdat ik gewoon in mijn eentje het stond te besterven om niets :grin:

bijkomend nog eens dat de pittavrouw mijn maat aan het negeren was en dat die daar redelijk gefrustreerd van werd.; toen heb ik mijzelf toch even moeten beheersen :wave:

slunse

Bewuste gebruiker
beheh jeller ik herken mezelf wel nog in u :grin:
woon je toevallig ergens in oostvlaanderen anders kunnen we eens samen gaan lachen é

slunse

Bewuste gebruiker
vroeger wel nog enkele leuke goatjes gedaan in m'n pilleperiode, maar kzit nie echt in da milieu. en een paar maten waarmee dak vroeger ging komen nu nie veel meer buiten, dus 't komt er nie echt meer van.
alhoewel da 'k wel nog goestig eb om da nog een keer tedoen. zijn er soms gene in de week want de zaterdag is meestal moeilijk

Bovenaan