• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2x truffelen in 1 week, creepy ...

JamieT

Newbie
Personen : A, B, C, D (goede vrienden)
F (vriendin van B)

De zomer was aangebroken en we waren klaar om 3 weken lang onze heerlijke vakantie te vieren, hierbij moet ik natuurlijk vermelden dat het nu iets langer dan een jaar geleden is en het zaken betreffende drugsgebruik en de kijk hier op wel enigszins veranderd is, maar dat leg ik zometeen nog wel uit :P

De vakantie was natuurlijk langer dan 3 weken maar ‘A’ was 3 weken alleen thuis in een groot huis met een heerlijke tuin. In de 2e week die inmiddels was aangebroken gingen we dan eindelijk weer truffelen, dit hadden we de 2 zomers ervoor ook al gedaan en dat was dusdanig goed bevallen dat we nu met de sterkere soort aan de slag konden :grin: … alleen weet ik de naam niet meer haha.

We hadden afgesproken dat we zaterdag gingen spacen, maar dat ging onverwachts niet door omdat ‘D’ niet meer kon. Maar dit kon A en mij niet stoppen want we hadden simpelweg te veel zin. C en B wilden niet mee doen zonder D.

Tijd voor het echte werk!

A en ik hebben het ’s middags ingenomen, waarschijnlijk rond een uur of 3 en toen was het wachten begonnen, toen we hem langzaam begonnen te voelen zaten we in de tuin met bf een beetje te chillen. Alles werd leuk en grappig zoals de vorige keren alleen zaten we nog in een lichte vlaag natuurlijk, f begon ons te filmen en zorgde ervoor dat a en ik naar binnen werden gejaagd.

Binnen gingen een film kijken waar ik geen keuze in heb gehad, gewoon, omdat ik er niet bij was. Dit bleek een Sherlock Holmes film te zijn waarin Holmes zijn acties ver vooruit ziet, de setting is vrij donker met veel actie. Maar voordat de film überhaupt was opgestart lach ik al op de grond bezeten van het lachen, in mijn hand had ik een usb kabel, helemaal verstrikt om mijn armen. In kon vlak over de vloer kijken en zag toen overal kleine beestjes lopen (geen vieze beestjes), wat gewoon stofjes waren. Alles was helemaal geweldig!!

Dit gevoel van gelukzaligheid heb ik slechts 1 andere keer ervaren, maar dat is korter geleden met een xtc combo.

Zo heerlijk als dat het korte momentje is geweest, zo hard ging de sfeer daarna omlaag. Het was A die mijn naam zei waarop ik hem aankeek en hij een brakend gebaar maakte en naar de wc vluchtte. Alle kleuren in de kamer werden donker en het was buiten ook opeens al nacht, terwijl het nog licht was toen we naar binnen gingen. Ik ging vervolgens bij A kijken wat er aan de hand was en nog voordat ik er was kwam die de wc uit en vertelde me dat alles goed was en dat het maar een beetje was, ‘’de truffels waarschijnlijk’’.

De onaangename donkere sfeer bleef aanwezig en het was verre van aangenaam. Ik besloot maar weer naar de bank te gaan om rustig te zitten en het gevoel weer om te draaien, maar de film was inmiddels ook al een tijd bezig. en zoals ik eerder al had verteld was het geen vrolijke film en werd het steeds enger in de kamer. Hier begonnen de moeilijkheden met b en f omdat ik die film absoluut niet kon zien en zij hem wel af wilden kijken, ze vonden ook dat ik onzin praatte en maar gewoon naar buiten moest.

Ik begon dus samen met A een betere plek te vinden, maar we voelden ons heel erg opgesloten in het huis en dat was echt een kut gevoel, waar we ook gingen ik kon die donkere vibe gewoon voelen, toen viel mijn oog op een foto van A, ik hallucineerde dat hij een tovenaar was en het voelde alsof die mij over ging nemen.

inmiddels moest ik al een tijd lang pissen en ging ik het klusje waar ik tegenop zag klaren (ik dacht dat het pijn ging doen) ik ging op de wc zitten en vrijwel meteen begonnen de muren op me af te komen, ik kreeg een verstikkend gevoel en kwam voor mijn gevoel nog maar net op tijd de wc uit.

Nu hadden we het ergste gehad en begonnen de vlagen in kracht af te nemen. We gingen buiten praten en voelde telkens de vlaag tegelijkertijd. we begrepen elkaar echt bizar goed, telkens als je iets dacht of voelde kon je de ander aan kijken en het knikje krijgen dat bevestigde dat hij precies hetzelfde voelde of dacht, ook begrepen we de rest van de wereld trouwens :wink:

We hebben de rest van de avond aan de eettafel doorgebracht met veel jointjes en meer dan genoeg gespreksstof.

5-6 dagen later … op een grauwe dag.

Ik werd om 3 uur ’s middags wakker na een avond met veel drank en wiet en besloot maar eens ontbijt te gaan maken, maar helaas, alles was weer op. Hierop besloten D en ik naar de stad te gaan voor wat eten en wiet. Eenmaal in de stad aangekomen zegt D dat ze vandaag eigenlijk wel willen truffelen en na heel veel twijfel hebben A en ik ook maar weer een portie gekocht, wel een andere soort dit keer. Door de verrassing van het truffelen ben ik natuurlijk vergeten om naar de winkel te gaan.

Ditmaal besloten we niet thuis te zitten maar op een stukje natuur, omdat we vorige keer zo’n opgesloten gevoel hadden. Niet lang nadat ik was opgestaan begonnen we ze te eten en begon het volgende avontuur.

Ik voelde me best wel lang goed en dacht vrij weinig van de truffels te merken omdat we het kort geleden ook gedaan hadden, maar het werkte zeker wel! het kwam alleen wel veel langzamer opzetten en maakten mij een beetje wazig, maar meer ook niet.

Toen realizeerde we ons dat we eigenlijk nog iets moeten eten en dat gingen we dan bij B ophalen. Totaal vergeten dat hij de dag ervoor onzettend boos was weggegaan en dat herinnerde ik me weer toen de deur open ging… De donkere kleuren waren weer terug en kwamen ditmaal uit B zijn huis dus vluchtte ik snel de hoek om. Niet veel later gingen we weg omdat het eigenlijk toch wel een slecht idee was :tongueout:

Het volgende briljante idee was om naar de zogeheten ‘graskuil’ te gaan waar we lekker naar de sterren konden kijken (dit was ongeveer 7 km lopen en het was bewolkt) …

Het was een hele interessante tocht waarin ik telkens van mijn handen schrok, en de schaduw kwade krachten beheersten en telkens de veiligheid bij A opzocht. we hadden rare theorieën over dat we op een andere wereld zaten, niet onbekend met voodoo, magie en dat soort shit.

De tocht kwam uit op een steile donkere weg door het midden van het bos (dicht bij ons doel bleek achteraf) hier besloten we om te keren omdat het te spooky werd. Maar eerst gingen we in een cirkel zitten en een paar jointjes roken, hierna is het op de terugweg nog een beetje raar soms maar niks ergs meer, de terugtocht naar huis vanaf dat we uit het bos waren was wel chill en kon je de jonko maar niet los laten :grin:

Conclusie : De 1e keer was heel heftig waarin het eerste deel heel leuk was en het tweed deel heel kut en bij de 2e keer was het best wel mild maar tegelijkertijd wel eng, raar en niet leuk! Ik besloot ook dat ik hierna geen truffels meer ging doen maar begin de laatste tijd wel weer zin te krijgen en denk nu ook meer ervaring te hebben met drugs en psychedelics over het algemeen.

Hoop dat het verhaal niet te lang is… het is ook erg lang geleden dus er missen wel grote stukken, maar de belangrijkste dingen heb ik opgeschreven.

Jamie

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Leuk report hoor ^^ Bizar dat de tweede keer alles net zo donker enzo werd als bij de eerste keer! Maar de tweede keer was wel beter dan de eerste, of niet? Of gewoon anders?

En je hebt een coole username :wink:

JamieT

Newbie
de 2e keer was minder heftig, maar leuker zou ik het niet noemen wannt ik heb eigenlijk geen leuke momenten beleeft, totdat die uit begon te werken en ik gewoon stoned kon worden :tongueout:

en thx haha, jij ook !

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Leuk report!

Zo merk je maar weer, bij psychedelische drugs is setting zo belangrijk! Daarom trip ik nooit met nuchtere mensen om me heen, die begrijpen gewoon niet wat er aan de hand is en wat je behoeftes zijn tijdens de trip. En dat A moest overgeven is niet zo chill, misschien moet hij er de volgende keer eens proberen thee van te zetten?

Entheogenix

Newbie
Hey!

ik denk dat je 'vrienden' wel wat meer rekening met je hadden kunnen houden de eerste keer toen je je slecht voelde bij de lading van die film. Het is op dergelijke momenten echt belangrijk dat je er voor elkaar bent. Verder een leuk rapport!

groetjes :wave:

Bovenaan