2x van 220mg

Balablaj

Newbie
Hoi,
Morgen staat er weer een festival voor de boeg. Dit maal heb ik er 2 van 220mg meer dan zat toch?
Start van 13:00 uur tot 23:00 uur als ik om 17:00uur halfje begin en daarna kwartjes komt t wel goed toch?

Zeehond

Badass junkie
Hoi,
Morgen staat er weer een festival voor de boeg. Dit maal heb ik er 2 van 220mg meer dan zat toch?
Start van 13:00 uur tot 23:00 uur als ik om 17:00uur halfje begin en daarna kwartjes komt t wel goed toch?
Waar heb je het over? Mdma ?

Lees het handboek. Genoeg info hier en onnodig om voor zo’n vraag een nieuw topic aan te maken.
440mg is sowieso veel te veel.

Dirkdirk

DF-koning
Paracetamol? Je kan tot de 1000mg hoor ouwe boef!
Ik vind 'm leuk, maar pas wel op dat sommige mensen dit serieus gaan nemen. Het gaat overduidelijk om MDMA. als ze 220 zijn en je neemt een halve, en daarna bij eventueel met kwartjes dan kan je het vrijwel niet beter doen.

Nihilist88

Badass junkie
Dus van 13u-17u niks en dan tussen 17u-23u, op een tijdspanne van 6u, 440mg XTC, da's gewoon te veel en echt zoveel meer kans op kater.

Het stapelen van XTC heb ik never gesnapt, da's toch gewoon 1 x goeie dosis en gaan. Vind ik 3mmc, 3fa,...beter om te stapelen.

Specaking

Newbie
Ik zou het bij 1 a 1.5 pil houden en dat niet al te veel verspreiden in kwartjes. Meer dan dat gaat je alleen maar wat meer energie geven maar geen xtc gevoel dus daar heb je niks aan. En daarna ga je je echt kut voelen.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
1 pil is eigenlijk al teveel.. Stelregel is een beetje 1 tot max 2mg per kilogramlichaamsgewicht.

En heb even je topic verplaatst met dank aan een oplettende forumlid 💪

Bovenaan