2x xtc in 2 maanden

stm92

Newbie
Hey guys! Ik twijfel even wat ik zal doen en misschien hebben jullie een tip. Volgend weekend is Lowlands en ik zit er aan te denken om xtc te gebruiken. Nu staat er in oktober ook een ADE feestje op de planning. Ik hoef op Lowlands niet heel hard te gaan omdat ik ook van de rest van het festival wil genieten en niet zo’n kater wil hebben.

Als ik op Lowlands nu het hou bij iets meer dan een kwartje (bij enkel een kwartje merk ik dat ik er net niet écht lekker in kom) werkt het spul bij ADE dan nog wel zoals ik graag zou willen of kan ik beter kiezen voor 1 van de 2 feestjes?

Ik ben namelijk een beetje bang voor de tolerantie want het is elke keer zo ontzettend fijn haha

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Ik doe het zelf maximaal 1 keer per jaar omdat het spul met je serotonine prutst. Je serotoninevel is veel lastiger weer op normaal pijl te krijgen dan bijvoorbeeld dopamine. Daarom ben ik een liefhebber van speed voor vaker.

Volgens mij kan je wel een keertje mdma nemen na een vorige keer 2 maanden geleden.

In de jaren negentig heb ik het een jaar lang bijna elke week gebruikt en heb daar gelukkig geen langdurige schade aan overgehouden. Wel een tijdelijke vrij heftige depressie en het spul werkte niet meer zo fijn.

Bovenaan