2x70=140?

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik vroeg me af, of je hetzelfde voelt als je 2 pillen van 70mg neemt als als je 1 pil van 140 mg neemt. Er is mij verteld dat 1 pil van 140 mg harder inslaat, omdat het bindmiddel meer tegelijk loskomt en dat de MDMA tegelijker gaat werken. Beetje fabelachtig verhaal, maar goed.
Ik ben meer op zoek naar ervaringen van mensen die vinden dat 2 tikkels gelijkstaan aan ééntje van dubbele waarde of juist niet. Feitelijke informatie wordt natuurlijk ook op prijs gesteld! alvast bedenkt!

Jeller

Badass junkie
zal je niet veel verschil van merken hoor..

dan kan je ook stellen dat het effect van een grote en kleine pil met evenveel mdma in een verschillend effect zouden moeten hebben

J0rrit

Badass junkie
Ik denk dat die ene van 140 harder inslaat omdat die eerder is opgelost en dus sneller gaat werken en dan harder klapt.

Flut

Belezen gebruiker
Yep lijkt me ook, maar tis net zoveel mdma, 't zal niet veel verschillen maar ik sluit me bij darkscope aan.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik heb het idee dat hij met 2 kleine gedoseerde meer afgeeft. Gezien dat je lichaam moet verteren, met twee meer oppervlakte om te verteren dus meer tegelijk opnemen?? Als dat zo zit weet ik ook niet of je er feitelijk wat van merkt.

disaster

Bewuste gebruiker
Ik denk ook dat die van 140mg MDMA harder inslaat. De eerste dosis, is meestal de beste dosis. Hiermee bedoel ik dat de pillen die je erna gebruikt wat minder werken.

Bovenaan