3 cmc en visuals

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Benieuwd of iemand dit al ondervonden heeft…

setting: thuis, gezellig
Wie? Ik en mijn man
Wat? 3CMC

gezellige nacht gehad, eens zonder extreme intieme toestanden. Waar ik best tevreden om ben want ik associeerde gebruik met extremen…

effecten: net ietsje anders dan wat ik gewoon ben.
- zalige tinteling over hoofd
- praatkick
- love-gevoel
- best rationeel denken (normaal ben ik dan overthinker
- gesprekken waren op einde vd nacht nogal incoherent 😂
Maar wat mij meeste verraste : VISUALS
slechts meegemaakt met xtc: heldere kleuren enzo.. maar nu dus ook…
=> aura’s zien, huisdieren zagen er vreemd/grappig uit, vormen bewogen… ik vond dit zo magisch…

nu mijn vraag; maakte dat nog iemand mee?

Fisherman's friend

Badass junkie
Cmc gaat je geen visuals geven, tenzij je heel wat grammen wegwerkt, maar dat heeft meer met paranoia te maken.
De kans bestaat dat er een andere stof bij gezeten heeft.

Zowiezo even laten testen (ojee gaan we weer) om zeker te weten of er iets anders bij zat.

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Cmc gaat je geen visuals geven, tenzij je heel wat grammen wegwerkt, maar dat heeft meer met paranoia te maken.
De kans bestaat dat er een andere stof bij gezeten heeft.

Zowiezo even laten testen (ojee gaan we weer) om zeker te weten of er iets anders bij zat.
Kweet het… testen testen testen… enkel jammer dat het in België niet/amper kan eh..

Neo-Shulginist

Badass junkie
Van 3-CMC zou je inderdaad eigenlijk geen visuele effecten verwachten. Het zou kunnen dat zulke effecten ondergerapporteerd zijn en dat jij er mogelijk extra gevoelig voor bent. Maar het zou ook verklaard kunnen worden door vervuiling inderdaad. De cathinones die nu rondgaan zijn vaak van abominabel slechte kwaliteit met veel vervuilingen, grondstoffen, oplosmiddelen en drugs die er gewoon echt niet in horen te zitten. Daarnaast kan cannabis inderdaad licht visuele effecten veroorzaken. Dus waar het aan ligt is nogal speculeren. Maar fijn dat je het als aangenaam hebt ervaren :wink:

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Van 3-CMC zou je inderdaad eigenlijk geen visuele effecten verwachten. Het zou kunnen dat zulke effecten ondergerapporteerd zijn en dat jij er mogelijk extra gevoelig voor bent. Maar het zou ook verklaard kunnen worden door vervuiling inderdaad. De cathinones die nu rondgaan zijn vaak van abominabel slechte kwaliteit met veel vervuilingen, grondstoffen, oplosmiddelen en drugs die er gewoon echt niet in horen te zitten. Daarnaast kan cannabis inderdaad licht visuele effecten veroorzaken. Dus waar het aan ligt is nogal speculeren. Maar fijn dat je het als aangenaam hebt ervaren :wink:
Van wiet nog nooit visuels gehad.. mss de
Combo? En zoals je zegt… wat zat erin…

Neenee we gaan niet speculeren 😉 wou gewoon eens zien of er nog dat hebben gehad 🙃

Neo-Shulginist

Badass junkie
Van wiet nog nooit visuels gehad.. mss de
Combo? En zoals je zegt… wat zat erin…
Ja van een hoge dosis cannabis kan je zeker visuele effecten ervaren. En bij de combi met psychedelica of serotonerge middelen wil het ook wel eens het een en ander versterken inderdaad.

Neenee we gaan niet speculeren 😉 wou gewoon eens zien of er nog dat hebben gehad 🙃

De tripreports van 3-CMC die ik lees reppen dus verder niet van visuele effecten :wink:

Bovenaan