3 cmc rommel.

just dude

Experimenterende gebruiker
5 keer gedaan, vandaag 2 de dag wakker op 3 cmc zware kater. op zilver papier gedaan hoopte op beter effect. nu biertjes diazepam pyrazolam en hopelijk wat slaap vanavond.
hoofd is leeg, is voor niks goe dikke baren na 5 min uitgewerkt ook bommetjes. dweilen met de kraan open. meest brakke zonsondergang op en avond ooit. en iedereen die dit leest have a nice evening.

Dirkdirk

DF-koning
5 keer gedaan, vandaag 2 de dag wakker op 3 cmc zware kater. op zilver papier gedaan hoopte op beter effect. nu biertjes diazepam pyrazolam en hopelijk wat slaap vanavond.
hoofd is leeg, is voor niks goe dikke baren na 5 min uitgewerkt ook bommetjes. dweilen met de kraan open. meest brakke zonsondergang op en avond ooit. en iedereen die dit leest have a nice evening.
1. 5 keer herhaald.
2. Op zilverpapier gedaan. Vraag ik me af, wat op zilverpapier gedaan, heb je het lopen chinezen (op zilverpapier van onder verhitten en opzuigen met een rietje)? Dat kan helemaal niet en is ontzettend dom. Er komen allerlei nieuwe schadelijke stoffen vrij bij deze manier van inname.
3. Bier erbij drinken.
4. Pyrazolam erbij nemen.
5. Bommetjes nemen.

:hand1: 5 punten. Maar het is allemaal de schuld van die vervelende 3-cmc en niet jezelf.

Dirkdirk

DF-koning
Oh @Dirkjan , niet zo zoo snel een beschuldigende vinger.
Ik wijs TS gewoon op de feiten. Ik ben geen heilig boontje maar ik heb nooit 3-cmc gechineesd of raar opgekeken wat een drug met mij deed. Ik doe namelijk onderzoek naar wat ik in mijn lijf stop. Ik heb de nodige binges gehad maar daar heb ik nooit vraagtekens bij geplaatst.
Kan ook gewoon karma zijn.
There is no such thing as karma. There are stupid things and stupid people. Soms krijgen de mensen die het slechtste doen en het slechtste met de wereld voor zich hebben de beste dingen en het meeste geluk. En soms krijgen die gene met de puurste bedoelingen de beste intenties niets meer dan ellende. Karma is wat je jezelf aanpraat omdat dit feit te pijnlijk is om te beseffen.

Bovenaan