3 daags festival + pep

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Hoi,

Ik heb binnekort een 3 daags festival en wil ook elke dag gebruiken.
Mijn vraag aan jullie wat zou ik gebruikenik zit te denken aan pep omdat ik dit leuk vind en zat ook te denken eerste 2 daage. Pep en 3de dag da. Mdma

Ik zie uit naar jullie reactie ik heb zelf ook wel all een dosis in gedachte maar wil eerst julie antwoord

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ten eerste zou ik het gebruik van mdma en pep in 1 weekend ten zeerste afraden. Je kan beter 1 dag iets stimulerends doen. En de rest vullen met misschien een lichte dosis 2cb, drankjes, jointje bijvoorbeeld.

Als je het toch doet dan zou ik eerst mdma doen en de dag erna pep. Anders verneuk je je mdma ervaring.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ten eerste zou ik het gebruik van mdma en pep in 1 weekend ten zeerste afraden. Je kan beter 1 dag iets stimulerends doen. En de rest vullen met misschien een lichte dosis 2cb, drankjes, jointje bijvoorbeeld.

Als je het toch doet dan zou ik eerst mdma doen en de dag erna pep. Anders verneuk je je mdma ervaring.
Uhh nee naar mijn mening precies andersom. Eerst pep, dan MDMA. Pep verpest de ervaring als je het tegelijk doet. Je wilt niet de dip van MDMA en dan nog door de dagen erna. Sws wordt altijd aangeraden om MDMA als afsluiter te doen. Je moet het opbouwen anders houdt je het nooit vol.

Een beetje speed en MDMA in het zelfde weekend is niet erg slim, maar niet persee slechter dan veel drank/andere drugs imo.

Je kan ook altijd een wat meer stimulerende downer gebruiken ipv een echte upper (GHB, Phenibut, pregabalin bla bla bla).
Ook dan hou je het langer vol nmlk.

Beter is niet elke dag te gebruiken. Maarja ik zou het ook doen. Vergeet de downers om te slapen niet :wink:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Uhh nee naar mijn mening precies andersom. Eerst pep, dan MDMA. Pep verpest de ervaring als je het tegelijk doet. Je wilt niet de dip van MDMA en dan nog door de dagen erna. Sws wordt altijd aangeraden om MDMA als afsluiter te doen. Je moet het opbouwen anders houdt je het nooit vol.

Een beetje speed en MDMA in het zelfde weekend is niet erg slim, maar niet persee slechter dan veel drank/andere drugs imo.

Je kan ook altijd een wat meer stimulerende downer gebruiken ipv een echte upper (GHB, Phenibut, pregabalin bla bla bla).

Beter is niet elke dag te gebruiken. Maarja ik zou het ook doen. Vergeet de downers om te slapen niet :wink:
Zo zou ik het echt niet doen. Als je eerst 2 dagen pep doet slaap je sowieso heel slecht of niet. Zonde van je mdma ervaring.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Zo zou ik het echt niet doen. Als je eerst 2 dagen pep doet slaap je sowieso heel slecht of niet. Zonde van je mdma ervaring.
Ah jij neemt geen downers mee. Ik slaap altijd normaal na pep om die reden. Ik vind het enorm zonde om mn festival te verpesten door eerst MDMA te nemen. Iedereen is anders.

Snuifbeertje

Belezen gebruiker

Opdit moment is de planing
Dag 1. 3 gram pep 0.5 gram keta savonds 450 uq lsd
Dag 2. 3 gram pep 0.5 gram keta en savonds 500 uq lsd
Dag 3. 1 gram mdma 1 gram keta en 250 uq lsd. Pak dag 3 minder lsd door de versterkende werking van mdma

Oja ik drink niet en gebruik geen downers om te slapen, want het feest heefd een afterparty tot 5 uur sochtends, en daarna gaan we afteren op de camping. en dan begint het feest all weer en dat 3 keer vanaf vrijdag begin midag tot en met maandag ochtend.

Laat me jullie mening ff weten over dit schemaatje vinden jullie dit slim of niet

Torchic

Badass junkie
Dag 3. 1 gram mdma 1 gram keta en 250 uq lsd. Pak dag 3 minder lsd door de versterkende werking van mdma

Oja ik drink niet en gebruik geen downers om te slapen, want het feest heefd een afterparty tot 5 uur sochtends, en daarna gaan we afteren op de camping. en dan begint het feest all weer en dat 3 keer vanaf vrijdag begin midag tot en met maandag ochtend.

Laat me jullie mening ff weten over dit schemaatje vinden jullie dit slim of niet
Maar maak ik hieruit op dat je helemaal niet gaat slapen?

Ik lees nu de reacties van anderen en had nog niet eens zo goed gekeken na de doseringen. Maar jezus, gaat alles goed?

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie

Veel te hoge doseringen. Ben je aan het trollen of heb je geen ervaring met drugs?

Anderemaan

Wijs gebruiker

Grapje toch?

Als dit geen grap is neem ik alles terug. Dit zou niemand moeten doen, ik als heroine verslaafde vindt dit zelfs extreem zorgwekkend en onverantwoordelijk. Dodelijk zelfs, die hoeveelheden in 1 weekend.

Gewoon niet doen. Als dit een serieus plan was zou ik contact opnemen met de verslavingzorg.

Man man man, wat kan je je lichaam aan doen.. dit is de meest junkie hoeveelheden die ik ooit heb gezien. Ik hoop dat je trolt

CuriousExplorer

DF-koning
Dag 1. 0,3 gram pep 0.05 gram keta savonds 45 uq lsd
Dag 2. 0,3 gram pep 0.05 gram keta en savonds 50 uq lsd
Dag 3. 120 milligram mdma 0,1gram keta en 25 uq lsd. Pak dag 3 minder lsd door de versterkende werking van mdma

Fixed it.

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
N
Veel te hoge doseringen. Ben je aan het trollen of heb je geen ervaring met drugs?
Hierbij een beetje uitleg

Kheb zeker wel ervaring met drugs ga zozo elk weekend naar een festival en gebruik all een tijdje ongeveer 2 maal per maand drugs en speed heb ik best wel veel van nodig om effect te hebben kan met adhd te maken hebben en leven lang concerta en resistentie door regelmatig gebruik

Lsd heb ik ook meer dan genoeg ervaring mee en heb deze doseringe all vaker gebruikt en hoger ook

Ketamine ook al regelmatig gebruikt en een halve gram tot hele gram maak ik makelijk op in 20 uur hoor

Mdma poeder heb ik minder ervaring mee maar als ik xtc pillen gebruik dan heb ik het liefst van 200 mg of meer en dan slik ik hele ongeveer om de 1.5 tot 2 uur en dan maximaal 6 in 20 uur dus dat zou grofweg ook 1 gram zijn

Kan goed zijn dat niet elke dag de hele 3 gram opgaat maar weet dat ik laatst een feest van 10 uur had en toen had ik ook 1.5 gram speed op +- en een halve gram keta en en 1 xtc pil 240mg
Dus deed gewoon een schatting van wat ik dacht dat in 24 uur op zou gaan

Hopelijk is .ijn uitleg helder

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Maar maak ik hieruit op dat je helemaal niet gaat slapen?

Ik lees nu de reacties van anderen en had nog niet eens zo goed gekeken na de doseringen. Maar jezus, gaat alles goed?
Ga zozo niet helemaal slapen en heb net in een eerder bericht uitleg gegeven over de hoeveelheid

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
@Mark247 lijkt mij een prima schema als je zin heb in een psychose😵‍💫
Psychose ben ik niet zo bang voor aangezien ik mega veel ervarin met trip midelen heb en ook met deleriums dus weet het wel goed te sturen en ik heb midelen bij die je uit een bad trip halen als je het niet meer leuk vind

En er is 1 nuchter persoon bij die alles in de gaten houd

Ooh en heb net wat uitleg gegeven in een bericht over de dosering

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
N

Kheb zeker wel ervaring met drugs ga zozo elk weekend naar een festival en gebruik all een tijdje ongeveer 2 maal per maand drugs en speed heb ik best wel veel van nodig om effect te hebben kan met adhd te maken hebben en leven lang concerta en resistentie door regelmatig gebruik

Lsd heb ik ook meer dan genoeg ervaring mee en heb deze doseringe all vaker gebruikt en hoger ook

Ketamine ook al regelmatig gebruikt en een halve gram tot hele gram maak ik makelijk op in 20 uur hoor

Mdma poeder heb ik minder ervaring mee maar als ik xtc pillen gebruik dan heb ik het liefst van 200 mg of meer en dan slik ik hele ongeveer om de 1.5 tot 2 uur en dan maximaal 6 in 20 uur dus dat zou grofweg ook 1 gram zijn

Kan goed zijn dat niet elke dag de hele 3 gram opgaat maar weet dat ik laatst een feest van 10 uur had en toen had ik ook 1.5 gram speed op +- en een halve gram keta en en 1 xtc pil 240mg

Je uitleg maakt je doseringen niet minder bizar hoog en risicovol. Beter zou je dus iets aan je standaard van 'normaal' doen, ipv te proberen ons te overtuigen dat je plan gewoon oke is.

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Je uitleg maakt je doseringen niet minder bizar hoog en risicovol. Beter zou je dus iets aan je standaard van 'normaal' doen, ipv te proberen ons te overtuigen dat je plan gewoon oke is.
Hey
ik zeg nergens dat mijn plan oke goed gezond of verstandig is en zou dit zeker niemand aanraden, en als ik voel dat het teveel word stop ik ook ik ga niet pushen als ik nie meer nodig heb ben zozo met veel mensen om me heen die goed op elkaar letten

MR_CHIP

Badass junkie
N

wtf
wat een doseringen al zal ik niet te hypocriet zijn ik heb dat ook heel erg met pyro's maar plz pasop voor je hersenen

Wollukker

Bewuste gebruiker

Nee.

EDIT: ik zie zelfs dat je nog maar 19 bent (misschien inmiddels 20). Trol of niet, stop hiermee. Want anders haal je de 30 niet. Of wel, gekweld met de meest ziekelijke depressies en stoornissen.

Bovenaan