• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3 dagen knallen op speed

Skippy

Wijs gebruiker
Hallo allemaal! :grin:

De afgelopen dagen waren erg gezellig :)
Ik ging met mn school naar het bos kamperen, een soort survival kamp, het is nieuw voor mij ik kende niemand daar.. nieuwe school best eng!
Ik had wat wiet en speed meegenomen, alleen ik had zondag het halve pakkie leeggekieperd, maar had nog net genoeg voor 3 dagen :)
Dit keer was het erg goeie, laatst had ik me toch een troep leek net waspoeder :confused:
Ik nam 6 sleutels en ja, dat is stuiteren .. in de avond werd het pas gezellig erg aardige mensen, we maakten een kampvuur ik kon niet stil blijven zitten, had erg zin in feest :grin:
Erg wazig gevoel in mn hoofd en erg hyper, hierbij dronk ik veel koffie, als ik koffie drink bij de speed ga ik erg uit me plaat :grin:
Vooral de volgende dag, dan ben ik echt koffie gek.. heb dan ook meer koffie gedronken dan wat anders :)
Er waren er nog meer stuiterkinderen dus dat was best leuk, we zaten met 7 personen in een tent te stuiteren :P
Ja heb me erg vermaakt, kon echt niet slapen, overdag was ik dood, en in de avond kwam ik tot leven, das eigenlijk normaal bij mij, heb ik altijd.
Dus ja 's nachts kon ik niet slapen, iedereen sliep al behalve de medetripkinders :)
Mn mond stond niet stil heb het leuk gehad, de laatste nacht kregen we bier en wijn, echt relax dat wel, maar om 1 uur moesten we al de tenten in dat was erg gaar, dus heb de halve nacht naar mooie live sets geluisterd , heb me erg vermaakt in mn eentje.
Kan me altijd in me eentje vermaken en dan zeker !
Dat waren 3 stuiterdagen, zo krijg ik een mooi pakje, schijnt erg goed te zijn dus ben benieuwd...

Wat ik wel vervelend vind is dat ik nooit zeker ben of ik wel kan slapen, de ene keer slaap ik als een beer in zn winterslaap en de andere keer stuiter ik de tent uit, erg raar...

Was zeker gezellig :grin:

fokker

Belezen gebruiker
Whatever pops your bubble... zelf ben ik erachter gekomen dat ik meer van de psychedelische drugs houd dan van de pepmiddelen. Enige dat ik nog in mn leven doe momenteel zijn af en toe (3 tot 4 keer per jaar) XTC, paddo's, wiet en hasj, verder heb ik gisteravond mn 1e Salvia ervaring gehad en ben ik wel van plan de werelden van Salvia verder te ontdekken.

Speed, GHB en Coke heb ik al dik 3 jaar niet meer aangeraakt, en bij speed had ik zelf de ervaring dat ik er emotioneel erg labiel van werd, zowel als k vol erop zat konder kleine gebeurtenissen op de avond me eenorm boos, gefrustreert of verdrietig laten voelen. Met alle gevolgen van dien (vechtpartijen, huilbuien, en zelfs n keer t midden inde nacht opbellen van mn ex en mezelf zo compleet voor lul zetten... vraag me nog steeds af waar t goed voor was want ik meende geen woord van wat ik zei, al was ik er op t moment zelf van overtuigd :mrgreen: ).

Met XTC voel ik me echt heel erg fijn en heb ik mezelf heel goed onder controlle. Ik ben er erg euforisch op als ik wil, maar als ik me anders wil voelen kan ik dit erg goed beinvloeden.

De psychedelische drugs leren me erg veel over mezelf, de manier waarop mn hersenen mijn zelfbeeld bepalen, en hoe relatief je kijk op alles, inclusief jezelf en de werkelijkheid waarin je leeft of denkt te leven wel niet is... en hoe anders je alles kunt zien... hoe een stofje in je brein kan bepalen welke natuurwetten gelden, en wat mogelijk is en niet, hoe meerdere werkelijkheden tegelijk kunnen bestaan, en hoe anders je huiskamer wel niet kan zijn als je je hersens de kans geeft je meer te laten zien en ervaren dan je normaal kunt. :stoned: I can't explain... maar voor mezelf heb ik ervaringen ermee opgedaan die me in wegen veranderd hebben welke geen andere drugs of wat dan ook ooit gedaan hadden kunnen hebben.

Bovenaan