3-FA ervaringen

Maximusso

Belezen gebruiker
Voordat ik het in huis haal, ben ik benieuwd naar de ervaringen en meningen over 3-fa.

Is het effect te vergelijken met speed en/of 3mmc? En is het ook een middel waarbij je gauw geneigd bent steeds bij te nemen?

Ik heb bij gebruik van 3mmc teveel de drang om bij te nemen. Wil dat in het vervolg bij nieuwe rc vermijden.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Is het effect te vergelijken met speed en/of 3mmc?
Ja, het lijkt wel wat op speed, nee het lijkt een stuk minder op 3-MMC.
Ik zou het vergelijken met speed maar dan zonder de lichamelijke stimulatie (vermoedelijk via noradrenaline).
Ik vond 3-FA best saai eigenlijk. Het leek erop alsof het best 'clean' een dopamine-impuls gaf. In de zin dat ik me wel gestimuleerd voelde en wat meer energie had, maar dat het haast onmerkbaar was. Wat dat betreft leek het veel op 4-FA, maar dan zonder het entactogene randje.

Er zullen vast mensen zijn die dat juist tof vinden: wel een beetje energie maar er verder niet zoveel van merken. Ik vond het jammer van mijn drugsavondje omdat ik me haast nuchter voelde :wink:
En is het ook een middel waarbij je gauw geneigd bent steeds bij te nemen?
Omdat de space haast onmerkbaar is, merk je het ook niet zo duidelijk dat het begint uit te werken. Ik vond het dus niet zo neigen naar meer, meer, meer. Tegen het einde begon ik ook wat hoofdpijn te krijgen dus dat is ook wel een duidelijk signaal dat je niet moet gaan lopen bijpakken (want dat is vragen om problemen).

Bovenaan